Stran 1 od 1

Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 01 Okt 2019 12:42
Napisal/-a P_Nut
1. opcija ZEE: https://www.bike-discount.de/en/buy/shi ... esin-86999

2. opcija XT: https://www.bike-discount.de/en/buy/shi ... sin-678892

Izkušnje? Kaj vzet? Razlika v ceni ni velika. Iščem upgrade za enduro kolo, težek sem cca 80kg.

lp!

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 01 Okt 2019 13:25
Napisal/-a Fleko
Jaz imam ZEE, zaenkrat zadovoljen, jih nisem pregrel - 92kg, 203mm rotorji in ICE metal zavorne ploščice. Ne občutim, da bi kdaj pojenjala moč.
Če imam prav, skoraj ni razlik med obema kompletoma. Razlika je, da XT imajo zavorne ploščice s hladilnimi rebri, ZEE pa ne. Na obeh se lahko uporabijo enake ploščice (D type).

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 01 Okt 2019 13:55
Napisal/-a P_Nut
Pa če prav vidim imajo XTji ročni vijak za nastavitev odmika ročice namesto imbusa. Ajd, včasih prav pride ... :mrgreen:

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 01 Okt 2019 21:36
Napisal/-a Andraž
XT 4-batne in Zee imata isti čeljusti - kot Saint (tako, da tudi po moči so blizu skupaj, mogoče nekoliko drugačen občutek zaradi drugačnih ročk...).
Rebra so brez potrebe in samo ropotajo med spustom (poleg vsega so pa še predrage ploščice z rebri).
XT ima novejšo ročko in nastavitev oddaljenosti od gripa brez orodja (pri Zee rabiš inbus), poleg tega ima XT še free stroke, ki pa ni nekaj bistvenega (da dela morš prov prezračit, pa še vseen ni neki velke razlike - običajno ga vozim čisto privitega). XT ima enake nastavitve kot Saint.
Če imaš I-Spec prestavne ročke je še razlika, da ima Saint in Zee samo I-Spec B, XT pa I-Spec II.

So pa sedaj na voljo tudi nove prenovljene XT-4 batne: https://www.bike-discount.de/en/buy/shi ... set-870538

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 02 Okt 2019 06:02
Napisal/-a PrimozR
A nima nihče težav z wandering bite pointom? Review novih XT-jev na Pinkbike se je zaključil, da te težave niso odpravili, komentarji so pa polni ljudi, ki tarnajo nad tem.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 02 Okt 2019 08:12
Napisal/-a Mojo Jojo
To niso težave, to je feature.
Je pa na mojih m8020 mogoče malo bolje kot pri SLX letnik 2013 ko sem jih imel.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 02 Okt 2019 12:31
Napisal/-a P_Nut
A ZEEji majo tut ta wandering bit point?

Jaz sem na XTjih letnik 2016 imel te težave, na novih SLX 2018 pa ne ...

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 02 Okt 2019 17:23
Napisal/-a dumr666
baje da ne, se pa razvije čez čas. Pri enih hitreje pri enih počasneje, moje 786 so dobile ta problem po treh letih zlorabe, potem sem premenjal celo olje, očistil zadeve, razstavil in sestavil ročke, premenjal o-ringe, sedaj je zadeva problem free.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 02 Okt 2019 21:24
Napisal/-a Andraž
Jst nimam težav s tem ali sem se pa že navadil ker tolk dolg vozim Shimano :D

Drugače je včasih problem, da je premalo olja v ročki, ko so pakne bolj na koncu (samo daš gor lijak, naliješ olje in parkrat stisneš pa je zrihtan). Če je pa zavora že kar stara se zna zgodit, da pušča na ročki - to se vidi ker je stalno malo mastno (to se mi je zgodil na Saint ročki).

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 07:40
Napisal/-a PJ
Andraž napisal/-a:Drugače je včasih problem, da je premalo olja v ročki, ko so pakne bolj na koncu (samo daš gor lijak, naliješ olje in parkrat stisneš pa je zrihtan).

In ponovis vajo 3 dni kasneje ko menjas pakne in ni sanse da bi bate dal dovolj narazen.... sem oboje delal prejsni teden :lol:

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 10:03
Napisal/-a trunto
Postopek je zelo enostaven.
Ko so pakne že bolj pri koncu, je potrebno doliti olja, kar ponavadi vsak dober servis naredi pri rednem vzdrževanju kolesa. Osebno to naredim tako da ročko oz. lid nastavim v horizontalen položaj in dotočim par kapljic olja. Lid zaprem, parkrat stisnem, če je to to super, če ne ponovi postopek dokler ni ok. To delam brez lijaka, saj je tisti majhni pakung/flaška olja od Shimana kot naročena za tole.
Ko se pakne zamenja, je olja seveda preveč in batki ne gredo nikamor. Takrat na lidu šrauf malo popustim okoli zavijem nek robec, da vpije olje in naštelam batke. Ven gre ravno toliko olja kot je potrebno. To je vse kar sem dosedaj (cca. 4 leta) imel za opraviti okoli bremz (BL-M785). Delajo tip top.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 10:45
Napisal/-a P_Nut
Ko so pakne pri koncu jih zamenjaš. Zakaj toliko komplicirate, da prišparaš par centov na življenjski dobi paken?

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 11:06
Napisal/-a cebe
trunto napisal/-a:To je vse kar sem dosedaj (cca. 4 leta) imel za opraviti okoli bremz (BL-M785). Delajo tip top.

Opravka imas s serijo, ki je delala v nulo brez da bi to delal, kar ti delas. V bistvu je ze to veliko dela za to serijo... ;)
"Moje" (na kolegovem bajku) se vedno delajo v nulo po 8-ih letih in le eni menjavi olja medtem, pa 1x zracenje (normalno).

Ko pridemo na 8000 serijo, se stvari rpecej spremenijo...

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 13:29
Napisal/-a PJ
cebe napisal/-a:Ko pridemo na 8000 serijo, se stvari rpecej spremenijo...

Pa kaj pa vem. Jaz imam M8000 sedaj tocno 3 leta pa sem se prejsni teden prvic ukvarjal z "dolivanjem" olja ker se mi je zdelo, da bi pakne se ja morale malo zdrzat... no po dveh furah sem menjal pakne in "odlival" olje. Prej kot kaze nikoli nisem tako na koncu menjal paken in nikoli nisem opazil tega (no enkrat sem, od takrat tudi ena moja tema tu). Tako da vsaj v mojem primeru ni ravno precej spremenjena stvar ampak kar ista. Razen ce imajo 4 batne kaksne druge probleme kot 2 batne, kar pa mislim da nimajo.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 15:45
Napisal/-a trunto
P_Nut napisal/-a:Ko so pakne pri koncu jih zamenjaš. Zakaj toliko komplicirate, da prišparaš par centov na življenjski dobi paken?


To mi žena pravi za moja oblačila... zakaj jih ne zamenjam ko so pri koncu (aka polne lukenj). ;-)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 03 Okt 2019 21:25
Napisal/-a Andraž
P_Nut to nardim zato, ker lahko potem nardim še 10-20k višincev spusta (vozim metal original ali pa Aligator organic).

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 05:31
Napisal/-a PrimozR
Zanimivo, na trotlziher SHimanotu imate toliko dela, na problematičnem Sramu pa moram pri večini menjav ploščic odliti nekaj olja (predvidevam, da mimo tesnil potegne nekaj vode), ni mi treba dolivati olja ko se ploščice obrabljajo (nekaj sem bral, da je zavorna moč upadla proti koncu, ampak tega nisem opazil, niti na starih Guidih ne), ploščice so pa, originalne, itak manj kot 10 €, tako da tudi če vržem stran 10k višincev ni panike :D

Navsezadnje je tisti čas, zapravljen za takšno rihtanje zavor, verjetno vreden več od kompleta novih ploščic :)

Tako, food for thought.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 06:24
Napisal/-a trunto
Če ti pa tole minimalno dela (cca. 5min za obe bremzi) na vsake X let predstavlja problem, potem pa najbrž res take zavore niso zate.
Stick to SRAM.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 06:34
Napisal/-a problematiks
So ti kar ušesa zaplesala, ko si videl kritiziranje Shimana, da lahko pristaviš svoj loncek, a? :mrgreen:

Res je, nobena zavora ni brez hib, ampak če primerjamo Avid/SRAM in Shimano, s težavami še vedno precej prednjačijo zavore prvega. Tako po pogostosti kot po velikosti težav (npr ribanje ročk zaradi blesave konstrukcije batka pri Guidih, česar se vedno niso rešili). Vsaj v mojem servisu statistika kaže v to smer.

Marko

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 07:46
Napisal/-a PJ
PrimozR napisal/-a:ni mi treba dolivati olja ko se ploščice obrabljajo

Normalno da ne, ce vmes ze 4x bleedas bremze. Been there done that.
PS: Original Sram pakne za manj kot 10eur? Uhmmm... ja ziher ;)
https://www.bike-discount.de/en/shop/br ... brand-sram

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 17:25
Napisal/-a T-Man
PJ napisal/-a:PS: Original Sram pakne za manj kot 10eur? Uhmmm... ja ziher ;)
https://www.bike-discount.de/en/shop/br ... brand-sram


ziher :wink:
https://r2-bike.com/SRAM-Brake-Pads-Sin ... Avid-Trail

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 17:53
Napisal/-a PrimozR
Točno tako. Code so sicer malo dražje, mislim da so ravno čez 10 €. Ima pa brez vijaka in vzmeti ploščice tudi Bike24.

problematiks napisal/-a:So ti kar ušesa zaplesala, ko si videl kritiziranje Shimana, da lahko pristaviš svoj loncek, a? :mrgreen:

Res je, nobena zavora ni brez hib, ampak če primerjamo Avid/SRAM in Shimano, s težavami še vedno precej prednjačijo zavore prvega. Tako po pogostosti kot po velikosti težav (npr ribanje ročk zaradi blesave konstrukcije batka pri Guidih, česar se vedno niso rešili). Vsaj v mojem servisu statistika kaže v to smer.

Marko

Ma je treba izkoristit prilko, jasno.

Bolj mi je zanimivo oz. celo presentljivo, da zadnje čase slišim en kup pritoževanja nad Shimanom, ki je vedno imel sloves trotlziher, no service bremze. Pa je zadnje čase baje vse prej kot to. Sram ima res težave z batki (kar sem na Guidih izkusil tudi sam), imam pa še vedno občutek, da večina ljudi pri Sramu kritizira R modele, RS in RSC pa precej manj (proporcionalno glede na pogostost bremz vseeno R več kot RS(C). Mogoče me občutek vara, pa vseeno.

Shimanovih izdelkov sicer nisem spremljal, ampak do Pinkbike testa novih XT-jev sploh nisem vedel, da wandering bite point problem obstaja. Obenem sem pa izvedel, da obstaja že kar nekaj časa. Sem slišal, da so bili XT-ji kar težavni z vidika kakovosti in zanesljivosti, ampak nič specifičnega. Pa večina ljudi pravi, da freestroke nima nobenega vpliva...

trunto napisal/-a:Če ti pa tole minimalno dela (cca. 5min za obe bremzi) na vsake X let predstavlja problem, potem pa najbrž res take zavore niso zate.
Stick to SRAM.

Govora je bilo o dolivanju olja, preden se ploščice izrabijo, potem pa o odlivanju olja, ko se jih menja. Če je to samo 5 minut vsakih X let, potem imaš nasploh s servisom kolesa IZREDNO malo dela. Kar pomeni, da se tudi voziš vsakih par let?

Zadnje čase porabim 2 kompleta sintranih ploščic na leto. Definitivno zaviram preveč in preveč vlečem bremze (sploh zadnjo), tudi v ovinke. Pa vseeno, glede na kilometrino in višince (raćunajmo 50.000 na komplet ploščic, čez palec) vseeno ni neke pretirane panike. Pa ne glede na to, kako zverziran si, je takšen postopek več kot 5 minut, gre se pa za postopek na zavornem sistemu, kjer je smiselno nekaj pazljivosti. Večkrat ko to delaš, prej bo prišlo do napake. Ko ti zavora pri tem početju potegne zrak, boš moral narediti bolj orenk bleed. To bo pa trajalo več kot 5 minut.

Torej ja, mi predstavlja problem, ker mi na trenutnih tega ni treba početi, mi je že odpiranje rezervoarja za odlivanje olja ob menjavi ploščic ne diši preveč, ampak druge pač ni, če želim vtakniti nove ploščice.

Pa vseeno mi je fajn, da lahko moduliram zavorno moč, tudi če je treba kdaj pobrusiti batke oz. jih zamenjati. Vsaj da se jih, ni treba menjati kompletne nove ročke :)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 18:45
Napisal/-a vr
Kot je napisal Problematiks vsaka zavora ima objetkivno svoje prednosti in slabosti, ki se potem še subjektivno ocenijo v teh prepucavanjih na forumih. Moram priznati da sem se nasmejal terminu "wandering bite point" - kmalu ga bo marketing mašinerija predstavila kot hudo prednost. No, nasmejal sem se še čemu v tej niti...

Anyway, katere so zdaj boljše? Zee ali XT?

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2019 20:22
Napisal/-a cebe
Ce med temi zbiras, bi jaz raje XTje vzel... Realno gledano, ce ne furas speglanih trejlov, ampak mal bolj zjebane in strme, pride knof za odmik nastavljat prav ze kr med furanjem. Meni precej redno, ampak moje fure imajo na cca 10km skupne voznje vsaj 600vm vzpona.

Moc bo enaka, meni se celo bolj dopade obcutek na XTjih kot na Zee-jih.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 07 Okt 2019 11:45
Napisal/-a MAAC
Zgolj eno razmišljanje glede "wandering bite pointa". Moja draga fura stare "tanove" XT-je (8000 serija). Vsake toliko se ji zgodi, da ji gre ročka pri hladnih zavorah, ne pregretih, skoraj čisto do belance, čeprav ji je na prejšnji turi še po njenem vse normalno delovalo. Seveda se lotim, da zamenjam ploščice in ugotovim, da so ploščice ok, je pa en batek nesramno daleč ven, drugi pa sploh ne zleze iz brloga (tudi, ko potem drugi batek zablokiram), dokler ga ne zmrdam in prebudim... No, ko sta oba batka lepo "poglihana", je potem ročka spet enako konsistentna in v rangu normalnega hoda (recimo, da ji nastavim nekje pri sredini hoda ročke "bite point"). Ali je možno, da prihaja zaradi teh zapikanih batkov do tega "fenomena"? Ne vem pa, kako se to dogaja med samo vožnjo, ker sam ne vozim Shimana že vse od starih ročk, ki so še delovale... ;)

Maac

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 07 Okt 2019 17:53
Napisal/-a Andraž
To se ponavadi zgodi, če narobe zmontiraš novo zavoro - treba je pocentrirat na sredino čeljusti in potem šele stiskat bremzo......ali pa kasneje ko menjaš pakne, treba je mal očistit in premigat batke, tako da se čimbolj enakomerno premikajo (mal težje in več dela pri 4-batnih), potem pocentrirat na sredino čeljusti, vstavit nove pakne in šele potem spet stiskat ročko.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 07 Okt 2019 18:50
Napisal/-a MAAC
Vem, zakaj se to zgodi, nič bat ;) Čeljust je pravilno scentrirana, tudi batke vsake toliko razgibam in jih celo malo z oljem namažem, da ne bi zapikali. Pa se vseeno to zgodi. Zato me je zanimalo, ali bi lahko spremenjujoči se bite point bil lahko tudi posledica le-tega, ali se to dejansko dogaja, ko je vse ok. Saj pravim, ne vem, ker ne vozim teh bremz ;)

Maac

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 07 Okt 2019 21:10
Napisal/-a PrimozR
Pri zaviranju se generira kar nekaj prahu, ta pa pride povsod. Tudi na batke. Jasno, da se zadeva zapeče. Mazanje z oljem bo pomagalo bolj malo, kvečjemu da se bo prah še bolj prijemal. Pomagalo bo kvečjemu čiščenje. Ali pa da bi imel čez batek neko membrano, da bi steno batka (cilindrično) in njen stik z O-ringom popolnoma zaščitil pred prahom.

Mislim da ne bi nihče plačeval cene, ki bi to zahtevala, če trenutne rešitve delajo relativno OK :)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 07:53
Napisal/-a trunto
PrimozR napisal/-a:
trunto napisal/-a:Če ti pa tole minimalno dela (cca. 5min za obe bremzi) na vsake X let predstavlja problem, potem pa najbrž res take zavore niso zate.
Stick to SRAM.

Govora je bilo o dolivanju olja, preden se ploščice izrabijo, potem pa o odlivanju olja, ko se jih menja. Če je to samo 5 minut vsakih X let, potem imaš nasploh s servisom kolesa IZREDNO malo dela. Kar pomeni, da se tudi voziš vsakih par let?


Jaz ne vem za vas, ampak če letno naredim 17km višincev, sem dober. Dvoje majhnih otrok, vrtec, šola, služba, vamo, tamo...
Od marca do oktobra je moja sezona, če grem na kolo 1x na teden (cca. 3h tura) sem zadovoljen. Poleti mogoče celo 2x na teden, ampak to je to.
90% je vožnja do Jakoba na Ljubljano iz različnih smeri iz LJ. 10% na Golovec, Molnik, Janče...
Klasična XC vožnja, na bremze pa bolj malo pritiskam, saj imam rad veter v laseh... ;-)

No, pri takšni vožnji skurim ene ploščice na cca. 2 sezoni in temu ustrezno poštimam XT-je.

Ne vem pa kako vam nekaterim znese narest 20, 30, 40km in več višincev na sezono. Svaka čast.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 08:37
Napisal/-a vr
@trunto: bikeparki, bikeparki :D (zdaj že trollam)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 12:03
Napisal/-a cebe
trunto, hec je v urah in izbiri tur. Na 100 ur furanja moram nardit vsaj 35k visincev brez bajk parkov, drugace skoda cajta. ;)

Po tvojem opisu si na leto vsaj 120 ur na kolesu - kako ti rata nardit samo 17k visincev? :D

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 12:20
Napisal/-a PJ
Po moje ni potrebe po zicnicah in shuttlih, pac pa kot je napisal Cebe po tem kje se vozis in pa po tem kaj ti je pomembno v zivljenju. Meni je pac sport del zivljenja in zato zanj najdem cas vec kot 1x na teden. Drugace pa sem letos do sedaj brez shuttlov in zicnic naredil dobih 60k visincev v 140h na kolesu, pa je dalec od tega da bi mi bil kolo prioriteta. Ce ze, so to smuci, kolo pa je za zraven teka takrat ko v blizini ni snega :)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 14:21
Napisal/-a trunto
Ne vem kako je z vami, ampak jst imam vračunan not v času tudi vse pavze in postanke.
Npr, ko pridem na Jakoba iz Šiške (cca. 1h15, 530m višincev), se gor seveda zaležim, Polar pač dela naprej, ne stisnem pavze.
Tko da ja, realno imam potem veliko manj ur vožnje kot sem povedal.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 14:33
Napisal/-a PJ
E jebiga sad... cas potemtakem imas samo da moras kolesarit namesto lezat :mrgreen: Drugace ima Polar auto pause (vsaj moj), tako da ce bi nekje odlezal urico ali dve bi mi napisal manj, ampak svojega casa bi pa vseeno za "kolo" porabil bruto stevilko :)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 15:49
Napisal/-a PrimozR
Religiozno uporabljam Stravo, predvsem zaradi (takele) statistike, kjer obenem tudi religiozno režem stran žičnice v bikeparkih. Statistika kaže:

2016: 106.814 višincev vzpona na 2596 km vožnje, na to pride bolj malo dodatnih višincev spusta, recimo da smo na tam 120k max, še to komaj, ker 2016 res nisem bil skoraj nič v bikeparkih, bolj ali manj samo kak Krvavec.
2017: 84.120 višincev vzpona na 2080 km vožnje, spet je tukaj bolj malo bikeparkov, isto kot 2016 torej.
2018: 79.321 višincev vzpona na 2721 km vožnje, zraven en teden Francije (Meribel pa nazaj grede 2 dni še Pila) in 5 dni Davosa (Enduro 2), tako da smo na recimo 115.000 višincih spusta. Pa zraven še kak Krvavec, 2 dni Cerknega (trening in dirkanje prek Trans Juliusa).
2019 (zaenkrat): 71.426 višincev vzpona na 2106 km, poleg parih Krvavcev še en teden Francije (Alp'd Huez, Megavalanche).
Mogoče opozorilo, višinci so Stravini, s telefona, od lani spomladi uporabljam Amazfitovega Stratosa, ki tudi ni brez napak, je pa mislim da vseeno bolj reprezentativen.

Letos imam zaenkrat 90 kolesarskih dni (vsaj ena tura, sta bili tudi po dve, šatlanje in bikeparki seveda štejejo zraven). Lani jih je bilo 109, 2017 samo 87, 2016 pa 105. Nimam otrok, vrtca, šole, službo imam, družbo (nekolesarsko) pa verjetno precej zanemarjam. Oz. je je precej kolesarske, tako da je prijetno s koristnim :) Pa sezona se meni zaključi 31. decembra zvečer, začne pa 1. januarja zjutraj (to slednje se lahko še spremeni, ni vrag, da ne bo enkrat padla novoletna z lučkam). Ni sicer res tako na ostro, ampak po 25. decembru in pred 5. januarjem sem bil po občutku na kolesu vsako leto izmed zgoraj naštetih.

Dejstvo pa je, da se zavedam, da se vsega dobrega enkrat konča in zato zdaj toliko bolj izkoriščam, ko lahko in ko sem sposoben takšnih podvigov. So ravno prejšnji teden debatirali z Atilo o tempu za vzpone, kjer sem se čudil, ko je rekel da je tempo mislim da 500 al 600 višincev na uro (VAM) hiter. V družbi, ki jo imam, je to 'na izi' tempo, hiter mejno pogovorni je 700 (takšen, da na turi brez težav narediš 1000 do 1500 višincev skupno), moja zgornja meja po Stravi se pa giblje okrog 1000 višincev na uro. Spomladanski Osp z 2150 višinci na vzponih večinoma kaže od slabih 700 pa tam do okrog 1000, ene par vmes jih je pa iz nekega razloga okrog 400 (možno da smo delali pavze). 46 km, 4 ure moving time, 6 ur 20 activity time.

Ni namen, da bi se hvalil (da ne bo kdo narobe razumel vsega skupaj), zgolj kot ilustracija, kako pride do takih cifer. Vem, da sekam iz povprečja, to velikokrat slišim od kolesarskih kolegov s familijami, v bistvu pa me kar preseneča, kako enim uspe biti na kolesu toliko, kot so. Jaz v življenju skoraj nimam viška časa in sem že koristil dopuste, da sem naredil ta tečna opravila, ki se jih je zanemarjalo, pa imam veliko manj tistih "življenjskih" aktivnosti, sploh če odmislim kolo. 30 dni na leto je s takimi omejitvami v bistvu že vrhunski dosežek, ker tedni prekleto hitro letijo mimo in neverjetno je, kako pogosto se zgodi, da pade mimo teden brez kolesarske aktivnosti.

Pri 17k višincih na leto pa verjamem, da ni težave odlivati in prilivati olje pri menjavi paken :)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 16:24
Napisal/-a m66
Sam ti pa nekak z leti kar padajo ti višinci, leta? ;)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 16:41
Napisal/-a PrimozR
Prvo leto je pomojem efekt telefona, lani je bil efekt bikeparkov (dni in kilometrine je bilo vseeno precej), letos pa recimo da kaže relativno dobro. Po občutki jih bo enih 90.000, mogoče proti 100.000, kar za en teden Francije vmes niti ni tako slabo.

Sicer pa opažam, da tam avgusta fašem malo krize, ko se mi ne da pretirano na kolo. Sploh po Franciji je bil en tak funk. Saj oktobra, ko se dnevi skrajšajo in ni več možnosti skočiti na kolo po šihtu pa težave z vremenom pa to, spet zagrabi nekoliko, ampak vseeno je spomladi drugače. Leta sama po sebi niso problem, ker kondicija je, prej vedno boljša po občutku, se pa vseeno nekoliko spreminja življenjski slog oz. mogoče miselnost, hočeš nočeš :)

EDIT: mogoče bo dober pokazatelj še število ur, ki sem ga prej spregledal. 213 leta 2016 in 2018, 175 leta 2017, letos sem pa na 177.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 08 Okt 2019 18:17
Napisal/-a Andraž
Jaz nevidim nobenega problema narest 100 k višincev na leto na noge....seveda, če ni poškodb in zdravje služi (kadar je to blo sem brez težav naredil 100 k vzpona in pa ene 150 k spusta - 120x na leto na kolesu oz. vsak tretji dan).

Seveda si moraš pa zato vzet čas in ne hkrati izvajat še n-športov.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 09 Okt 2019 06:26
Napisal/-a trunto
PJ napisal/-a:E jebiga sad... cas potemtakem imas samo da moras kolesarit namesto lezat :mrgreen: Drugace ima Polar auto pause (vsaj moj), tako da ce bi nekje odlezal urico ali dve bi mi napisal manj, ampak svojega casa bi pa vseeno za "kolo" porabil bruto stevilko :)


Kva smo zabluzil s tole temo, bi morali nekam drugam prestaviti...

Uporabljam Polar M200, ki je v bistvu tekaška ura, ampak je za moje potrebe več kot dobra tudi za kolesarjenje.
Nekaj časa sem se matral z mojim eTrex 30 in HR trakom, ampak mi je trak ful moteč, nikakor se ga nisem mogel navadit. Na Garminu maš pol v detajle, moving time, stopped time, average, ovo-ono, ampak vse to lahko kasneje ven potegnem iz Polarjeve aplikacije. Na koncu itak od tam vse exportam v Basecamp, pol se pa lahko igraš s številkami.
Morebiti bom preizkusil še Stravo...

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 09 Okt 2019 11:36
Napisal/-a MAAC
trunto napisal/-a:Kva smo zabluzil s tole temo, bi morali nekam drugam prestaviti...


Samo res, ja :lol:

trunto napisal/-a:...Na koncu itak od tam vse exportam v Basecamp, pol se pa lahko igraš s številkami.
Morebiti bom preizkusil še Stravo...


Potem ti bo iz 17k višincev naenkrat ratalo 34k :mrgreen: (ps. Strava ima včasih tak velike zamike sledi, da se višinci skoraj podvajajo ;) )

Maac

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 05:45
Napisal/-a PrimozR
Ni to problem strave. Višinske mape so zglajene v primerjavi z realnim stanjem. Ampak za MTB velikokrat to ni takšna težava, ker so vzponi bolj direktni kot na cesti.

http://regex.info/blog/2015-05-09/2568

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 06:42
Napisal/-a Andraž
Najbolj so problem tereni, kjer je veliko sten in ti potem skače gor dol čeprav se npr. peleš po ravnem.....ampak sej to hitr vidš k na konc dneva piše 10345 višincev :mrgreen:

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 06:48
Napisal/-a trunto
Kot že rečeno, svoje podatke izvlečem iz Basecamp-a, kamor uvozim GPX-e exportane iz PolarFlow aplikacije.
Tako da verjamem, da so podatki precej natančni.

Se bom probal naslednje leto lagati s Stravo, pa bom potem morebiti res naredil 30k višincev, da bom tak car kot tablaši. ;-)

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 06:50
Napisal/-a PJ
Se noben (civilni) GSP ni bil pretirano natancen ko pride do dolocanja visine. Strava, ne glede na to, da ima podatek o visini z ure, ki ima barometer in je posledicno nekajkrat bolj natancna pri visini kot gps, uporablja zgolj GPS track, ki ga malo normalizira s pomocjo map, ampak tisto malo je res malo. In zato imas enih 30% vec visincev, kot si jih zares naredil.
PS: Polar M200 nima barometra in je tudi v Polar Flowu odvisen od GPS tracka, vendar Polar Flow opravi delo neprimerno boljse kot Strava kar se tice visincev.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 07:01
Napisal/-a trunto
Na M200 sem prešaltal prav zaradi tega. Je zelo zelo natančen tudi v primerjavi z eTrex 30, ki ima tudi barometer.
V začetku sem jih imal skupaj na furah, prav zaradi primerjave track-ov in kot pravim, me je ful prijetno presenetil Polar.
Odstopa skoraj nič od Garmina, oz. za moje potrebe zanemarljivo, zato eTrex-a več ne uporabljam.

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 07:51
Napisal/-a dejanot
Cao

Halooo :roll: tema je o fakking zavorah in ne o nekih programih in visincih, ma kaj morte res nekateri vse zasmetit :roll: :-x

LP

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 10 Okt 2019 07:57
Napisal/-a trunto
Pol pa nej admin prosim prestavi v primerno temo... Sorči k lajfam...

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2019 15:03
Napisal/-a Mojo Jojo
Si kdo lasti ta stare 4 batne XT zavore XT m755.
Rabil bi ene pakne za muštr (lahko znucane)

Slika

Re: Zee vs XT 4-batne zavore?

OdgovorObjavljeno: 09 Dec 2019 18:45
Napisal/-a dejanot
Cao

Sem ti poslal PM :wink:

LP