Kona

Vse kar ni za nikamor drugam.

Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 12 Feb 2013 19:28

V pomanjkanju SPAM teme ala blodnjak, in glede na potrebo mnogo nas uporabnikov da govorimo v marsikateri temi offtopic stvari in stvari, ki so nepomembne...
Evo eno staro tematiko :D (učas je bla enkrat na mesc na programu)
Kona je zanč in poka :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a mito dc » 12 Feb 2013 19:39

Ma kje,Kona je tank!
mito dc
član
 
Prispevkov: 233
Pridružen: 07 Avg 2006 19:27
Kraj: ljubljana

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 12 Feb 2013 19:52

Čaki, SPAM temi morš zavajat sovražnika :D Zato raj takoj napad Specija :D Bo še buši pršou pomagat :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a cebe » 12 Feb 2013 19:57

Jaooo Joooo, tebi je res dolgcajt, s enimaš nič za učit?!?!?! :mrgreen:
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 12 Feb 2013 20:03

Ravno zato ker se mam za učit :D Mehanizmi pa transmisije čakajo v petek...
Ne glede na mizeren nivo teme, pridejo dnevi na tabli, k bi bla tole top brana in pisana tema :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 12 Feb 2013 20:06

Bi malo popravil: ne počijo vse Kone (takoj). Tiste malo vožene zelo dolgo ne počijo.
Bom malo povprečno oceno Kone iz nemških revij napisal. Itak nemci so profiji in bo že res kar pišejo:
Na sploh so Kone nek kanadski kao personal stajl, pa neka fama se jih drži kot "robustne", pa za northsore narejene, vodljive. V resnici so le (težek) kup železja, ki je za dol po bregu spuščat, dokler ne poči. Pa hudo grafiko imajo, lepo so barvane. Pa orenk drage z zanič opremo. Težki wheelseti, zanič gonilke, težki becikli z nadpovprečno mehkim okvirjem, tako da so izgube pri pedaliranju ogromne. Dejansko je večina okvirjev manj renomiranih proizvajalcev bolj toga in tako nudi boljši izkoristek pri poganjanju.
Kone so po večini res zelo slabi becikli (za tekmovanje v klanec), pa še dragi s slabo opremo.
Edino v čem so res dobre je v terenih navzdol. Tak da Kone so res overrated in brezveze.

A bo? :twisted:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a denčiminerči » 12 Feb 2013 20:51

Saj Intense tudi pokajo pa so Made in USA , pa se noben ne obregne...
denčiminerči
član
 
Prispevkov: 721
Pridružen: 07 Dec 2011 02:47

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 12 Feb 2013 20:52

sam majo FRO napis :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a denčiminerči » 12 Feb 2013 20:57

Pa Scott-i tudi baje...
denčiminerči
član
 
Prispevkov: 721
Pridružen: 07 Dec 2011 02:47

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 12 Feb 2013 20:59

Jest pa rabim enga junaka, da mi odlomi Merido, da jo še v garanciji zamenjam za novo.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4777
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 12 Feb 2013 21:05

:D Mojo, kaj pa kaka napravca? vzvod? pa na elektromotor z excentrom :D
Pa nej nažiga dva dni non stop... Ni vrag da bo počl :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a hyperskunk » 12 Feb 2013 21:23

Hehe, mene pa zmer lepo nasmeji una slikca s kono v glavni vlogi "extra crispy"...
Nobody can be exactly like me. Sometimes even I have trouble doing it.-- Tallulah Bankhead
hyperskunk
član
 
Prispevkov: 642
Pridružen: 28 Avg 2010 10:32
Kraj: Lj

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a konaworld » 12 Feb 2013 21:59

JOJO!!!

Slika

:mrgreen:
konaworld
član
 
Prispevkov: 677
Pridružen: 27 Jun 2006 14:25
Kraj: Divača

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a yogo » 12 Feb 2013 22:16

Mojo Jojo napisal/-a:Jest pa rabim enga junaka, da mi odlomi Merido, da jo še v garanciji zamenjam za novo.


Poči tudi Merida...nič bat ;)
Uporabniški avatar
yogo
član
 
Prispevkov: 1068
Pridružen: 13 Apr 2007 07:17

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 12 Feb 2013 22:40

Vem, eno sem že in dobil novejši model, ampak zdej so že 2013 modeli, tko da je počasi cajt za menjavo, čeprav mislim, da na pošten način ne bo počla. Valda, sej ni Kona :mrgreen:
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4777
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 12 Feb 2013 22:58

Hah :D Kaj pa če nardiš u jami za bežigradom Merida drop tekmovanje :D
Sj ne vem, a tista jama je še tam, oz. sploh še odprta. Srednja šola sem bil večkrat tam :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 13 Feb 2013 13:46

Pri meridi je najbolj opasno, da ti odpade I.
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3954
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Draz_H » 13 Feb 2013 22:58

2 počeni nihajki...Intense FTW

Slika
Uporabniški avatar
Draz_H
član
 
Prispevkov: 3551
Pridružen: 25 Sep 2003 21:46
Kraj: 0_O

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 13 Feb 2013 23:34

SWEET!!! Sj glede na obliko na tistem mestu ni nč čudnga da je počl...
Dve pravš? Upam da obe v garanciji :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Draz_H » 14 Feb 2013 00:13

Ma ja..., sej veš kako je pri Intensu...samo, da je lepo :D PA CNC!!! Jebeš kovano, tist ne zgleda tolk lepo kot te sledi grobega frezanja... :?

Garancija...pa Intense...pa Slovenija je pa druga "štorija" :mad:
Uporabniški avatar
Draz_H
član
 
Prispevkov: 3551
Pridružen: 25 Sep 2003 21:46
Kraj: 0_O

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 16 Feb 2013 00:39

But but!! Pretty... :(

Mnja, kle majo zarezni učinki field day, ko da bi mulca spustil v trgovino s sladkarijami :D
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TomažT » 16 Feb 2013 13:45

A to da je od mirija pa nima veze? ;) Draž, kdaj bo pa tebi keri bajk počil? :mrgreen:
TomažT
član
 
Prispevkov: 1552
Pridružen: 12 Sep 2007 14:24

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 16 Feb 2013 18:37

PIPI napisal/-a:But but!! Pretty... :(

Mnja, kle majo zarezni učinki field day, ko da bi mulca spustil v trgovino s sladkarijami :D


Love it :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 16 Feb 2013 19:32

Orodja in postopek kovanja so draga. Kdo bo kupu bajk ki zdrži torture, a je 2x dražji kot tisti ki morda poči v petih letih?
Največji hec pa je, da CNC odrezavanje ni tako hudo bad, kljub spodrezanim silnicam - če le znaš pravilno geometrijo izdelka naredit.
Ker tako kot je nihajka na sliki odrezana je mimo, lokacija loma vnaprej programirana.
Zdaj pa ne vem, ali res nimajo enega bisera, ki bi znal pravilno naredit analizo (torej so še stalno peščica s kolesarjenjem navdihnjenih alkemistov), ali pa tega preprosto nočejo?
Še dva odkovka bi bilo bolje varit, kot pa tako porezkat...
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 16 Feb 2013 20:19

Zakaj bi bil kovan bicikel kaj dražji od frezanega? Zadeve je treba postaviti v perspektivo. Kovan Intense bi bil nenormalno drag. Frezan Specialized bi bil dražji od kovanega.

Orodje te stane X € in zdrži Y kosov. Intense naredi par procentov Y kosov, Specalized pa po možnosti celo par Y. S tem se še dodatno pokrije največji strošek orodja, razvoj le-tega.

EDIT: mislim da Intense okvirje še vedno dizajnira Jeff Steber, ampak vprašanje v kakšni meri. Jasno je, da danes karkoli ni podprto s simulacijami, spodobnimi izračuni in FEA analizami na trgu ne more preživeti oz. preživi zelo težko (če se šlepaš na staro slavo in imaš toliko močnejši marketinški oddelek).
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a cebe » 16 Feb 2013 22:48

PIPI napisal/-a:...če se šlepaš na staro slavo in imaš toliko močnejši marketinški oddelek...

C-dale? :)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 16 Feb 2013 23:55

Aj agri.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 17 Feb 2013 03:16

cebe napisal/-a:
PIPI napisal/-a:...če se šlepaš na staro slavo in imaš toliko močnejši marketinški oddelek...

C-dale? :)

Ne leti na nikogar specifično!! ja
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 18 Feb 2013 14:12

Sam... Tale kos je res trivialno zajeban u principu... Sigurno bi blo bolš, da bi blo kovano... Sicer pa mislm da majo njihovi okvirji več kot dovolj €€€ dodane vrednosti, da jih to nebi smel jebat :D
Ampak prašam se vseen neki... Tudi če nimaš nobenega strojniškega znanja in izdeluješ okvirje, ti po tok letih te stvari slej ko prej pridejo v glavo.
Ne morš it čez kup gnoja, ne da bi se te saj mal prjeu vonj... Torej, zakaj!??!?!
Na količino kosov, ki jih oni dajo ven, sigurno frezanje ni € optimalno. Pa tudi če je... Zamenjaj vsaj malo geometrijo. Optimiziraj!
Ne vidim nobene smiselne poante...
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 18 Feb 2013 14:15

Malo sem brskal po spletu, da bi našel kakšno pikantno zgodbico ali pa vsaj nekoga ki je (upravičeno) razočaran nad Kono. Priznam da nisem najboljši googlar, a vseeno nisem našel čisto nič.
Ta tema je fail.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 18 Feb 2013 14:18

Ta tema je bila mišljena kot fail že v štartu :D :mrgreen:
Kot sem napisal, je bolj mišljena kot blodnjak. Kot odgovor na to, da v večini tem, zaspamamo z nepomembnimi jajci. Z offtopic stvarmi...
In tu lahko mirne volje naredimo ravno to :D
Sicer se pa lahko tema razvije v čist drugo smer... Strojniški fail koles...
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 18 Feb 2013 15:13

Ajde: Kone so (morda še imajo) eno stvar mimo katere ne morem. Rocker link, al kak se reče tistemu zg. veznemu delu med nihajko in amortizerjem je bil včasih kot balkon.
Kot polica za rože in to tisto ta dolgo korito. Tak da vsaj včasih so bile Kone resnično grda kolesa.
http://www.dopedbike.com/wp-content/uploads/2011/01/ego-bike-kona-stab1.jpg
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 18 Feb 2013 15:23

Pa ne sam da si našel grd rocker, vago, nihajni člen karkol že pač :D
Najdu si enga najgrših koles oz. po tablovsko, to be new favourite Buschi bajk :D
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Vitto1 » 18 Feb 2013 15:52

JoJo 2x napisal/-a:Na količino kosov, ki jih oni dajo ven, sigurno frezanje ni € optimalno. Pa tudi če je... Zamenjaj vsaj malo geometrijo. Optimiziraj!
Ne vidim nobene smiselne poante...


Dokler je prodaja dobra in je prirastek v € zadovoljiv, so to vprašanja višjega pomena ki zahtevajo določen finančni vložek...

Sicer pa tako- rezkanje kosa je drago, vsaka minuta obdelave stane. Tudi brez menjave tehnologije pri istih postopkih bi bil manj obdelan kos boljši, saj bi bil strukturno močnejši in pa bistveno cenejši. Seveda, bi bil ob upoštevanju te ideje na celem okvirju, ta verjetno par sto gramov težji, pri obdelavi bi prihranli par 10€. A izgubil bi se tisti "pimp faktor" ki ga imajo lepo CNC obdelani elementi zaradi katerega smo ljudje določene stvari pripravljeni bistveno preplačat glede na njihovo proizvodno vrednost...
Vitto1
član
 
Prispevkov: 950
Pridružen: 16 Okt 2012 17:50

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 18 Feb 2013 19:33

Tistle kos vsaj bore malo optimirat, nebi vzelo več kot enega popoldneva.
Za modelirat je kos zelo enostaven. Popravek oz. dodajanje radijev je hitro. FEM tistgale dela pa tut nebi smeu vzet bistveno več časa... Skratka, v enem dnevu prideš na veliko boljše stanje, brez težav. Verjetno res nisi na optimumu, ampak si pa sigurno na boljšem. Dodatek je še da nekdo reprogramira CNC.

No ja... Še vedno ne štekam... Ker je lahko CNC, če je to "the look". Strošek delne optimizacije je neznaten.
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 19 Feb 2013 00:21

JoJo 2x napisal/-a:Na količino kosov, ki jih oni dajo ven, sigurno frezanje ni € optimalno. Pa tudi če je... Zamenjaj vsaj malo geometrijo. Optimiziraj!

Na količino kosov? A msiliš da so pri Intensu large scale fabrka? :D

Okej, nekaj je, da 's ponosom' okvirje izdelujejo v ZDA. Ampak vseeno se jim IMO kovanje ne more splačat...
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 19 Feb 2013 00:25

Hja, res je da niso Giant... Pa tut če je količina okvirjev premala...
Še vedno ne vidim razloga zakaj take stvari ne popraviš...
Sicer pa... Verjetno vseeno dosežjo 10k okvirjev letno.
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 19 Feb 2013 08:10

Kona style, ampak vsaj malo polepšan. Ker stare kone majo res tak kot da bi eno lato, eno obično flah konzolo not vtaknil.
http://si6.mtb-news.de/fotos/data/500/0815.JPG
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a piston » 19 Feb 2013 08:58

V dveh dneh se na tabli najde 5 FEM ekspertov... kaj ni žalostno, da si tudi Intense ne more zrihtat niti enega??? :wink:
Uporabniški avatar
piston
član
 
Prispevkov: 372
Pridružen: 18 Jun 2007 16:08

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 19 Feb 2013 09:43

Piston, ubistvu je žalostno.
Ker vsak, ki dela strojni faks, se bolj ali manj sreča s FEM analizami.
Če ne druzga pri Dr. Duhovniku v Solidworksu. Tista analiza je sicer zelo slaba, vendar vsaj pokaže mesta največjih napetosti.
So pa podatki od realnih lahko tudi 20 in več % odmaknjeni.

Če gre (vse to govorim za strojno v Ljubljani) študent strojništva na konstruktersko smer, se v itak sreča z Moletom.
Predava in vodi vaje v Abaqusu. Mole se zelo zelo potrudi, da študentje razumejo stvar.
In takle kos je idealen primer zelo enostavne 3D analize. Prepričan sem, da bi takle kos lahko bil na eni od vaj in nebi bilo nikakor ne, prezahtevno za analizo.
Skratka, študent strojništva, lahko tole brez težave analizira s visoko zanesljivostjo realnih podatkov.

Za takle kos ne rabiš neke pretirane ekspertize. FEM je lahko zelo dobra metoda za oceno napetosti in poteka napetosti, če imaš vsaj osnove.
Stvar se zatakne, ko imaš velike in kompleksne kose. Kjer se napetosti prenašajo iz prvega na drugega. Iz drugega na tretjega in umes po možnosti še odvisen od dogajanja tretjega.
Kjer pride v igro znanje in izkušnje.

Takle enostaven 3D kos, je pa še enkrat, enostaven.
In res ni potrebno bit ekspert. Zato se je pa tut debata zahaklala na to temo.
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a piston » 19 Feb 2013 12:35

Imaš res.
Pobarvat model v tisto mavrico je res prilično enostavno in ("za študenta") tudi poceni...
Da boš ta del pametno obremenil, in imel podlago trditi, da je tisti vogal "preveč rdeč", bo potrebno pa bistveno več časa, truda in verjetno tudi denarja...
poleg tega pa imaš še mnogo drugih razlogov ki lahko pripeljejo do tega...

Pa s tem ne trdim, da tisti polomljen del na sliki ni sporne oblike... imajo pa verjetno svoje tehtne razloge, da je tak kot je.
Uporabniški avatar
piston
član
 
Prispevkov: 372
Pridružen: 18 Jun 2007 16:08

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Vitto1 » 19 Feb 2013 15:05

Jaz nimam strojnega faksa in nisem konstruktor, imam pa kar nekaj orodjarskih izkušenj in velikokrat smo mi "kmetavzerji" popravljali napake raznih inžinirjev ki so preveč optimistično zrisali kose, ki pod obremenitvami v praksi niso zdržali, zgodilo se je tudi da se CNC obdelanih kosov brez uporabe pile, biaxa in klasičnega rezkalnega stroja sploh ni dalo spravit skupaj, toliko o FEM analizi in ostali teoriji... Če bi konstruktor prvih 5 let delovne dobe preživel v delavnici se take neumnosti zagotovo nebi dogajale.. :roll:
Je pa tukaj ena stvar.. to je samodokazovanje(konstruktorjev) in končni izgled, stvari ki izgledajo krhke in nemogoče pač privlačijo kupce. Recimo Cannondalov Lefty, lep primer inžinirskega napenjanja možganov, vztrajajo pri tem čeprav stavim glavo da je izdelava in projekt take vilice vsaj 3x dražji od navadne. Pa še posebno pesto zahteva... ampak dokler se prodaja, ga bodo izdelovali... :)
Vitto1
član
 
Prispevkov: 950
Pridružen: 16 Okt 2012 17:50

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 19 Feb 2013 15:21

In iz FEM smo prišli na VA, VM.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TomažT » 19 Feb 2013 16:40

Od tu pa na WTF. Resno, koga briga?! Dejstvo je, da si je Draž lastil zelo posebno, neuničljivo Kono. ;)
TomažT
član
 
Prispevkov: 1552
Pridružen: 12 Sep 2007 14:24

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 19 Feb 2013 19:11

Vitto1 napisal/-a: Če bi konstruktor prvih 5 let delovne dobe preživel v delavnici se take neumnosti zagotovo nebi dogajale.. :roll:
Recimo Cannondalov Lefty, lep primer inžinirskega napenjanja možganov, vztrajajo pri tem čeprav stavim glavo da je izdelava in projekt take vilice vsaj 3x dražji od navadne. Pa še posebno pesto zahteva... ampak dokler se prodaja, ga bodo izdelovali... :)


S prvim delom se popolnoma strinjam. Sam dokler je dekan kdor je, pa dokler ma srednja strojna (razn škofjeloške) status šole, za folk ki ne ve kam bi in kjer jih resnično zelo zelo malo naučijo, bo pač tko.
Za Leftya je pa tko. Itak da je marketinški izdelek. Pa osebno mi ni niti všeč niti ga nebi meu. Ampak mu vseeno ne smemo delat krivice. Vilica je lahka in presenetljivo toga.

Mah, tut js sm vidu marsikatero zlorabo Kone :D Ubistvu sploh ne morm rečt a je dobr al slab bajk...
Še enkrat, da ne bo kdo narobe razumeu. Kona je pač žrtveno jagnje :D Marsikomu je marsikaj zdržala.
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a Draz_H » 19 Feb 2013 21:48

Torej...skovati dropout, del nihajke, itd...

Ko takole premlevam niti ne bi smelo biti pretirano drago. Alu zlitine, uporabljene v mtb inudstriji, je lažje plastično preoblikovati napram jeklenim zlitinam. Od tu seveda ni potrebe po težkih stiskalnicah. Zadevo se enostavno "outsourca" ali pa kupi manjšo rabljeno stiskalnico. Edini večji strošek je seveda orodje. Je pa res da odkovek ni tako LEP :shock: (glej Hope-ove zarezne učinke :mrgreen: ).

Ah ja...:P

http://s2.mojalbum.com/2876292_11177560 ... 7776_z.jpg :mrgreen:
Uporabniški avatar
Draz_H
član
 
Prispevkov: 3551
Pridružen: 25 Sep 2003 21:46
Kraj: 0_O

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 19 Feb 2013 23:37

JoJo 2x napisal/-a:Piston, ubistvu je žalostno.
Ker vsak, ki dela strojni faks, se bolj ali manj sreča s FEM analizami.
Če ne druzga pri Dr. Duhovniku v Solidworksu. Tista analiza je sicer zelo slaba, vendar vsaj pokaže mesta največjih napetosti.
So pa podatki od realnih lahko tudi 20 in več % odmaknjeni.

Če gre (vse to govorim za strojno v Ljubljani) študent strojništva na konstruktersko smer, se v itak sreča z Moletom.
Predava in vodi vaje v Abaqusu. Mole se zelo zelo potrudi, da študentje razumejo stvar.
In takle kos je idealen primer zelo enostavne 3D analize. Prepričan sem, da bi takle kos lahko bil na eni od vaj in nebi bilo nikakor ne, prezahtevno za analizo.
Skratka, študent strojništva, lahko tole brez težave analizira s visoko zanesljivostjo realnih podatkov.

Za takle kos ne rabiš neke pretirane ekspertize. FEM je lahko zelo dobra metoda za oceno napetosti in poteka napetosti, če imaš vsaj osnove.
Stvar se zatakne, ko imaš velike in kompleksne kose. Kjer se napetosti prenašajo iz prvega na drugega. Iz drugega na tretjega in umes po možnosti še odvisen od dogajanja tretjega.
Kjer pride v igro znanje in izkušnje.

Takle enostaven 3D kos, je pa še enkrat, enostaven.
In res ni potrebno bit ekspert. Zato se je pa tut debata zahaklala na to temo.

A v SW-ju ste delal tut analize? Mi nismo. Smo pa zato mejčkn Abaqus pogledal (2 vaji, naprej analitično), jutri pa itak začnemo s predavanji Računalniška Analiza Konstrukcij. Vaje pa samo Abaqus ;)

Ne vem kdo nas bo mel, ampak je pa vse pri Štoku (Mole je njegov). Pri kerem predmetu ste imel to vi?

piston napisal/-a:Imaš res.
Pobarvat model v tisto mavrico je res prilično enostavno in ("za študenta") tudi poceni...
Da boš ta del pametno obremenil, in imel podlago trditi, da je tisti vogal "preveč rdeč", bo potrebno pa bistveno več časa, truda in verjetno tudi denarja...
poleg tega pa imaš še mnogo drugih razlogov ki lahko pripeljejo do tega...

Pa s tem ne trdim, da tisti polomljen del na sliki ni sporne oblike... imajo pa verjetno svoje tehtne razloge, da je tak kot je.

Zakaj ga je kakorkoli problem obremeniti?? Če imajo svoje linke, verjetno vejo, kakšne so sile v njih. Pač podpontaš na vsaki strani gume, silo pa postaviš na izvrtino za ležaj. Potem pa magari silo obračaš po 5 oz. 10 stopinj med max in min kotom linka glede na kos. Sila bi morala po mojem itak biti zgolj osna, vsaka prečna komponenta bi samo obrnila link.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 20 Feb 2013 06:49

Draž ima pa bajk z balkonom. Hah.

Na enem drugem forumu sem zasledil zanimiv komentar, ki ga sam sicer ne morem potrdit ali ovrečt. Pač ne vozim takšnih terenov ni se družim z FR bajkerji. No pisalo je v stilu:
Kona je bajk, za katerega se ve čemu je namenjen in kdo ga prvenstveno kupi. Ja, torture so v rednem planu. Problem počenih Kon pa je v tem, da bajkerji z (še) neizpiljeno tehniko skačejo večje drope na flat, in na sploh pri pristankih premalo blažijo nalet s svojim telesom. Tako okvir požre bistveno več kot bi sicer rabil. Druga strestna situacija pa so padci, kjer bajk odleti s kolesarjem ali brez. Tam znajo biti spremembe smeri "odletenega" kolesa zelo sunkovite, pa tudi pojemki na hitrost nič veliki. In ker Kone vidijo takih terenov in situacij povprečno več kot pa mnoge druge firme, je potem tudi počenih kar nekaj.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a piston » 20 Feb 2013 08:03

PIPI napisal/-a:Zakaj ga je kakorkoli problem obremeniti?? Če imajo svoje linke, verjetno vejo, kakšne so sile v njih. Pač podpontaš na vsaki strani gume, silo pa postaviš na izvrtino za ležaj. Potem pa magari silo obračaš po 5 oz. 10 stopinj med max in min kotom linka glede na kos. Sila bi morala po mojem itak biti zgolj osna, vsaka prečna komponenta bi samo obrnila link.



Nisem ekspert v materiji... robne pogoje načeloma še nekako razumem kaj so, ni mi pa jasno kako prideš od neke vožnje s kolesom do neke pametne sile/obremenitve, ki jo potem uporabiš za (predvidevam) statično analizo. V bistvu v eno številko skriješ ure, dneve in mesece vožnje s kolesom. Gre tudi to določit čez prst, v enem popoldnevu, na enih vajah z Moletom?
Še drugače, od kje vejo točno kakšne so sile v linkih, in kolikokrat se te sile v življenski dobi kolesa pojavijo.
Stopi korak stran, boš videl malček večjo sliko :wink:
Uporabniški avatar
piston
član
 
Prispevkov: 372
Pridružen: 18 Jun 2007 16:08

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 20 Feb 2013 09:13

@ PIPI... Mole nas je mel in predavanja in vaje pri Predmetu osnove MKE analiz. Ful se je potrudu. Verjetno edn od predmetov, ki je na faksu daleč najbl na nivoju.
Cel semester smo od prve vaje naprej v Abaqusu delal.
Solidworks analizo pa pust. Ker tist je pa sekret :D Vsak k se zanaša na tiste analize ma cojones grandes! :D Mrežš lahko samo trikotno, pa še to samo avtomatsko mreženje. Zgostitev mreže na kritičnih mestih je pa itak utopija :D Sicer ma na voljo še 1D pa 2D analizo, sam glede na to kar sm v 3D vidu, sploh probat nism šou :D Ubistvu je SW točno tist kar analiza ne sme bit :D

Če mate pr Štoku, bo verjetno kr Mole. Težko dobit za ta predmet kej bolš k on. Znou bi met kej celo Urevc, al pa morda Halilovič. Kar je tut dobra izbira :D

piston... Ti nimaš širše slike, težko to PIPIju rečeš. Oni vnaprej predvidijo obremenitve. Jih morajo, če hočejo karkoli sploh naredit. Tudi sicer, redno delajo resne firme testiranja, kjer v praksi merijo sile/deformacije na materialu, med samo vožnjo. S pomočjo pospeškomerov pa lahko zelo dobro določiš aktualne sile oz. dinamiko. Tudi sicer ne gre za kompleksen primer robnih pogojev. Površine dotikanja in prenašanja sil so jasne. Inducirane napetosti so tut enostavne za "vtkant" notr...

Ne delaš statične analize v takem primeru. Statično obremenjenih primerov je malo. Nadstrešek za avto npr.
Če bi poznal strojništvo, bi že kdaj slišal za Wohlerjevo krivuljo in Smithove diagrame.
Wohlerjeva krivulja, ti pove, kakšna je trajna dinamična trdnost materiala, glede na vrsto obremenitve oz. dinamiko obremenitve.

Ni to stvar samo enega predmeta. To je stvar več predmetov, ki so med sabo odvisni in povezani...
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a piston » 20 Feb 2013 11:01

JoJo 2x napisal/-a:piston... Ti nimaš širše slike, težko to PIPIju rečeš. Oni vnaprej predvidijo obremenitve. Jih morajo, če hočejo karkoli sploh naredit. Tudi sicer, redno delajo resne firme testiranja, kjer v praksi merijo sile/deformacije na materialu, med samo vožnjo. S pomočjo pospeškomerov pa lahko zelo dobro določiš aktualne sile oz. dinamiko. Tudi sicer ne gre za kompleksen primer robnih pogojev. Površine dotikanja in prenašanja sil so jasne. Inducirane napetosti so tut enostavne za "vtkant" notr...

Ne delaš statične analize v takem primeru. Statično obremenjenih primerov je malo. Nadstrešek za avto npr.
Če bi poznal strojništvo, bi že kdaj slišal za Wohlerjevo krivuljo in Smithove diagrame.
Wohlerjeva krivulja, ti pove, kakšna je trajna dinamična trdnost materiala, glede na vrsto obremenitve oz. dinamiko obremenitve.

Ni to stvar samo enega predmeta. To je stvar več predmetov, ki so med sabo odvisni in povezani...


Na tem te lovim - predvidevanje.
Izračun je lahko 100% natančen, če je predvidevanje obremenitve napačno, je tak izračun napačen. In za to predvidet obstajajo metode pri katerih lahko seveda pride do napak. Do napak pride lahko tudi pri izdelavi - vsak orodjar ne loči razlike med radijem 1mm in 2mm, lahko pride do napak v materiala... pa kaj vem še kje vse.
To je širša slika na katero sem ciljal.

Lahko oni vse to obvladajo v nulo, pa so bili samo malček preveč optimistični pri kakšni spremenljivki, lahko pa so, tako kot pravite totalno nesposobni...

Vi ste pa iz prve zapeli da nimajo/ne znajo naredit fem analize.
Uporabniški avatar
piston
član
 
Prispevkov: 372
Pridružen: 18 Jun 2007 16:08

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 20 Feb 2013 11:58

Če bi lahko 100% predvidel vse parametre, potem nebi rabil varnostnega faktorja.
Vedno so v igri predvidevanja, brez tega ne gre. Ker delaš za nek določen namen predvidiš območje uporabe izdelka.
Ko veš zakaj in kje se uporablja, lahko postaviš neke okvirje obremenitev. Jasno je da ne rabi zdržat okvir človeka s 300kg, ki se vrže 5m na flat.

Raztros materiala oz. njegovih lastnosti, dobiš ko kupiš material. In to primerno standardu upoštevaš.
Sj celotno strojništvo je ena sama božja aproksimacija. Trudiš se približat principom narave. Stvarem, ki pri živalih delajo bolje, kot jih mi lahko naredimo.
Če bi vzmetenje delalo na nivoju enga hišnega mačka... UF! To bi blo zakon.

Vsak izračun je točen z neko določeno gotovostjo. Pri vnaprej določenih pogojih.

Nikoli ni noben proces 100% optimalen. Prav tako ne izdelek.

Če imaš 1/1000 lomov zaradi napake v materialu je to eno. Če noben lom ni posledica napake v materialu je to napaka konstrukterja oz. team-a.
Če si v OŠ polomu stol, ni to napaka v tep, oz. v učencu, je problem da je stol neprimerno narejen.
Predvidevat morš da se bo otrok na stolu guncal, da ima otrok lahko tudi v OŠ že 80kg. Torej more ena sama tačka zdržat njegovo težo, plus varnostni faktor.
Če tega nisi upošteval, tvoja napaka.

Razumem kaj bi rad povedal. In vse kar praviš je nekako res.
Hočem pa povedat, da to ni višje strojništvo, za katerega bi rabil doktorat in 5 letno specializacijo.

Zapeli smo se, ker je enostavno očitno, da bo takšen kos počil. JBG.
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a R4NDOM » 20 Feb 2013 12:02

Sej ni taglavni problem v tem da je slabo narejeno in so pokale, shit happens. Problem je v tem da namesto da bi zadevo popravli, ti pošljejo enako nihajko pod garancijo. A je tko jebeno težko malce spremenit parametre obdelave in za prvo silo enostavno pustit več materiala ... 200% bolje kot da stranki enak flawed kos pošlješ ponovno.
Uporabniški avatar
R4NDOM
član
 
Prispevkov: 690
Pridružen: 24 Okt 2012 13:31

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 20 Feb 2013 12:16

Hja... K maš enkrat u serijski proizvodnji, pa na zalogi neko število kosov, pač pošleš. Očitno jih ne poči dovolj, da bi jim jebal bilanco.
Je pa to slabo za "ime".
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1357
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a R4NDOM » 20 Feb 2013 12:37

bi vsaj dva poslali no questions asked takoj
Uporabniški avatar
R4NDOM
član
 
Prispevkov: 690
Pridružen: 24 Okt 2012 13:31

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 20 Feb 2013 18:16

piston napisal/-a:
PIPI napisal/-a:Zakaj ga je kakorkoli problem obremeniti?? Če imajo svoje linke, verjetno vejo, kakšne so sile v njih. Pač podpontaš na vsaki strani gume, silo pa postaviš na izvrtino za ležaj. Potem pa magari silo obračaš po 5 oz. 10 stopinj med max in min kotom linka glede na kos. Sila bi morala po mojem itak biti zgolj osna, vsaka prečna komponenta bi samo obrnila link.



Nisem ekspert v materiji... robne pogoje načeloma še nekako razumem kaj so, ni mi pa jasno kako prideš od neke vožnje s kolesom do neke pametne sile/obremenitve, ki jo potem uporabiš za (predvidevam) statično analizo. V bistvu v eno številko skriješ ure, dneve in mesece vožnje s kolesom. Gre tudi to določit čez prst, v enem popoldnevu, na enih vajah z Moletom?
Še drugače, od kje vejo točno kakšne so sile v linkih, in kolikokrat se te sile v življenski dobi kolesa pojavijo.
Stopi korak stran, boš videl malček večjo sliko :wink:

To je pa ravno največji problem, teh sil AFAIK enostavno ni mogoče določiti. Lahko se samo reče 'so približno takele'. Večinoma to lahko rečejo firme z dolgo kilometrino, s kar nekaj FEA analizami in morda s testnimi rigi, ki na določenih delih kolesa merijo deformacije, da vidijo, če se te predvidene obremenitve na papirju skladajo z realnostjo.

Če ima kdo kakšne druge podatke glede obremenitev, please, for the love of God, SHARE!!!

Glede na dolgo zgodovino Intensa se mi zdi, da bi z vsaj malo pameti pri inženiringu lahko že vedeli, kakšne so kaj obremenitve. Se mi pa vedno bolj dozdeva, da se ne dimenzionira na peak obremenitve, temveč na deformacije - pogleda se npr. kakšne so kaj obremenitve, ko kolesar poganja ven iz sedeža (relativno lahko določljivo, v primerjavi z dinamo huck-to-flata), reče se 'zvije se lahko toliko in toliko stopinj', potem se pa glede na izkušnje naredi destructive teste.

Če ima kdo kakršnekoli točnejše informacije o teh zadeva, kot sem rekel, SHARE! :)

JoJo 2x napisal/-a:@ PIPI... Mole nas je mel in predavanja in vaje pri Predmetu osnove MKE analiz. Ful se je potrudu. Verjetno edn od predmetov, ki je na faksu daleč najbl na nivoju.
Cel semester smo od prve vaje naprej v Abaqusu delal.
Solidworks analizo pa pust. Ker tist je pa sekret :D Vsak k se zanaša na tiste analize ma cojones grandes! :D Mrežš lahko samo trikotno, pa še to samo avtomatsko mreženje. Zgostitev mreže na kritičnih mestih je pa itak utopija :D Sicer ma na voljo še 1D pa 2D analizo, sam glede na to kar sm v 3D vidu, sploh probat nism šou :D Ubistvu je SW točno tist kar analiza ne sme bit :D

Če mate pr Štoku, bo verjetno kr Mole. Težko dobit za ta predmet kej bolš k on. Znou bi met kej celo Urevc, al pa morda Halilovič. Kar je tut dobra izbira :D

piston... Ti nimaš širše slike, težko to PIPIju rečeš. Oni vnaprej predvidijo obremenitve. Jih morajo, če hočejo karkoli sploh naredit. Tudi sicer, redno delajo resne firme testiranja, kjer v praksi merijo sile/deformacije na materialu, med samo vožnjo. S pomočjo pospeškomerov pa lahko zelo dobro določiš aktualne sile oz. dinamiko. Tudi sicer ne gre za kompleksen primer robnih pogojev. Površine dotikanja in prenašanja sil so jasne. Inducirane napetosti so tut enostavne za "vtkant" notr...

Ne delaš statične analize v takem primeru. Statično obremenjenih primerov je malo. Nadstrešek za avto npr.
Če bi poznal strojništvo, bi že kdaj slišal za Wohlerjevo krivuljo in Smithove diagrame.
Wohlerjeva krivulja, ti pove, kakšna je trajna dinamična trdnost materiala, glede na vrsto obremenitve oz. dinamiko obremenitve.

Ni to stvar samo enega predmeta. To je stvar več predmetov, ki so med sabo odvisni in povezani...

Ni Mole, Mole ma na čez tole vaše pa MNM, potem se pa mislim da neha. Ni samo en asistent pri Štoku ;) Pa tole zdajle je, kot sem rekel, 3. Štokov predmet zame. V 2. letniku 2. stopnje pride pri njemu še plastomehanika :D

Bo pa pri RAK imel našo smer Halilovič, ki nas je že imel pri Mehaniki Konstrukcij v zimskem semestru, druge skupine ima Vrh. Pri MNM me je pa imel Urevc, tudi ZELO vredu asistent.

Glede Smitha in Woehelrja, kaj narediš pri aluminiju, ki se mu Woehlerjeva krivulja nikoli ne zravna, torej nima trajne dinamične trdnosti? ;)

piston napisal/-a:Na tem te lovim - predvidevanje.
Izračun je lahko 100% natančen, če je predvidevanje obremenitve napačno, je tak izračun napačen. In za to predvidet obstajajo metode pri katerih lahko seveda pride do napak. Do napak pride lahko tudi pri izdelavi - vsak orodjar ne loči razlike med radijem 1mm in 2mm, lahko pride do napak v materiala... pa kaj vem še kje vse.
To je širša slika na katero sem ciljal.

Lahko oni vse to obvladajo v nulo, pa so bili samo malček preveč optimistični pri kakšni spremenljivki, lahko pa so, tako kot pravite totalno nesposobni...

Vi ste pa iz prve zapeli da nimajo/ne znajo naredit fem analize.

Za radije in probleme pri izdelavi imaš varnostne faktorje, ki se večinoma gibljejo med 1,5 in 2, odvisno od področja uporabe.

JoJo 2x napisal/-a:Če si v OŠ polomu stol, ni to napaka v tep, oz. v učencu, je problem da je stol neprimerno narejen.
Predvidevat morš da se bo otrok na stolu guncal, da ima otrok lahko tudi v OŠ že 80kg. Torej more ena sama tačka zdržat njegovo težo, plus varnostni faktor.
Če tega nisi upošteval, tvoja napaka..

Kaj pa namerno uničevanje inventarja, ki je daleč od redkega? :D

Čeprav zdaj s temi debelimi profili, mislim da celo ALU, se je to precej zmanjšalo.

JoJo 2x napisal/-a:Hočem pa povedat, da to ni višje strojništvo, za katerega bi rabil doktorat in 5 letno specializacijo.

Hm, je pa ni. Prva stopnja te nauči samo par stvari. Druga stopnja odpira nov svet ;)

Primer, ti greš lahko numerično z iteracijami računati sile v linkih, gibanje, kako se spreminjajo koti linkov, kam to postavi os, itd. itd. Zadeva bo močno zakomplicirana. Pri Višji Dinamiki vzameš Lagrangeve metode, ki ti takšne probleme zreducirajo na praktično eno samo enačbo. Če ne greš na 2. stopnjo konstrukterstva (oz. mehatronike, ker oni pač tudi poslušajo višjo dinamiko), to težko veš. FEM analiz se na prvi stopnji (vsaj na UNI) ne dela, na 2. stopnji pač toliko več. Ampak okej, to je že problem spremenjenega programa, ki je v 3+2 enak stari diplomi...
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a flefo » 20 Feb 2013 20:11

Je*** temo o novostih, to je KONA.
Slika
Uporabniški avatar
flefo
član
 
Prispevkov: 1073
Pridružen: 23 Dec 2004 21:37
Kraj: rd

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 20 Feb 2013 21:21

Pa pustimo že tele zanič Intense, no. Lahko novo temo za Intesne odprete.
Dejstvo je, da je Kona zanič tank.
In poka.

Zagriženi strojniki se pa lahko na pm naprej merijo.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 21 Feb 2013 12:11

Zakaj bi se po PM, če mogoče kdaj komu te informacije pridejo prav pa v debato uleti kdo, ki ga sicer ne bi bilo.

Pa itak je ta tema že od začetka namenjena bluzu (predvsem tehničnemu), naslov je Kona samo zato, ker JoJo 2x nima dovolj domišljije ;)
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5896
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Kona

OdgovorNapisal/-a TINKO » 24 Feb 2013 18:36

Slika

Ja tud KONE pokajo, sam je dobro da ne sam one.
TINKO
član
 
Prispevkov: 813
Pridružen: 30 Dec 2009 14:30
Kraj: pod Čavnom

Naslednja

Vrni se na Offtopic



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov