Stran 1 od 1

2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 24 Jun 2011 09:10
Napisal/-a DHpro
Pozdravljeni,

ne dolgo časa sem ponosni lastnik Fox-ovega RC4 zadnjega amortizerja,verjetno nisem edini in ker nisem zasledil tukaj podobne teme,jo odpiram za tiste,ki imajo omenjeni amortizer,da delimo izkušnje.

'Problem' je sledeč in to so nastavitve, ki mi jih je sicer (recimo) deloma še kar ratal nastavit,vendar me zanima nekaj stvari...
Amortizer ima ETE 222 x 70mm, vzmet 550 x 2.80

Funkcija Bottom-out: trenutno imam pritisk v komori prednastavljen na 140psi in za 1/4 obrata 'zaprt' nastavitveni vijak...pri skokih mi zaenkrat še ni uspel doseč drsne gume oz. zabit amortizerja (manjka nekje 5mm), me pa zanima kako vpliva nastavitev bottom-outa na pobiranje 'lukenj' pri visokih hitrostih?
Po filozofiji hidravlike/pnevmatike bi moral višji pritisk v komori slabše pobirati pri visokih hitrostih kot nižji pritisk?

S tem da je tukaj v 'igri' še sama nastavitev bottoma...če dam manjši pritisk,se lahko zgodi zabijanje fedra?

To je bila ena stvar...

Potem je pa tukaj še HSC,LSC nastavitev in rebound...prvi dve nastavitvi sta nekak odvisni druga od druge oz. druga na drugo vplivata s svojo nastavitvijo, zdej pa kako jih nastavit v kombinaciji z bottom-out in reboundom,da pri recimo višjih hitrostih čez stopnice (constant damping), fedra dela in se ti ne ' tresejo' poleg še pedala?

SAG imam trenutno nastavljen na okoli 30% (21mm) na vzmeti 550x2.8, večjega saga ne morem dobit,razen če zamenjam vzmet,ne vem pa kaj to spremeni?

Pišite tisti, ki imate omenjen amortizer in ki imate izkušnje z nastavitvami.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 24 Jun 2011 13:29
Napisal/-a armada
Po mojih izkušnjah je najbolše če maš bottom out čisto zaprt torej 3 obrate noter in čim majn zraka v pigiju, torej 125 psi. S tem dobiš najbol progresiven amortizer, kar meni osebno najbol paše. Glede na to da pri 30% saga še ne zabijaš probaj mogoče mehkejšo vzmet (kolko obratov preloada maš na vzmeti?).

Ostalega pa nisem čisto razumu, pač če se ti zdi pretrd odpreš hsc če ti je premehki zapreš hsc, lsc pa zapreš če se ti v ovinku preveč poseda becikl, mišleno da gre v bandi prenizko pa na skokihs e ti bo tut vrjetno kr poznalo.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 24 Jun 2011 22:53
Napisal/-a DHpro
Preload imam 3 obrate zategnjen od popolnega 'raztega',manj ne morem in sem tudi razmišljal o menjavi vzmeti na 500 x 2.80
Bottom-out bom sprobal še po tvojih besedah in poročam.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 25 Jun 2011 10:36
Napisal/-a šoja
DHpro napisal/-a:Preload imam 3 obrate zategnjen od popolnega 'raztega',manj ne morem in sem tudi razmišljal o menjavi vzmeti na 500 x 2.80


In zakaj ne bi mogel voziti vzmeti popolnoma odvite, se pravi z 0 obrati na Preload-u? :?
Preden menjaš za mehkejšo vzmet, definitivno poskusi najprej to.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 25 Jun 2011 18:40
Napisal/-a DHpro
Po osnovnih Foxovih navodilih,se je treba držat pravila,da je območje preloada med 3 in 7 obrati,za predpisan SAG. Minimalni preload je 3 obrate! Če vzmeti v tem območju ne moremo nastaviti na ustrezen SAG,potem je potrebna menjava vzmeti.
Za kakšen način vožnje oni (FOX) določajo SAG,ne vem,ampak recimo predpis SAG po njihovi tabeli za ETE 222 x 70 RC4 fedro je 23,11mm kar znaša 33% in kar je recimo zgornja meja FR načina vožnje...DH je 35-40,lahko tudi 45%
...več na spodnjem linku,mogoče komu pride prav:

http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... index.html

In zakaj ne vožnja z 0 obrati na prednapetju...brez prednapetja se ti 'podre' osnovni način delovanja fedra-progresivnost in navsezadnje brez prednapetja izgubiš potencial fedra za vračanje v prvotni položaj. Seveda dokler je vožnja po pločnikih in neravninah,ki ne povzročajo odskokov kolesa oz. izgube stika s tlemi,je vse ok...kaj pa ko boš narajmal jumpo in razbremenil feder, NO GO :D

Dejansko me najbolj zanimajo izkušnje uporabnikov tega amortizerja in njegovih nastavitev.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 08:39
Napisal/-a armada
Fajn bi blo še če poveš katero kolo maš, kr so kr vlke razlike.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 09:55
Napisal/-a zee Germans
ni približno en obrat naprej od kontakta minimaln preload ?

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 11:56
Napisal/-a yellowclover
zee: Res je. Prvič slišim za 3 obrate. Ko dobiš kontakt z vzmetjo zategneš še za en polni krog in voila.

Tule je lepo po kmečko vse razloženo.
http://www.pinkbike.com/video/163229/
http://www.pinkbike.com/video/165576/

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 12:14
Napisal/-a šoja
DHpro: Res nisem lastnik DHX RC4 amortizerja, zato se opravičujem, ker se vključujem v tole temo, ampak sem pa lastnik dveh drugih coil amortizerjev (eden od teh je "star" Fox DHX) in pri obeh lahko načeloma voziš 0 obratov na Preload-u (se pravi toliko, da vzmet ne skače oziroma jo obročka primeta), čeprav se pa načeloma priporoča še dodatnega 0,5 do 1 obrata.

No in ker se mi zdi, da si pisal buče s tistimi 3 do 7 obrati na Preload-u, sem šel brat navodila za DHX RC4, ki si jih dal v povezavi, kjer jasno piše, da potem ko Preload obroč prime vzmet, dodaš še 1 obrat - to je torej minimalen Preload. Več kot 2 obratov od trenutka, ko obroč prime vzmet, pa ne bi smel dodat, se pravi je to maksimalen Preload.

FOXHelp Owners Manual za DHX RC4 amortizer:
Note: After the preload ring engages the spring, turn the preload ring clockwise one turn. If the preload ring needs to be turned counterclockwise from this point to achieve proper sag, you will need to obtain a lower rate spring.

Note: If after the preload ring engages the spring and more than two full clockwise turns are needed to achieve proper sag, you will need to obtain a higher rate spring.


Morda je možno, da tvoje kolo zahteva toliko Preload-a, čeprav se ne spomnim niti enega pametnega razloga za to, saj je vzmet že pri 3 obratih močno obremenjena, kaj pa šele potem pri 7...

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 12:44
Napisal/-a zee Germans
ko smo že pri vzmeteh (če bo kak jako uporaben odgovor lahko ta grozn tud prestavi nekam kjer bo kdo ki bo kdaj potreboval dejansko še kdaj našel)

Kako se določi pravilno dolžino vzmeti glede na ETE/Stroke in ali mora biti ta krajša/daljša v primeru Ti vzmeti ?
Konkreten primer 216mm/8.5" ETE , 63mm/2.5" Stroke

Če amortizer zahteva minimalen notranji premer 1.43" ID vzmeti ... torej več kot Fox (1.38) in manj kot Vivid (1.5) ... kaj je s standardi tu ... imajo vse enak in točno tak notranji premer, neglede na znamko in trdoto/debelino ? Za koliko varirajo ? 0.07 inch = ~1.8mm ... pride v poštev morda tudi vzmet za Vivida ? Zakaj ne ?
Pa tale premer me ne bi zanimal toliko če ne bi kupoval ravno amortizerja z debelim bodyem po katerem je znano da rade podrgnejo nekatere Ti vzmeti ... ccdb itaq

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 17:03
Napisal/-a armada
Pravijo da lahko vzameš itsto kot je stroke, sem pa nekje slišal da fox priporoča za enos topnjo večji, tut serisko dajejo fox vzmeti daljše, torej na 2.8 je 3.0 in tako dalje... Pri titanu je enako je pa tako da če boš dau daljšo fedro bo še malo bol plush :D
Na ccdb pa preverjeno paše nukeproof titanska vzmet :D

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 19:16
Napisal/-a zee Germans
Nuke Proof ShockWave Ti ... amm kolko naj bi bil notranji premer tega glede na trdoto/dolžino/w/e ... glede na to da majo sam eno verzijo .... ok dve ? Shockwave in vivid ? #wtf ... malo škripajo tle standardi ha ? Na CRC-ju ne vidm nobene 2.5" :/
Se nagibam bolj k RCS 1.43 ID

Torej mora bit vsaj enak stroke kot stroke amortizerja in krajša od maksimalnega free lenghta ... s tem da od določene X dolžine naprej jo moraš stisnt če jo hočeš od-montirat ?

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2011 22:29
Napisal/-a mannetou
Če prav vem se številke za stroke vzmeti in stroke amortizerja ne ujemajo, se pravi da ne moreš kupiti vzmeti z enakim hodom kot ga ima amortizer, ampak samo z manj ali več. Seveda moraš izbrati več hoda. Manj ali enako bi pomenilo nepravilno delovanje amortizerja. Pa menda prevelik stroke vzmeti (predolgo vzmet) tudi ni dobro izbrat, ker se lahko potem amortizer nepravilno poseda oziroma krivi.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 27 Jun 2011 01:44
Napisal/-a armada
IMO moreš vzet glih za eno dalšo :D torej 2.5 je 2.75 ....
Zee jaz tis svetujem da probaš najt enga ko ma fedro ki ti paše doma pa ti jo posodi da probaš če ti paše kr titan je malo predrag da bi človek na podlagi idej iz interneta kupoval....

Da bo fer ti posodim 500x3.0 NP za kako furo ampak mislim da ti je pretrd....

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 27 Jun 2011 07:34
Napisal/-a DHpro
Hvala za video,sem si jih ogledal in je res dobr razložen.

Glede 5-7 obratov na preloadu pa sem zvedel na servisu za Fox amortizerje od serviserja,na žalost. Na svojem kolesu sem preveril preload in je ubistvu zategnjen dober obrat od popolnoma popuščenega,ampak SAG je še vedno 20-21mm.
drugače se pa gre z kolo elan DHpro.

Lp

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 27 Jun 2011 14:09
Napisal/-a yellowclover
Potem rabiš mehkejšo vzmet(probaj si od koga sposodit preden kupiš). Serviser, ki ti priporoča da vzmet zategneš 5-7x si pa ne zasluži naziva serviser, žal.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 27 Jun 2011 14:26
Napisal/-a mannetou
Če je stroke amortizerja 2,75 inčev, to je mal mn kot 7 cm, deljeno z 21 mm je ravno 30%. Vseeno je to mal mal. Komot je SAGa 35%, se pravi 23+ mm poseda. Če imaš res preloada samo en obrat, poskusi z mehkejšo vzmetjo.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 28 Jun 2011 11:27
Napisal/-a DHpro
Sem probal mehkejšo vzmet 500x2.80 in imam poseda 24mm na 1 obratu zategnjeno,mislim da bo to to. Res je da sem dokaj lahek voznik :D

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 29 Jun 2011 10:04
Napisal/-a yellowclover
Lahko zategneš še za en polni obrat če maš preveč SAG-a.

"If your sag value is greater than the table value, turn the preload ring clockwise no more than two full turns after the preload ring engages the spring."

Če bo še kdo rabil podobne informacije: http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/011/Content/Rear_Shocks/DHX_RC4.html

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 29 Jun 2011 10:42
Napisal/-a SLOnček
glede bottom out-a je res bolje voziti s čim nižjim tlakom, amortizer je bolj ˝plush˝ ter tesnila so bolj na varnem :mrgreen:
s tem mislim izkušnjo ko sem piggyback napumpal na 200psi, bottom out privil do konca, šel furat v bike park KRG kjer mi je po trh urah olje izpodrinilo tesnilo na vrhu amortizerja kjer je vijak za prezračevanje :twisted: . Imel sem premehko vzmet, zato mi je na skokih zadaj zabijalo, olje se je med obremenjevanjem segrelo, torej se je tudi zrak segrel :arrow: še večji tlak v piggybacku :arrow: end of fun for the day :cry:

kar se pa tiče preload-a, tem manj tem boljš! pri preloadu prednapneš vzmet katera postane inertna za manjše in hitre neravnine (high speed bumps) in ponovno izgubiš na kvaliteti vzmetenja. Poleg tega je olje pod tlakom, torej se amortizer vrača v osnovni položaj v vsakem primeru, tudi ko na njem ni vzmeti...

LSC čim bolj zaprt (meni osebno bolj odgovarja, manjše posedanje pri pedaliranju in vožnji skozi bande)
HSC čim bolj odprt (naj feder opravlja svoje delo, v primeru kakih podvigov na skakalnicah mogoče tudi tukaj malo pošraufamo)
REBOUND je stvar osebne preference in načina vožnje, največ narediš s poizkušanjem z različnimi nastavitvami...

v kolikor pa želiš še večji komfort pa pridno jej :arrow: razmerje vzmetene mase proti nevzmeteni masi :P

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 29 Jun 2011 11:23
Napisal/-a DHpro
To,da ti je olje 'prebilo' tesnilo se skorajda ne čudim...pred kratkim sem delal meritve odzivnosti tlaka na RC4ki tako,da sem imel gor priklopljen merilnik tlaka in pumpo.
Če izkoristiš popolni hod bottom-out vijaka,se ti zgodi v komori sprememba tlaka za 2,5-3bare, kar je v povprečju 40psi in ker si že sam omenil segrevanje olja in zraka v komori,veš da si presegel max. mejo pritiska od proizvajalca...

200psi (13,7bar) + 40psi (2,7bar),ker si verjetno pumpal ob odprtem bottom-outu = 19,7% prekoračen tlak od tovarniškega + segrevanje + zabijanje....auuuuu :D

Drugače pa hvala za napotke pri nastavitvah.

Lp

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 29 Jun 2011 11:25
Napisal/-a yellowclover
SLOnček napisal/-a:s tem mislim izkušnjo ko sem piggyback napumpal na 200psi, bottom out privil do konca,


Oprosti, samo če sam delaš takšne bedarije, raje ne dajaj podobnih nasvetov še ostalim. Po defaultu je RC4 nafilan na 160psi, potem pa vzameš ali dodaš 10-15 psi (ali pa pustiš tko kot je) in obrneš Bottom-out za tiste četrt/pol obrata. Da pa furaš s čist zategnjenim in nafilanim na max. pritisk je pa največja neumnost kar sem jih slišal v zadnjem času. Dejte prebrat navodila vsaj predn nekaj filate po svoje. Pritisk v komori je itak zato da naredi prehod med hsc in lsc bol plush in lih obratno je kot ti tu učiš. Manj pritiska, manj "plushnosti" :) Ti SLOnček pa daj raje kolo kakemu serviserju ki ti bo ustrezno svetoval pri pravi vzmeti zate in ti nastavil amortizer, ker očitno sam ga ne znaš. Ti bodo tesnila hvaležna.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 07:15
Napisal/-a DHpro
yellowclover napisal/-a:
SLOnček napisal/-a:s tem mislim izkušnjo ko sem piggyback napumpal na 200psi, bottom out privil do konca,


Oprosti, samo če sam delaš takšne bedarije, raje ne dajaj podobnih nasvetov še ostalim. Po defaultu je RC4 nafilan na 160psi, potem pa vzameš ali dodaš 10-15 psi (ali pa pustiš tko kot je) in obrneš Bottom-out za tiste četrt/pol obrata. Da pa furaš s čist zategnjenim in nafilanim na max. pritisk je pa največja neumnost kar sem jih slišal v zadnjem času. Dejte prebrat navodila vsaj predn nekaj filate po svoje. Pritisk v komori je itak zato da naredi prehod med hsc in lsc bol plush in lih obratno je kot ti tu učiš. Manj pritiska, manj "plushnosti" :) Ti SLOnček pa daj raje kolo kakemu serviserju ki ti bo ustrezno svetoval pri pravi vzmeti zate in ti nastavil amortizer, ker očitno sam ga ne znaš. Ti bodo tesnila hvaležna.



yellowclover - Zakaj ne podaš potem še svojih izkušenj ali pa celo napotkov,kako nastaviti dotični amortizer?

Jest se sicer že 2 dneva igram z nastavitvami in lahko rečem, da mi je po filingu še najboljši napotek od uporabnika @armada, to se pravi zaprta komora in 125psi oz. jest sem ga imel na 130psi in je bil fedr na stopnicah zlo plush,kot vi temu pravite...na nogah ga skorajda nisem čutil.
Sem pa začel probavati danes z pritiskom 140 in 1 obrat odprto komoro in je na istih stopnicah dost bl razmetaval zadn konc,tko da grem nazaj na prejšnje nastavitve.
Res sem pa opazil pri 130psi,da je hod amortizerja skoraj zapolnjen,pride tik do roba...zdej je tuki dilema,ker na preloadu ne bi dodajal, pritisk v komori se višji slabo izkaže, HSC nastavitev je pa zaprta za 2 klika,torej rešitev za varni bottom-out je ??? :D

Lp

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 07:52
Napisal/-a v0jc
Ali sem prav razumel in že na stopnicah koristiš celi hod amortizerja :shock: ?

DHpro napisal/-a:HSC nastavitev je pa zaprta za 2 klika,torej rešitev za varni bottom-out je ???


Probaj potem še malo zapreti HSC .

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 08:09
Napisal/-a DHpro
Če HSC zaprem,se gibljem proti manj plush amortizerju, zato sem pa postavil tak vprašanje :D

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 11:18
Napisal/-a yellowclover
DHpro. Kot prvo, imaš ti po moje napačno vzmet (koliko imaš kg?), zategovanje HSC-ja ne bo naredilo fedra bol trdega, samo bol neodzivnega. Sej sm nalimal navodila za amortizer kjer je vse lepo napisano kaj s čim spreminjaš, delil sem video s pinkbike-a o nastavitvah. Tudi že ene 3x v tej debati smo ti povedali da če imaš pri enem obratu preload-a premalo sag-a ti pomaga samo menjava na mehkejšo vzmet pa še vedno trajbaš svoje :)

Evo moj trenutni setting:

165psi v komori/ Bottom-out za pol obrata
HSC: 1 klik
LSC: 4 kliki
Reb: 2 ali 3 kliki
Preload: en obrat na vzmeti.
Vzmet: 450 (idealna bi bila 400) Imam 69kil z vso opremo, okvir je pa Trek Session 88 2k11. Aja pa začetne pozicije knofov so counter-clockwise.

Upam da ti to kaj pomaga, če maš pa še kakšno vprašanje lahko pa tut po PM.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 11:44
Napisal/-a DHpro
Trenutna vzmet je 500 x 2.80 - menjana iz 550x 2.80, preloada je 1,5 obrata, SAG je 23-24mm...v voznem stanju imam do 85kg

Tista navodila sem jest že dost pred tabo nalimal v temo in tut vem funkcijo posamezne, sprašujem za izkušnje.

Trenutni po mojem občutku najboljši setup je bil:
130psi v komori, bottom-out odprt za 1/4 obrata
HSC: 2 klika zaprt
LSC: 4 klike zaprt
Reb: 10 klikov zaprt - počasnejše vračanje

Zanimiva mi je tvoja nastavitev Reb.,a ti zadn konc nič ne poskakuje?

Lp

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 14:19
Napisal/-a v0jc
DHpro napisal/-a:Če HSC zaprem,se gibljem proti manj plush amortizerju, zato sem pa postavil tak vprašanje :D


Hja nek kompromis bo potrebno dobit :D .

DHpro napisal/-a:Zanimiva mi je tvoja nastavitev Reb.,a ti zadn konc nič ne poskakuje?


On ima čisto drug sistem vzmetenja zato tudi drugačna nastavitev.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 30 Jun 2011 16:20
Napisal/-a yellowclover
DHpro napisal/-a:Zanimiva mi je tvoja nastavitev Reb.,a ti zadn konc nič ne poskakuje?


Tako mi je lih prav. Če bi šel js clockwise za 10 klikov bi bil lowrider :D

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 04 Jul 2011 12:48
Napisal/-a SLOnček
yellowclover napisal/-a:
SLOnček napisal/-a:s tem mislim izkušnjo ko sem piggyback napumpal na 200psi, bottom out privil do konca,


Oprosti, samo če sam delaš takšne bedarije, raje ne dajaj podobnih nasvetov še ostalim. Po defaultu je RC4 nafilan na 160psi, potem pa vzameš ali dodaš 10-15 psi (ali pa pustiš tko kot je) in obrneš Bottom-out za tiste četrt/pol obrata. Da pa furaš s čist zategnjenim in nafilanim na max. pritisk je pa največja neumnost kar sem jih slišal v zadnjem času. Dejte prebrat navodila vsaj predn nekaj filate po svoje. Pritisk v komori je itak zato da naredi prehod med hsc in lsc bol plush in lih obratno je kot ti tu učiš. Manj pritiska, manj "plushnosti" :) Ti SLOnček pa daj raje kolo kakemu serviserju ki ti bo ustrezno svetoval pri pravi vzmeti zate in ti nastavil amortizer, ker očitno sam ga ne znaš. Ti bodo tesnila hvaležna.

ti si tudi očitno vso pamet sveta pojedel! kdo je sploh rekel da to komu svetujem?!?!!? če bi dejansko znal brati bi dojel da sem samo napisal kaj se mi je zgodilo ko sem pretiraval s tlakom! katerega sem povečal samo zato da bi preprečil zabijanje fedra oziroma uporabil polni potencial bottom out control-a! nimamo usi 5K+ € za nov DH bajk, zato kupujemo second hand robo za manjši denar in ker premoremo nekaj radovednosti dejansko probamo kako deluje to čudo ki v štacuni stane 650€. Naj peljem moj bajk takemu štručkotu kot ga je narajmal DHpro, da mi bo vzmet 300 navil na 7 obratov preloada!!! :roll: vozi ti svojega sessiona redno na servis da boš mogoče še koga nategnil da ti da 2 jurja zanj. :mrgreen:

yellowclover napisal/-a:zategovanje HSC-ja ne bo naredilo fedra bol trdega, samo bol neodzivnega...

razlika??

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 04 Jul 2011 12:55
Napisal/-a kacgorazd
Če ima kdo vzmet za Fox dhx rc4 trdote 350 jo kupim.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 04 Jul 2011 14:23
Napisal/-a yellowclover
SLOnček: Js sm tipu vsaj svetoval tako kot je treba, podatke ki sem mu jih dal lahko preveriš v manual-ih. Če si zabijal fedr bi menjal vzmet ne pa filal pritisk pa zategoval bottom-out v nedogled. In pol smo ostali ki dejansko preberemo navodila kreteni ane. Btw za bajk nisem dal 5k ker sem vzel samo okvir, pa tudi če bi ga te to čisto nič ne briga, nekateri pač delamo si zaslužimo in privoščimo (karkoli že pač). Katero čudo v trgovini stane 650eur? Upam da ne govoriš o RC4. Aja, pa nepravilna uporaba ni radovednost ampak neumnost. Ne zapravljam časa na servisih, si znam sam porihtat kolo. Zakaj pa rabljeni sešn ne bi bil vredn 2k? Se ti tut sanja ne kakšno opremo mam gor :D Al si eden tistih kekcev k je zabit v eno firmo in ga nobena živa duša ne prepriča v nasprotno? Vse ok in prav ampak moj bicikel, moj denar in komu js prodam svojo rabljeno robo te pa čisto nič ne briga :) Zgleda res na tej tabli ne smeš pomagat nikomur, ker če ne si že pametnjakovič. K*rc pa tak odnos med bajkerji. Eni rabite en šnelkurs bontona :) Pa obstajajo dobri servisi, ne samo taki ki ti navijejo vzmet za 7 obratov...npr. Funsports, Imbbus,...da se ne boš bal servisev.

Zategovanje HSC-ja ma za posledico slabo odzivnost začetnega hoda, pretrd feder pa ima za posledico celotni hod amortizerja neodziven, premalo sag-a, itd...

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 04 Jul 2011 18:08
Napisal/-a PrimozR
SLOnček napisal/-a:
yellowclover napisal/-a:zategovanje HSC-ja ne bo naredilo fedra bol trdega, samo bol neodzivnega...

razlika??

Na hitrih udarcih te bo bolj razmetavalo, en boš koristil 'polnega' (oz. raje idealnega) hoda. V bandah (primer področja nastavitev nizke hitrosti dušenja) te bo pri enaki obremenitvi vseeno spustilo nižje v hod. Trdoto nastavljaš z vzmetjo. Odzivnost z dušenjem.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 05 Jul 2011 11:26
Napisal/-a SLOnček
yellowclover: maš kar nekaj argumentov katerih ne morem izpodbijat, vse lepo in prav, samo moti me pa komentar glede bontona, ne moreš folku težit, se spravljat na njih potem pa pisat o vsesplošnem pomankanju spoštovanja med bajkerji in več kot potrebnem šnelkurzu bontona večine uporabnikov tu gori. če se že spraviš na nekoga in s tem krepiš svoj ego ter se delaš kretena, bodi vsaj toliko zajeban da ne deliš potem še napotkov o lepšem vedenju.

feder je bil premehek, dva dni do štarta sezone, drugega fedra ni bilo, spustil komoro, privil bottom out, napolnik komoro na 220 psi (med odvijanjem tlačilke uide iz komore cca 10 psi) torej je bilo v komori nekje 210 psi in če je teh 10 psi več kot piše v navodilih povzročilo da je tesnilo zlezlo ven is svojega ležišča, potem se posipam!

Zakaj ne bi bil sešn vredn 2k€? ker ga ne voziš k superdupernajboljšiminnenadomestljivim serviserjem! Jaz ga serisiram sam zato ker nimam € za servis, poleg tega pa imam dve funkcionalni roki in se da marisikaj z nekaj časa in volje popraviti tudi doma. Mam srečo da ne stanujem v bloku in ima oče delavnico v kateri je kak ključ in izvijač. In ti kot bajker in človek ki naj bi znal držati ključ v rokah imaš moj rispekt, kar pa zbledi ob tvoji samovšečnosti in potrebi po dokazovanju superiornosti

PIPI napisal/-a:
SLOnček napisal/-a:
yellowclover napisal/-a:zategovanje HSC-ja ne bo naredilo fedra bol trdega, samo bol neodzivnega...

razlika??

Na hitrih udarcih te bo bolj razmetavalo, en boš koristil 'polnega' (oz. raje idealnega) hoda. V bandah (primer področja nastavitev nizke hitrosti dušenja) te bo pri enaki obremenitvi vseeno spustilo nižje v hod. Trdoto nastavljaš z vzmetjo. Odzivnost z dušenjem.

OK, to razumem. Samo roko na srce je pri hitrih udarcih vse isti shit, trša vzmet ali večji HSC, obnašanje vzmetenja je isto le da pri HSC amortizer opravlja nalogo za katro je namenjena vzmet. Kakorkoli, če voziš hitreje, bolj agresivno, skačeš, rabiš trše vzmetenje ali pa manj odzivno če hočete. Komfort je treba žrtvovati. Zanimivo bi bilo voziti vzmet s progresivno karakteristiko.

p.s. se oproščam za offtopic

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 05 Jul 2011 16:14
Napisal/-a armada
ja pa treba upoštevat da če boš vzeu tršo fedro boš višje v hodu kot pa če boš priviu hsc...

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2011 09:48
Napisal/-a Žune
Živjo. Ne vem kam bi dal pa bom kar tukaj vprašal;

Zdaj imam na Geminiju original Vanilla R Propedal. Vzmet je bila gor do zdaj 500x2,30, zdaj sem pa nabavil 700x2,30 (imam 95kg plus riding teže). Danes sem hotel zamenjati vzmet ampak je notranji premer 700ke širši. Zdaj me pa zanima koliko vzmeti mora nalegati na ploščico, ki jo drži skupaj (na kontra strani od navoja). Se bojim, da je premalo vzmeti naslonjene nanj in da se nebi med vožnjo kaj odlomilo oz da bi vzmet kar skočila čez (težko verjetno). Mogoče kaka podložka?

Hvala in lp!

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2011 10:04
Napisal/-a piston
Ne vem točnih letnikov, ampak vzmeti starih vanill in novih dhx-ov med seboj (uradno) niso kompatibilne - vanilla ima, kot si ugotovil, manjši notranji premer.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2011 10:08
Napisal/-a zee Germans
pogoogli ID (inner diameter) v inčih " so označeni

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2011 10:53
Napisal/-a Mojo Jojo
Mislim, da imajo vse vanilije ožjo (standard) vzmet, VAN,DHX pa imajo ovrsized vzmet.
Ti imaš najbrž neki tazga
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=15606
rabil bi pa nekaj tazga
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=15607
na linkih si malo preberi zakaj.

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 02 Avg 2011 11:14
Napisal/-a Žune
Ok hvala za pomoč vzmet bo šla pa nazaj na oglase.

Lp!

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 14 Sep 2011 10:48
Napisal/-a armada
mene pa zanima kak bi dobu na sredi hoda malo majn compressiona, zdaj mam zelo mehko vzmet pa dosti compresiona ampak mi becikl spajka pri večjih udarcih, če grem na majn compressiona mi zabija če grem na tršo vzmet je slabši traction

ma kdo kako idejo? :D

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 23 Feb 2013 13:23
Napisal/-a kampdany
yellowclover napisal/-a:DHpro. Kot prvo, imaš ti po moje napačno vzmet (koliko imaš kg?), zategovanje HSC-ja ne bo naredilo fedra bol trdega, samo bol neodzivnega. Sej sm nalimal navodila za amortizer kjer je vse lepo napisano kaj s čim spreminjaš, delil sem video s pinkbike-a o nastavitvah. Tudi že ene 3x v tej debati smo ti povedali da če imaš pri enem obratu preload-a premalo sag-a ti pomaga samo menjava na mehkejšo vzmet pa še vedno trajbaš svoje :)

Evo moj trenutni setting:

165psi v komori/ Bottom-out za pol obrata
HSC: 1 klik
LSC: 4 kliki
Reb: 2 ali 3 kliki
Preload: en obrat na vzmeti.
Vzmet: 450 (idealna bi bila 400) Imam 69kil z vso opremo, okvir je pa Trek Session 88 2k11. Aja pa začetne pozicije knofov so counter-clockwise.

Upam da ti to kaj pomaga, če maš pa še kakšno vprašanje lahko pa tut po PM.


Če razumem prav, bottom-out odvijem do konca in potem ga privijem za pol obrata :roll: Bo tako prav?
Hvala, Lp

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 05 Apr 2013 10:28
Napisal/-a cebelar123
Točno tako za 70Kg je idealna vzmet 400. Nato sem pridobil na kilogramih nekje 77 z opremo in je bila idealna 450tka. Vsaj za Glorya 2010 je to držalo shock" Fox dhx RC4".

Naročil pa sem tole vzmet:
Manitou Rear Shocks - Springs Shock Spring - Steel 2.75" 400 Lbs (For 222/230mm Shock)

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 09 Okt 2016 17:08
Napisal/-a biker6666
zdravo

Imam na Trek Session 2015 Rock Shock Van R/RC, letnik 2015, Rear Travel 200.

Menim, da nastavitve nimam optimalno nastavljene. Rebound sem sedaj zmanjšal oz zaprl in je dosti boljše. Menim, pa da SAG ni dobro nastavljen glede na mojo težo - 84 kg ali pa bi moral menjati vzmet

Koliko SAG-a predlagate na stil voženj DH in mojo težo. Lahko tudi na zasebni kontakt ali/in se oglasim pri strokovnjaku

Ljubljana :(

Re: 2010 FOX DHX RC4 nastavitev

OdgovorObjavljeno: 09 Okt 2016 18:06
Napisal/-a kampdany