Tako na hitrico se spomnem par vrst strank.
- pride v trgovino, na sajtu je videl nek artikel, da je znizan za 40% in vprasa, ce je še kaj popusta in recem "sej je ze znizano za 40% in koliko naj se dam zraven" (se prijazno nasmejem

) in se še on nasmeje in pribije - "jah.. se 10%" (seveda rečem ne). In potem izvleče ven kartico (kljub temu, da pise "cena za gotovino")
- pride v trgovino in artikel, ki bi ga zelel kupiti, je znizan za 20% in potem 5 minut prosjači (dobesedno; toliko da je ze grdo za videt), ce mu dam lahko se kaj popusta.
In ker pac ne (ni lufta), vseeno kupi (ker je še vedno dobra cena), ampak je takoj bolj slabe volje, ker ni dobil se ekstra popust. Po moznosti izvleče ven kartico

- pride v trgovino, kupi 5 artiklov v skupni vrednosti 10 € in vprasa za popust (ker so tam ravno MPC) in mu dam 5% in mu rečem "9,50" € in potem debelo pogleda in rece "kaj samo 50 centov popusta??"
- pride prvič v trgovino, ker je videl na sajtu, da imamo nek artikel (novost za tekoče leto) in mu recem, da je 5% popusta na gotovino in potem reče "jaz nisem se nikoli kupil artikla, ki ni bil znizan za vsaj 20%" in doda, da bo potem raje kupil na CRC (ja, imam ta prostor, da imam na zalogi robo, da prides pomerit in da potem narocis "zunaj") - potem mu pokazes, da ima CRC za 30 € visjo ceno (kljub popustu), kot mi, se sprijazni in kupi vseeno pri nas. Spet uzaljen, da je dobil le 5% (kljub temu, da je na CRC preceeeeeej visja cena)
- pride v trgovino, vidi nek artikel, ki bi ga zanimal in imamo dve izvedbi - ena ima boljse materiale in je zato drazja (recimo s popustom 30 €), ta druga ima enake specifikacije, ampak je dosti plastike, ampak je zato nizja cena (recimo s popustom 20 €). Vprasa ce je se kaj dodatnega popusta in mu poves, da zal ne in mu ponudis to cenejso izvedbo (enake lastnosti!) in odkloni, ker bo "se malo pogledal okoli".
P.S. Kartica ni gotovina, saj banka vzame 2,7% (verjetno ce imas vec prometa, se ti zmanjsa provizija) - 90% folka ocitno nima pojma tega.

Tudi mi ni jasno zakaj mora trgovec placevat provzijo in ne imetnik kartice, ampak to je spet druga zgodba.
Drugače pa:
- Ce so doloceni artikli ze znizani, potem povem stranki, da je to cena ze s popustom in nimamo vec nic lufta (sklepam, da je potem marsikateri uzaljen, ceprav je cena ze lahko zelo dobra - vsaj za slovenske razmere

).
Ful krat prav vidim na obrazu od folka, ko jim reces, da je cena ze s popustom (in tocno vem, da so vidli na sajtu, ker vem, da recimo tega drugje v Sloveniji ne mores dobit) in da nimam vec nic lufta, prav postanejo jezni in skoraj da ne zaloputnejo z vrati, ko se obrnejo na pete in odletijo iz trgovine.
- Ce imamo kje polno ceno in vprasa stranka za popust, ji dam 5% na gotovino, če le lahko.
(na zalogi so doloceni artikli samo zato, da se lahko zadovolji stranko, da ji ni treba narocat iz tujine, pa ceprav bi bilo marsikateremu trgovcu to premalo "zasluzka" in zato tega ne bi drzal na zalogi, ampak bi rekel stranki naj si naroci iz Nemčije (ceprav je folk narocil v tujini menjalnik, ker je bil 2 € cenejsi, kot pri nas...).Mogoce se spomnem se kaj
