Draz_H napisal/-a:Tile BMW-ji na steroidih mi gredo pa že rahlo na $#!"#$5%6
M6 in takšna konjenica brez nekih konkretnih predelav na šasiji in podvozju -> wheelspin 24/7...
PIPI...boš pristavil kakšno?![]()
androw napisal/-a:Zakaj pa ima tako "nizko" končno hitrost?
Brez zajebancije?
|johnny| napisal/-a:Glede na to da so ga naredili bolj al manj zato da so vtišali ferrari o njihovem rekordu na nürburgringu, so verjetno prestavna razmerja temu primerna.....350km/h doseže na ciljni ravnici tak btw.....drugače pa tudi podatek 1070kg je hollyfuck
PIPI napisal/-a:Zakaj grejo F1 avti 'samo' ~320 na večini prog?Hint: končna jim ni bistvena.
Draz_H napisal/-a:Pobi, a noben ne igra Forze 3 in se igra z nastavitvami?![]()
Zakaj nima avto večje končne? Poglej vse "spojlerje" in difuzorje -> downforce. Poberi vsa krilca in difuzorje dol in bomo videli koliko je končna. Poleg tega je smešno zapisati samo en podatek o pospeških in končni ker je v tem Pagani-ju nastavljivo " VSE".
A ni morebitna konkurenca Zondi R 599XX?
MiLi napisal/-a:PIPI napisal/-a:Zakaj grejo F1 avti 'samo' ~320 na večini prog?Hint: končna jim ni bistvena.
uraden rekord naj bi bil 400km/h. če se ne motim to pomeni, da bi lahko s tem avtom, nastopali tudi na dirki. s predelano aerodinamiko bolida so dosegli 413km/h. ta rekord ni odobren s strani FIE. 369.9km/h je pa najvišja hitrost izmerjena na dirki (Monza).
zanimiv je koeficient zračnega upora pri F1, ki je med 0.7 ter 1.1, pač odvisno od proge. s popolnoma ravno nastavljenimi krilci, predvidevam, da naj bi bil nekaj malega pod 0.7. to pomeni, da ima še Hummer z 0.57, manjši upor.
|johnny| napisal/-a:Verjetno so vedeli da tudi ferrari poskuša podreti rekord ane?
Nikjer nisem rekel da so zondo r naredili v nekaj tednih....tudi pri bugattiju so predstavili nov model le nekaj tednov po tem ko so američani podrli njihov rekord
PIPI napisal/-a:Nekateri ključi so pa taki precej zanimivi...
Sicer pa 3x Porsche, Mini, Ford? (Ford GT mogoče?), Rolls, Bentley, Meca, Fezza, Lambo, (dva od poršev), BMW in Landrover, ja?
Draz_H napisal/-a:Definitivno med TOP 3 sanjskimi..
Draz_H napisal/-a:Hujši kako?
Po performansih brez dvoma...
Po pedigreju...nikoli
E30 M3 je "skoraj" brezčasen...tolk hud mi je
mannetou napisal/-a:Dej, M1 je za upokojence, k jih križ preveč boli, da bi se prepognl za v kej tazga:
KLEM1 napisal/-a:Tale Lambo pa je bombnik. Bi ga mel(.če bi mel ?00.000,00 € viška)
PIPI napisal/-a:Več kot očitno še nisi sedel v enki coupe in se več kot očitno še nisi peljal z enko z M paketom (podvozje in 18'' felge s seveda primerno nizkimi gumami), kaj šele z 1M. Čeprav pravijo, da je glede na namembnost relativno udoben avto.
androw napisal/-a:
je to za kaj?
PIPI napisal/-a:Ampak resno, za tak dnar dobiš Clio RS. Polo GTI je osnoven (totalno slečen, kar je za GTI-ja WTF) slabih 20 jurjev, kolikor stane precej dobro opremljen nov CLio RS na avto-net (iz zaloge pri prodajalcu). Pa v vsakem primeru je razlika zanemarljiva, je pa Clio RS precej benchmarka za hot hatcha.
armada napisal/-a:PIPI napisal/-a:Ampak resno, za tak dnar dobiš Clio RS. Polo GTI je osnoven (totalno slečen, kar je za GTI-ja WTF) slabih 20 jurjev, kolikor stane precej dobro opremljen nov CLio RS na avto-net (iz zaloge pri prodajalcu). Pa v vsakem primeru je razlika zanemarljiva, je pa Clio RS precej benchmarka za hot hatcha.
al pa škodo superb z ledrom in vsemi ostalimi pizdarijami?
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov