Kolesarji vzdržujemo poti

Stanje na gorskokolesarskih poteh. Nasveti, opozorila, prepovedi, predlogi. Organizacija in povabila na čistilne akcije poti. Poročila s terena z namigi o priporočljivih obvozih, nevarnih odsekih, spremenjenih ali uničenih poteh...

OdgovorNapisal/-a luka. » 24 Maj 2009 20:23

Slika Slika
Slika Slika
Uporabniški avatar
luka.
član
 
Prispevkov: 234
Pridružen: 01 Maj 2007 20:16
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 26 Maj 2009 20:31

milko55 napisal/-a:Da se ne bo samo nakladalo. Tu je konkretna akcija in potrebno bo dosti pridnih rok, za spraviti stezico v solidno stanje.


Brenči, brenčita, brenčijo ... :? :?:

No, tokrat je šlo zares:

http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?p=36314#36314
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Tomo » 26 Maj 2009 20:45

No dober, da ste po skor pol leta le spravili na kup :)

Definitno so poti, kjer je je akcija posameznika pljunek v morje in se brez organizirane akcije, podprte z mehanizacijo ne more naredit nič večjega.

Pa vseeno upam da bomo posamezniki še brenčali in opravili tisto kar se da samo z investicijo v malo časa in ročnim orodjem - ob vsaki možni priložnosti.
In da bo to postalo redna praksa.
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 26 Maj 2009 21:05

Tomo napisal/-a:Pa vseeno upam da bomo posamezniki še brenčali in opravili tisto kar se da samo z investicijo v malo časa in ročnim orodjem - ob vsaki možni priložnosti.
In da bo to postalo redna praksa.


Tomo, to je primerno, ko gre za odstranitev padlih vej in sušic ali utiranje poti (izžaganje prehoda) skozi veje orjaških dreves, ki so padla na pot (z ročno žago). Ko gre za ekonomski les ne ukrepajte, odstraniti ga sme le lastnik (pravzaprav ga mora, pa ga pogosto ne) oz. markacisti, če lastnik to dovoli. Stvari utegnejo biti tudi zelo nevarne, kot je omenil že Žiga (markaciste šolamo za to delo, pa še izpit za delo z motorno žago morajo imeti po novem).
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a MarE » 26 Maj 2009 21:06

Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13755
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

OdgovorNapisal/-a Tomo » 26 Maj 2009 21:15

Joc,saj vem. Prav zato poudarjam majhna "opravila". Saj oba veva da ni resne nevarnosti za formiranje vojske oborožene z motorkami in kanglicami za bencin v hosti.

Veje na poti, izprana zemlja v "palisadah" (ne vem kako se strokovno temu reče), ki se lahko zapre z nekaj kamni, to so pa stvari, ki jih z malo dobre volje vsak opazi in popravi preden nastane večja škoda.
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a Tomo » 26 Maj 2009 21:22



V duhu Jocovega odgovora - rekel bi da ne gre. Če ne spraviš v žep je preveliko za posege ..
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 26 Maj 2009 21:44



morda je bilo dovolj razburjanja v temi: Cesta na Jakob
http://tabla.mtb.si/viewtopic.php?t=89528

Bobcat naredi teren za ATV-je ....
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

OdgovorNapisal/-a MarE » 26 Maj 2009 22:24

No ja, odvisno od "mašinista". Lahko naredi tudi avtocesto. Staro pot ob Idrijci (po levem bregu) so vsaj po videnem tudi strojno obdelali, saj tistih skal verjetno nihče ni šel ročno krampat, pa je pot še vedno samo pešpot, še z kolo ponekod kar precej slabo prehodna. Res pa je, da šoferja na stroju lahko tudi malo "zanese" in naredi 2m pot, kar pa spet ni dobro.
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13755
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 26 Maj 2009 22:28

MarE napisal/-a:A s kakim malim goseničarjem pa ne gre?


Gre, nad Petrovim Brdom so menda z njim čistili mulatjero na pobočjih Možica. Uspešno. Za PZS pa je to prevelik finančni zalogaj, kajti markacijska sezona je prekratka. Morda se povežemo s kakšnim s.p.-jem, ki ima kakšno tako "žvau". Bomo videli.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ortelius » 26 Maj 2009 22:36

Bravo ekipa KTK PZS in KGK Volja (in seveda markacisti PZS)! To, da žrtvujete eno krasno nedeljo izključno za skupno dobro vseh kolesarjev, to je čisto nekaj drugega kot na turci stopiti s kolesa in odmakniti hlod ali vejo, ki leži čez pot.

In za imidž gorskega kolesarjenja ste s to akcijo zagotovo naredili neprimerno več kot nabijanje in piz**nje vseh totematskih kričačev tu na Tabli. Še enkrat, vsa čast za voljo in požrtvovalnost - mnogi jo to nedeljo nismo premogli. :oops:
24 hours in a day.... 24 beer in a case.... Coincidence?
Uporabniški avatar
Ortelius
član
 
Prispevkov: 1216
Pridružen: 13 Avg 2003 07:19
Kraj: Tacen

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 05:26

:lol:
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a lili_putput » 27 Maj 2009 07:03

:shock:
tole je pa reeees pohvalno, čeprav če mene vprašate, šteje tudi tista ena sama veja, ki jo na poti prestaviš... Sicer bo pa Joc53 verjetno obvestil, ko bodo imeli ponovno akcijo in upam, da so vabljene tudi punce, pa čeprav samo da nosimo pijačko pravim kerlcem... z mojimi ročicami si boste bolj malo pomagali, ampak za moralno podporo sem pa lahko! :wink:
lili_putput
član
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 27 Maj 2009 06:51
Kraj: škofja loka

OdgovorNapisal/-a Tomo » 27 Maj 2009 07:10

A bejž no Ortelius .. in to si napisal ravno ti, ki tolikokrat praviš "keep the topic". Topic je pa : naredi kakšno malenkost, vedno ko jo lahko.

Bi napisal še nekaj o tvojem komentarju - pa bi moral uporabit preveč zvezdic. Je pa beden.

Zgledi vlečejo veš, isti ljudje ki premikajo vejice so povzročili naval interesa za front pivot. Če bo postalo samoumevno, da se potke tud čistijo lahko Joc čez čas računa na troštevilčno udeležbo na podobni akciji. Če se lahko za morski menu zbere sto ali več ljudi, ni hudir da se jih ne bo enkrat zbralo toliko tudi na lopata partyu.
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a Cvika » 27 Maj 2009 08:15

Tomo, pa ti verjameš, kar napišeš?
Poskusi povabit enkrat na piknik, drugič pa na štihanje (lopatanje) vrta.
Nagradno vprašanje: Je potrebno pripraviti več lopat ali več porcij čevapov?

PS Res pa sem s tistega konca, kjer na piknik pripeljejo še brata - tako, da je mogoče moje mišlenje pokrajinsko deformirano...javascript:emoticon(':oops:')
Cvika
članica
 
Prispevkov: 712
Pridružen: 10 Dec 2001 18:45
Kraj: Radovljica, Ljubljana

OdgovorNapisal/-a cebelca » 27 Maj 2009 08:19

Ortelius, bom dobila še občutek, da ti gremo na živce. :lol:

Častitljiva Vaša gnada,
nam ne gre za čast in slavo,
ne hlepimo za pohvalo,
z žago radi malo pobrkljamo,
za imiđ briga nas prav malo.


No moderatorji, kje je zdej cenzura? Ko že tako radi premikate in delite teme.
Več kot očitno je namreč da organizirane akcije nimajo tu kaj za početi. Ker to ni smisel te teme. Še manj, nesramno in žaljivo bevskanje zafrustriranih posameznikov.

Če je slučajno kdo pozabil....
ZigaK napisal/-a:Da se ne bomo samo prepirali med sabo (tudi to je treba), sem se odločil odpreti temo, kjer bomo kolesarji pokazali, da znamo biti zelo konstruktivni in koristni. Dajmo pokazat, da smo v veliki večini gorski kolesarji veliki pozitivci, ki se veselimo življenja na splošno ter še posebej s kolesom v naravi. Da nikomur ne želimo slabega, da se radi ustavimo in vržemo kakšno vejo s poti. Da smo torej koristen člen družbe, ki se ga po nepotrebnem prepoveduje.
Uporabniški avatar
cebelca
vuvuZZZela
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: 20 Jul 2007 17:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Tomo » 27 Maj 2009 08:25

Veš, da smo v preteklosti že opravili akcije v katerih je sodelovala stotnija.
Ljudje smo se sposobni mobilizirat ali pridružit pripravljeni akciji.
Na skupnih turah se npr zbere 30-40 ljudi.

Bi se jih bistveno manj zbralo če bi se organizirala takšna ob kateri bi se opravila še čistilna akcija ? Bi bil učinek ?

Do konca leta je npr. preostalo še 5-6 skupnih tur. Mogoče je to priložnost da se ubijejo tri muhe na en mah.

Že pred leti sem želel da bi skupne ture bile nekaj več, kot pa samo skupna vožnja.

Če boš ti ali Joc napisala takšen koledar skupnih za konec leta - lahko tud za naslednje leto sem prvi poleg. Pripravljen sem tud zviti par rok da bo udeležba čim višja :)
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a Mako » 27 Maj 2009 08:49

cebelca napisal/-a:Če je slučajno kdo pozabil....
ZigaK napisal/-a:Da se ne bomo samo prepirali med sabo (tudi to je treba), sem se odločil odpreti temo, kjer bomo kolesarji pokazali, da znamo biti zelo konstruktivni in koristni. Dajmo pokazat, da smo v veliki večini gorski kolesarji veliki pozitivci, ki se veselimo življenja na splošno ter še posebej s kolesom v naravi. Da nikomur ne želimo slabega, da se radi ustavimo in vržemo kakšno vejo s poti. Da smo torej koristen člen družbe, ki se ga po nepotrebnem prepoveduje.

Ena malo bolj kompleksna podrtija težavnosti "4/10".
Slika
Slika
Zadnjič spremenil Mako, dne 31 Avg 2011 15:22, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
Mako
Šef klinike
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 23 Sep 2004 10:41

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 08:54

Joc53 napisal/-a:/…/
No, tokrat je šlo zares:
http://www.pzs.si/forum/viewtopic.php?p=36314#36314

Fajn, po eni strani ste očistili del planinske poti, pri pomoči so se izkazali tudi bajkerji. Na drugi strani pa berem tale članek, kjer je v prvem zaključku zapisano, da pač po ZoG in ZoPP ni dovoljeno bajkat :roll:
Zanima me, kje je potekal spust z Razorja – menda ne po makadamu čez Pl. Kuk/Lom/Stador v Ljubinj? :twisted: :lol:
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 27 Maj 2009 09:36

urbe napisal/-a:Zanima me, kje je potekal spust z Razorja – menda ne po makadamu čez Pl. Kuk/Lom/Stador v Ljubinj? :twisted: :lol:


Seveda ne, spustili smo se po mulatjeri v Tolminske Ravne. Strogo formalno po planinski poti, kar zaenkrat ni dovoljeno. Prisotni na okrogli mizi pa smo s strani predstavnikov države dobili informacijo, da nameravajo odpreti kolovoze in grajene gozdne vlake na področjih, ki niso pod posebnim naravovarstvenim režimom. V tem primeru se s stališča države ta pot nekoč lahko odpre. Ker pa gre za markirano pot je potreben tudi predlog skrbnika, to pa je PD Tolmin. Glede na to, da iz Raven na Razor vodi alternativna strmejša markirana planinska steza, ki jo uporablja velika večina pohodnikov, pričakujem, da bo v tem primeru takšen predlog podan. Potem je potreben še žegen ministra za okolje in prostor. Zapleteno kaj, kolesarji in markacisti bomo postali pisarji, država pa bo zaposlila nove uradnike.

Če povzamem, grešili smo, sčasoma pa nam bo morda odpuščeno :)

P.S. Stanje, kakršno je sedaj, je primer državljanske nepokorščine, v veliki meri zaradi neživljenske zakonodaje. Razmišljanja predstavnikov države na okrogli mizi pa so šla v spodbudno smer. Regulirati, toda mnogo bolj življensko kot sedaj.
Zadnjič spremenil Joc53, dne 27 Maj 2009 09:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Cvika » 27 Maj 2009 09:47

Tomo napisal/-a:
Èe boš ti ali Joc napisala takšen koledar skupnih za konec leta - lahko tud za naslednje leto sem prvi poleg. Pripravljen sem tud zviti par rok da bo udeležba èim višja :)


Moj point je bil ravno in samo to: za udeležbo na "pikniku" ni treba "zvijati rok". Pa v bistvu mi ni treba verjet, da so akcije uspešne, ker vem, da so, vem pa tudi, da je potrebnega kar nekaj truda, da so.

Drugače pa - naslov teme je Kolesarji (množina) vzdržujemo poti -
nehajmo se že predalčkat - fajn je, in spoštujem vsakega, ki se mu na turi da ustavit - pa naj bo to zato, da počisti in naredi potko prevozno (in pri tem seveda ne uniči detaljov) ali pa le zato, da ne sesuje poti, ker trenutno presega njegovo tehnično znanje.
Če sta dva (trije, štirje...) skupaj - valjda si bosta(o) pri tem pomagala(i). Če bi pri tem hotel pomagati naključni ali nenaključni pešak, se ga pa upam tudi ne bo podilo stran. Ravno tako ne vidim nobene razlike, ali se dogovorijo že v dolini ali šele na mestu samem ali je 1 sam ali jih je magari XX.

Kar se mene tiče sem pač tip ovce in ne liderja. Lahko krampam, žagam ali nosim vodo, organizacija pa mi ni "jaka strana". Pa, če se mi nakaj zdi v redu, se mi zdi v redu, ne glede na čigavem zeljniku je zraslo in v čigavi organizaciji se je izvedlo.
Cvika
članica
 
Prispevkov: 712
Pridružen: 10 Dec 2001 18:45
Kraj: Radovljica, Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Tomo » 27 Maj 2009 10:00

Tebe oz. Joca sem omenil zato, ker je za večji učinek potrebna koordinirana akcija z markacionisti oz. "insiderji" - kar sta vidva :)

Kot sem že omenil : izbere naj se pot potrebne prave obdelave, naredi dvodelen program (delo in after - le da bi tokrat after bila turca).
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 10:06

Cvika napisal/-a:Drugače pa - naslov teme je Kolesarji (množina) vzdržujemo poti -
nehajmo se že predalčkat - fajn je, in spoštujem vsakega, ki se mu na turi da ustavit - pa naj bo to zato, da počisti in naredi potko prevozno (in pri tem seveda ne uniči detaljov) ali pa le zato, da ne sesuje poti, ker trenutno presega njegovo tehnično znanje.

Predalčkanje? Od kje ti to? Pa ja ne misliš Orteliusa ki je naredil dva predala: enega za udeležence vaše akcije in enega za kričače? Tega pa ja ne moreš resno jemat :)
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a Cvika » 27 Maj 2009 10:07

Saj je ideja bila- točno taka, le izvedba je bila zaradi (?recesije?) "zipana" v en dan. - da ne bo pomote - odgovor Tomotu
Zadnjič spremenil Cvika, dne 27 Maj 2009 10:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Cvika
članica
 
Prispevkov: 712
Pridružen: 10 Dec 2001 18:45
Kraj: Radovljica, Ljubljana

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 10:15

@Tomo: markacionisti? Slika Najbrž ni lapsus!? Slika

@Joc53: Hvala za pojasnilo! 8)
Sicer tudi sam kdaj pa kdaj odstranim kakšno nadležno vejo ipd. Si pa ne predstavljam situacijo, ko ob poti parkiram bajk, začnem žagat eno deblo ali pa vejo, ki moti bajkanje, pa pride nek planinc zraven … Ali pa da mi naključno mimoidočega planinca prosil za pomoč pri prestavitvi debla, ki je predebelo za žaganje z zložljivo žago???
Kakšna bi bila njegova reakcija??? Slika
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Ortelius » 27 Maj 2009 10:22

OK, na začetku sem mislil, da sam nekateri ne zastopjo, zdaj pa vidim, da sem očitno res preveč butasto napisal. Zato post vestum pojasnilo v zvezi s tistimi "kričači":
Ortelius napisal/-a:In za imidž gorskega kolesarjenja ste s to akcijo zagotovo naredili neprimerno več kot nabijanje in piz**nje vseh totematskih kričačev tu na Tabli.

S "totematskimi kričači" sem mislil tiste, ki se oglašajo na to temo - temo "imidža gorskih kolesarjev". Če bi mislil tiste, ki se oglašajo v *tej temi*, bi napisal "tutematski kričači" (sem si pa čisto na jasnem, da sta obe besedi povsem spačeni in brezvezni, a tako mi je pač priletelo izpod prstov).

Gre torej za tiste kričače, ki tu na tabli vsepovprek piz**jo čez PZS in planince v korelaciji z bajkerji, ki se do onemoglosti spotikajo ob izrazoslovje, ki je pognalo na PZS zelniku (turnokolesarski) ipd.

Nedeljska ekipa pa je pokazala, da je vseeno, a si turni kolesar (PZS), gorski kolesar (Volja) ali pa planinec (markacisti PZS) - z dobro voljo se da narediti ogromno. Še posebej za imiđ bajkanja v naravi (in ne za imiđ posameznikov).

Moving on...
24 hours in a day.... 24 beer in a case.... Coincidence?
Uporabniški avatar
Ortelius
član
 
Prispevkov: 1216
Pridružen: 13 Avg 2003 07:19
Kraj: Tacen

OdgovorNapisal/-a Surfac » 27 Maj 2009 10:25

Tomo napisal/-a:Kot sem že omenil : izbere naj se pot potrebne prave obdelave, naredi dvodelen program (delo in after - le da bi tokrat after bila turca).


Predlagam, da se debata nadaljuje v tej smeri :D .

"Problem" večjih akcij je, da se morajo uskladiti z uradnimi vzdrževalci poti.
večja skupina ne more kar priti in začeti urejati poti - če ne drugega,
nam lahko potem očitajo, da peš poti predelujemo v kolesarske. zdi se mi, da je pomembno povdariti, da kolesarji ne potrebujemo drugačne priprave poti!
Ideja o naslednji "masovni" akciji je že padla (v bližini Trbovlja :D )
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2094
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

OdgovorNapisal/-a Tomo » 27 Maj 2009 10:25

Urbe, ne podtikaj ,, lapsus je bil.

Janja, mislil sem na dvodelen progran, pač delo in turca v coni "dela". Če bi bilo razdeljeno v dva dneva bi se po pesimistični različici kojci našel folk, ki na pravi dan ne bi imel čas :mrgreen:

edit : surfac, v celoti se strinjam.

edit 2:
ortelius, ne bo dost da se posuješ samo s pepelom. katran in perje si si zaslužil ..
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 10:37

Se strinjam z Janjo in surfacem (2. znamenje) da je težko organizirati veliko čistilno akcijo. Če že spraviš ljudi skupaj, ti pa vreme zagode.
Ravno zato se meni zdi še kako pomembno, da se spodbuja tudi te 5 minutne solo akcije, ki se zgodijo kar spotoma. In da se jih pohvali. Mene so še pred tremi leti motile razne sušice čez pot, ki sem jih lahko samo nemočno gledal, z rokami se jih ni dalo odstranit. Potem sem začel sanjati o mafijski žagi, ki pa ne deluje. Ker več glav več ve, je potem od Lukata ali makota padla ideja o zložljivi žagi, ki jo od takrat skoraj na vsaki furi nosim s seboj.
Pomembno je to, da se te ideje zasidrajo v glavah gorskih kolesarjev. Da bi v žepu poleg pumpe, vezic in orodja za ketno zraven našla svoje stalno mesto še žagica. Ali pa škarje za trto rezat.
Nekakšen grass roots movement. Izmenjava idej. Pa prijazno opozarjanje če gre kdo čez mejo.
Vsak se rad pohvali. Še bolj smo veseli pohvale (samo ne take, da ko enega pohvališ zraven užališ še vse ostale nič hudega sluteče). Če se premakne samo vejica se pač samo vejica. Tudi to je pomembno in za pohvalit. In za to imamo to temo.
Da bo čim manj takih prizorov: klik, klik
in čim več takih: klik, klik
Kolesarjev je veliko. In če nam to pride v kri, bo tudi učinek velik.
In ne nazadnje. S to temo damo še Jocu en dodaten majčken argument, ko se bori z birokratskimi mlini za legalizacijo poti za mtb.

Prosim admina da premakne zadnji kos debate v ustrezno temo: http://tabla.mtb.si/viewtopic.php?t=88169

P.S. zdej ko se je ortelius malo popravil, je tole malo mimo, ampak če sem tole že dve uri tipkal, bom vseeno objavil
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a Tomo » 27 Maj 2009 10:41

admin tega ne more storit .. se bo drugače tale zadeva očistila.
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 27 Maj 2009 10:43

urbe napisal/-a:Sicer tudi sam kdaj pa kdaj odstranim kakšno nadležno vejo ipd. Si pa ne predstavljam situacijo, ko ob poti parkiram bajk, začnem žagat eno deblo ali pa vejo, ki moti bajkanje, pa pride nek planinc zraven … Ali pa da mi naključno mimoidočega planinca prosil za pomoč pri prestavitvi debla, ki je predebelo za žaganje z zložljivo žago???
Kakšna bi bila njegova reakcija???


Po moje pozitivna. Kot markacisti se pogosto znajdemo v situaciji, da smo, čeprav v dvoje ali troje, prešibki, da bi potegnili s poti ležeče deblo (zdravo smrekovo deblo ne smemo razžagati na kose, bi nas lastnik za ušesa). Deblo v takšnih primerih oklestimo in počakamo na mimoidoče pohodnike, ki v večini primerov rade volje pomagajo. Zavedajo se namreč, da obhodi okoli ležečih dreves pomenilo nepotreben dodatni poseg v naravo.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 10:52

Tomo napisal/-a:admin tega ne more storit .. se bo drugače tale zadeva očistila.

škoda bi bilo brisati te poste

Joc53 napisal/-a:
urbe napisal/-a:Sicer tudi sam kdaj pa kdaj odstranim kakšno nadležno vejo ipd. Si pa ne predstavljam situacijo, ko ob poti parkiram bajk, začnem žagat eno deblo ali pa vejo, ki moti bajkanje, pa pride nek planinc zraven … Ali pa da mi naključno mimoidočega planinca prosil za pomoč pri prestavitvi debla, ki je predebelo za žaganje z zložljivo žago???
Kakšna bi bila njegova reakcija???


Po moje pozitivna. Kot markacisti se pogosto znajdemo v situaciji, da smo, čeprav v dvoje ali troje, prešibki, da bi potegnili s poti ležeče deblo (zdravo smrekovo deblo ne smemo razžagati na kose, bi nas lastnik za ušesa). Deblo v takšnih primerih oklestimo in počakamo na mimoidoče pohodnike, ki v večini primerov rade volje pomagajo. Zavedajo se namreč, da obhodi okoli ležečih dreves pomenilo nepotreben dodatni poseg v naravo.


super nasvet, ga bom preizkusil ob priliki, z bukvo bi pa znal biti problem :?
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a cebelca » 27 Maj 2009 10:54

ZigaK napisal/-a:škoda bi bilo brisati te poste

Kdaj je pa Tomo že kaj brisal? Razen ljudi. :mrgreen:
Uporabniški avatar
cebelca
vuvuZZZela
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: 20 Jul 2007 17:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 11:30

Joc53 napisal/-a:
urbe napisal/-a:/…/


Po moje pozitivna. Kot markacisti se pogosto znajdemo v situaciji, da smo, čeprav v dvoje ali troje, prešibki, da bi potegnili s poti ležeče deblo (zdravo smrekovo deblo ne smemo razžagati na kose, bi nas lastnik za ušesa). /…/ Zavedajo se namreč, da obhodi okoli ležečih dreves pomenilo nepotreben dodatni poseg v naravo.

Seveda, deblo, ki leži na poti, ne da žagam zdravega :oops:
Malo cvikam glede tega, kar je napisal malo višje Surfač: spreminjam pešpot v bajkersko Slika
Čeprav je izgovor, da se v tem primeru naredi nov obhod oz. pot okoli ležečega drevesa tudi dober! 8)
Hvala, Joc53, paranoja mi je malo popustila Slika
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 27 Maj 2009 11:36

Surfač je po mojem želel poudariti še nekaj: markacisti včasih zmotno menijo, da bi morale biti dvouporabniške poti bolje urejene, ker bodo po njih vozili tudi kolesarji. Kar se podlage tiče nikakor ne, če ji nismo kos pač tam ne bomo vozili. Morda le malo bolj izkrčene, veje so nerodna ovira za kolesarja.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 11:38

Urbe, mislim da si malo zgrešil poanto. Tudi drevo ki že leži je lahko "ekonomsko" in ga ne smeš žagat. Veje stran in se ga zvleče dol s poti.

Edit: odstranjeno žagat na kose.
Zadnjič spremenil ZigaK, dne 27 Maj 2009 12:37, skupaj popravljeno 1 krat.
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 12:16

OK. Rekel bi, da se vidi oz. se lahko presodi, katero drevo je lahko »ekonomsko« še uporabno, katero pa ne …
Poleg tega pa drevo oz. deblo, ki mi ga z veliko truda uspe prežagat z zložljivo žago na pol, zagotovo ne bom šel še dodatno žagat na kose :roll: To se mi pa res ne bi dalo.
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Surfac » 27 Maj 2009 12:19

Joc53 napisal/-a:Surfač je po mojem želel poudariti še nekaj: markacisti včasih zmotno menijo, da bi morale biti dvouporabniške poti bolje urejene, ker bodo po njih vozili tudi kolesarji. Kar se podlage tiče nikakor ne, če ji nismo kos pač tam ne bomo vozili.

Tako je. Markacisti imajo namreč že tako dela čez glavo zadosti in ne bi bilo prav, da bi dobili občutek, da kolesarji rabimo posebno urejanje (da imajo tak občutek sem zaznal med pogovorom z markacisti). To bi lahko sprožilo dodaten odpor proti uporabi poti s strani kolesarjev.
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2094
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 12:38

urbe napisal/-a:OK. Rekel bi, da se vidi oz. se lahko presodi, katero drevo je lahko »ekonomsko« še uporabno, katero pa ne …
Poleg tega pa drevo oz. deblo, ki mi ga z veliko truda uspe prežagat z zložljivo žago na pol, zagotovo ne bom šel še dodatno žagat na kose :roll: To se mi pa res ne bi dalo.

Zabluzil. Mislil sem napisati da se takega debla/drevesa ne sme žagati, pika. Razen veje.
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 12:57

Na mojem koncu že ene-par let leži čez singlo ena smreka – pač, se je zlomila iz kakršnegakoli vzroka že. Ne vem, no, če je ta smreka še ekonomsko uporabna po večletnem ležanju in izpostavljenosti vremenskim vplivom. Mimo nje gre tudi dovolj širok kolovoz, da bi jo lastnik lahko že zdavnaj odvlekel …
In enkrat se je bom lotil – odžagal bom pa le tisti del, ki zapira pot.
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 27 Maj 2009 13:04

Urbe, preden jo prežagaš, premisli, če ni morda koristna kot ovira za štirikolesnike in kroske. Imam občutek, da kmetje zadnje čase ponekod načrtno poderejo kakšno drevo na takšnem mestu, da zapre pot motrnim vozilom vseh vrst. Nad takšnimi "ležečimi policaji" se pohodniki in kolesarji pač ne bomo pritoževali :)
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a drift » 27 Maj 2009 13:16

Samo nekaj me zanima koliko let pa je neko deblo,drevo ekonomsko ... podrto seveda?

Še primer da nebo pomote, sicer ga pa vztrajno nadleguje prvi zobnik
:mrgreen:
Slika
drift
član
 
Prispevkov: 296
Pridružen: 19 Jun 2006 06:52
Kraj: Lj.

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 14:15

Hm, če bi hotel lastnik blokirat vožnjo ATVjem in kroskam, bi tisto smreko postavil še prek kolovoza, ob katerem zdaj leži oz. bi jo postavil nazaj tako kot je padla.

No, »ležeče policaje« pa sem opazil na »glavni« singli čez greben od sedla med Stanežičami in Bormesom do Pržanja (recimo). Celoten hrib je namreč prepleten z mrežo singlc in kolovozov, tako da je možnosti bajkanja ogromno. Takrat sem večino (vsaj sedem) debel umaknil, tako da se zaenkrat da normalno bajkat. Ob naslednjem obisku po enem tednu debla niso bila postavljena nazaj.
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 27 Maj 2009 14:16

Bukev zelo kratko obdobje, smreka dlje, hrast še mnogo dlje. Pogledaš in vidiš v kakšnem stanju je (kje leži - vlaga itd.).
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 18:36

urbe napisal/-a:Na mojem koncu že ene-par let leži čez singlo ena smreka – pač, se je zlomila iz kakršnegakoli vzroka že. Ne vem, no, če je ta smreka še ekonomsko uporabna po večletnem ležanju in izpostavljenosti vremenskim vplivom.

pomoje ni več

drift napisal/-a:Samo nekaj me zanima koliko let pa je neko deblo,drevo ekonomsko ... podrto seveda?

Še primer da nebo pomote, sicer ga pa vztrajno nadleguje prvi zobnik
:mrgreen:
Slika

isto
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a Mako » 27 Maj 2009 19:01

ZigaK napisal/-a:...Pomembno je to, da se te ideje zasidrajo v glavah gorskih kolesarjev. Da bi v žepu poleg pumpe, vezic in orodja za ketno zraven našla svoje stalno mesto še žagica. Ali pa škarje za trto rezat...

Zložljiva žagica tehta manj kot 200 g. Torej manj kot zračnica. Škarje se po mojih izkušnjah ne obnesejo.
Uporabniški avatar
Mako
Šef klinike
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 23 Sep 2004 10:41

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 19:27

ZigaK napisal/-a:
urbe napisal/-a:/…/

pomoje ni več
/…/

Glory, glory, hallelujah! :twisted:
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 27 Maj 2009 19:32

200g zračnica? ccc :mrgreen:
škarje so odlične za tanjše veje, recimo borovce ali makijo
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1692
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 27 Maj 2009 19:47

http://www.fhwa.dot.gov/environment/Fsp ... 12/toc.htm

Prevoz motorke iz linka zgoraj:
Slika

So bile pa na Tolminski akciji grablje zelo koristne ...
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 20:26

Še eno deblo, ki bi ga bilo fajn prežagat. Seveda, če ne bo imel ZigaK kaj proti Slika Slika
Še dodatno pojasnilo: deblo leži na singlci, ki ni dostopna z ATVjem, mogoče s krosko, ampak tu je še nisem srečal, kaj šele videl kakšne sledi. Lastniku pa se tudi očitno ni splačalo ali pa ni zdelo vredno, da bi drevo oz. deblo odstranil takrat, ko je bilo še »ekonomsko« uporabno. Zdaj je kvečjemu za kurjavo.
slika
Zadnjič spremenil urbe, dne 24 Apr 2011 19:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a Mako » 27 Maj 2009 20:37

ZigaK napisal/-a:200g zračnica? ccc :mrgreen:
škarje so odlične za tanjše veje, recimo borovce ali makijo

Eni imate pač anoreksične bicikle, kondome namesto plaščev, light zračnice in 4 bare... :mrgreen:
Obična zračnica, 200+ g.
Tudi pri tanjših vejah se mi bolje izkaže žagica.
Uporabniški avatar
Mako
Šef klinike
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 23 Sep 2004 10:41

OdgovorNapisal/-a cebelca » 27 Maj 2009 20:38

Staro, »neekonomično« deblo, ki bi ga bilo treba prežagat.

:mrgreen:
Uporabniški avatar
cebelca
vuvuZZZela
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: 20 Jul 2007 17:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a urbe » 27 Maj 2009 20:47

Kaj se režiš!? Slika
Glede na lovljenje na vsako besedo, itd. Slika se je tako vsaj nekako definiralo, katera debla se smejo prežagat oz. katerim »ekonomsko« uporabnim (recimo tale) se požaga le veje in se jih (če se da, če je možno) premakne s poti.
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

OdgovorNapisal/-a johan63 » 28 Maj 2009 08:54

Deblo se da odstraniti tudi brez žage, recimo takole:

Slika

Samo traktor mora biti dost močan :mrgreen:
Uporabniški avatar
johan63
član
 
Prispevkov: 343
Pridružen: 10 Okt 2001 07:11

OdgovorNapisal/-a cebelca » 28 Maj 2009 09:19

In kje ja after slika?
Uporabniški avatar
cebelca
vuvuZZZela
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: 20 Jul 2007 17:46
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a johan63 » 28 Maj 2009 09:27

Saj to je after slika (od prej pa ni ratala :oops: ), a ne vidiš, da napetost špage že popušča. Deblo je odmaknjeno samo toliko, da se da mimo peš in z biciklom.
Uporabniški avatar
johan63
član
 
Prispevkov: 343
Pridružen: 10 Okt 2001 07:11

OdgovorNapisal/-a Nejc>40 » 28 Maj 2009 15:44

Johan po moje tale after slika zmaguje pred vsemi :) .

Sicer pa polemik na tem postu ne štekam najbolje. Namen teme je dober, doseg pa nikoli tak kot bi želeli, saj večina ljubiteljev gora sploh ne uporablja virtualnih pripomočkov. Kar pa se čiščenja tiče lahko povem da je samo v Karavankah toliko podrtega in prepognjenega, da bo vsaka pozitivna gesta v smislu čiščenja planinskih poti še kako dobrodošla pa naj bo vaš predznak planinski ali MTB-jevski.

Z malo več spretnosti bi lahko PZS z logiko daj-dam imela veliko hitreje očiščene poti, ker ne dvomim v mobilizacijsko sposobnost MTB-jevcev. Okrogle mize so po mojem bolj same sebi v namen in vedno utonejo v kaki nesklepčni povprečnosti, kot "zakon tudi če je neživljenski je treba spoštovati". (Joc brez zamere-nič osebnega).

Opozoriti pa velja na bolj drugo v nebo vpijoče dejstvo nestrokovnega (in po moje kaznivega), načina sečnje in spravila lesa v dolino. Zadnji primer (ki še daleč ni edini), ki se mu bi priča je podaljšanje gozdarske vlake po trasi planinske poti, ki gre od akumulacijskega jezera v Javorniških rovtih v smeri pl. Seče in pl. Stamare. Vlaka sedaj sega do nekje 1200 m.n.v.. Ker nihče ni na vlaki naredil prečnih odtočnih kanalov je ob zadnjih nalivih voda iz hudournikov in potokov stekla po vlaki in izdolbla neke vrste hudourniško strugo po kateri niti hoja in niti vožnja nista možni. Planinska pot, ki je obenem tudi učna pot je izginila za vedno navkljub prepovedi vožnje po njej. Le kaj poreče inšpektor gozdarski ali bog ne daj TNP-jevski.

Slika
Ni važen cilj, temveč pot!
Uporabniški avatar
Nejc>40
član
 
Prispevkov: 876
Pridružen: 08 Sep 2004 07:10
Kraj: Pod Stolom - gorenjskim

OdgovorNapisal/-a komar » 28 Maj 2009 21:37

Čiščenje je kul, pa ne preveč pucat ....

Slika

Slika

Slika
LP
Uporabniški avatar
komar
član
 
Prispevkov: 1596
Pridružen: 17 Maj 2000 10:11
Kraj: novomesto.freeride

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 28 Maj 2009 23:15

Nejc>40 napisal/-a:Z malo več spretnosti bi lahko PZS z logiko daj-dam imela veliko hitreje očiščene poti, ker ne dvomim v mobilizacijsko sposobnost MTB-jevcev. Okrogle mize so po mojem bolj same sebi v namen in vedno utonejo v kaki nesklepčni povprečnosti, kot "zakon tudi če je neživljenski je treba spoštovati


Nejc, PZS je glede kolesarjev razklana, kar se je jasno pokazalo tudi v zelo različnih stališčih članov predsedstva na tej okrogli mizi. Nekateri so odločno proti kolesarjem, zagovarjajo pohodniški monopol ne glede na širino in ustroj poti, in niso pripravljeni na strpen pogovor. Čas jim sicer zagotovo ne bo dal prav, toda škodo delajo PZS tukaj in danes, v varnem zavetju velikih besed o varovanju narave. Žal.

Po drugi strani pa so me prijetno presenetila stališča predstavnikov državnih organov, ki so bila mnogo bolj umirjena, nekako so se vsi strinjali, da lahko odpremo kolovoze in grajene gozdne vlake, kar je v primerjavi z razmerami pred letom ali dvemi velik premik. No, ta premik se žal še prav nič ne odraža v veljavni zakonodaji.

V tem smislu je okrogla miza bila koristna, saj je po mojem večina udeležencev prišla na plano s pravo barvo. Tako vsaj vemo, pri čem smo in s kom imamo opravka. In najpomembnejše, lani je bilo v Sloveniji prodanih 111338 koles (gorskih, cestnih, sobnih). Nismo več zanemarljiva manjšina, z nami morajo računati, tudi vsak tretji član PZS vozi gorsko kolo. Slednjemu bo PZS morala prisluhniti.

P.S. Nekdo izmed naših modrecev je izjavil, da je bila velika napaka, da smo sprejeli kolesarje v vrste PZS. In to ob tem, da je s stališča števila članov, ki kolesarijo, PZS najmočnejša kolesarska organizacija v državi (npr. KZS ima le dobrih 2000 članov). Nismo jih sprejeli, s tem ko smo uvrstili turno kolesarstvo med dejavnosti PZS smo zgolj priznali dejansko stanje.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a urbe » 30 Maj 2009 13:43

urbe napisal/-a:Na mojem koncu že ene-par let leži čez singlo ena smreka – pač, se je zlomila iz kakršnegakoli vzroka že. Ne vem, no, če je ta smreka še ekonomsko uporabna po večletnem ležanju in izpostavljenosti vremenskim vplivom. Mimo nje gre tudi dovolj širok kolovoz, da bi jo lastnik lahko že zdavnaj odvlekel …
In enkrat se je bom lotil – odžagal bom pa le tisti del, ki zapira pot.

Danes tega debla ni bilo več! 8) Pred enim tednom pa je še ležalo tam …
Očitno lastnik padlega drevesa bere tablo :wink:
No, najbrž ne; sem pa opazil, da je pot na novo označena s smerokazi. Mogoče so se markacisti(?) zmenili z lastnikom, da je prišel po tisto deblo???
Pomembna je dolžina, ne tehnika!
»Za turno kolesarjenje mora biti pot utrjena, registrirana, označena, široka najmanj 1,5 metra, z največ 20-odstotnim naklonom.« Pri hujšem naklonu kolesar ne more nadzorovati hitrosti. (NeDelo, 1. 6. 2019, str. 23)
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3614
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Stanje gorskokolesarskih poti



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot]