NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a Boogin1 » 17 Jul 2019 09:53

Imam težavo.

Na KTM Trekking kolesu imam na obeh kolesih gume Continental SUPER SPORT 700/28.

Opazil sem, da sta obe tekalne povšine gume: prednja in zadnja opazno bolj obrabljene na levi strani-na strani disk zavor-kjer je rotor.

Kaj je lahko vzrok ?

Oba obroča sta preverjena in scentrirana v nulo.

Hvala za mnenja.
Boogin1
član
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 16 Nov 2015 13:34

Re: NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a Jernejk » 17 Jul 2019 18:59

Sicer samo ugibam, a na misel sta mi prišli dve razlagi:
- površina ceste je ponavadi napeta, sepravi je desni vozni pas praviloma nagnjen v desno, kar kolo postavi relativno nagnjeno v levo, zato tudi večja obraba plaščev na levi strani
- preprosto si bolj upaš nagniti na levo stran
Jernejk
član
 
Prispevkov: 130
Pridružen: 20 Jan 2013 18:51

Re: NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 18 Jul 2019 05:59

Definitivno drugi razlog.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5897
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a lukasmuka » 19 Jul 2019 20:24

To je zato, ker se dosti po krožnih voziš, kjer levo zavijaš :) :lol:
Uporabniški avatar
lukasmuka
član
 
Prispevkov: 830
Pridružen: 17 Apr 2007 17:35
Kraj: slov. b.

Re: NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a Boogin1 » 22 Jul 2019 21:24

Hvala za odgovore. Še vedno iščem pameten razlog. Sem pa danes opazil, da so poleg večje obrabljenosti na levi strani, na levi strani tik ob obroču še razpoke in to samo na levi strani.
Zanimivo je to, da se mi je letos to že drugič zgodilo. Letos imam že drugi komplet, trenutne imajo prevožene 1700 km, obrabljene in razpokane so samo na levi strani, tudi napolnil sem jih manj, priporočeno je MIN 5,5 bar in MAX 8 bar, jaz sem jih polnil na 6 bar.
Boogin1
član
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 16 Nov 2015 13:34

Re: NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 22 Jul 2019 21:41

Verjetno ti je nagibanje v levo primarna stran. To lahko pomeni, da se v leve ovinke nagneš bolj kot v desne. Od tu pride obraba, v nagibu pa drugače obremenjuješ in deformiraš gumo, kot ko se pelješ naravnost. Zaradi razlike v nagibu in večjem nagibu v levo si lahko bolj obremenil levo steno gume, ki je zato napokala.

Ali pa kolo vedno parkiraš na sonce z levo stranjo proti soncu, kar hitreje degradira gumo.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5897
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: NEENAKOMERNA OBRABA PLAŠČEV

OdgovorNapisal/-a Boogin1 » 06 Sep 2019 18:11

Vsem hvala za odgovore. Zadevi sem končno prišel do dna. Pogled se mi je končno ustavil na notranji strani gonilk, kjer je poleg modela vpisana dolžina gonilke. Ne boste verjeli ampak desna gonilka na kateri so kot veste pritrjeni zobčeniki je bila daljša od leve gonilke, dolžina desne gonilke je bila 175 mm, dolžina leve gonilke 165 mm-tako je odtisnjeno na notranji strani gonilk, izmeril sem še z šublarjem in ugotovil, da je temu res tako, kar je posledično pomenilo večji zamah z desno nogo in pomik vstran v levo, začuda me to med vožnjo ni motilo in tega nisem opazil, gre za pa SHIMANO XT gonilke. Kolo sem kupil ZIMA 2017, seveda sem šel k prodajalcu in reklamiral. Prodajalec se izmotava in o reklamaciji noče nič slišati, izgovarja se, da sem to najbrž sam zamenjal, čeprav sem mu razložil, da odkar je bilo kolo kupljeno pri njemu se nobena od gonilk še nikoli ni snela oz. ni bil na gonilkah narejen karšenkoli servis ali mazanje. Ali je bila leva gonilka pomotoma tovarniško vgrajena z manjšo, ali je to zamenjal serviser v prodajalni, ko je pripravljal-sestavljal kupljeno kolo je vprašanje na katerega najbrž nikoli ne bom dobil odgovora.
Boogin1
član
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 16 Nov 2015 13:34


Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: aanderle, aders, Fleko, Obelix