Testi (ne vaših) koles

Splošna debata na temo gorskega kolesarjenja.

Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 26 Mar 2015 09:11

Sem se odločil, da odprem temo, ker zna biti mogoče komu zanimivo.
Ker sam zelo rad eksperimentiram, sestavljam, preizkušam, testiram, in se tudi ukvarjam z nastavitvami koles (bike fitting), večkrat dobim na test kakšno kolo.
In ker vem, da marsikdo marsikdaj rad prebere še kakšen "neodvisen" test (s tem mislim test svojega vrstnika, kolega, itd.), je lahko tale tema namenjena temu.

Mogoče sem se za to odločil malo prepozno, saj sem v zadnjih letih testiral kar dosti koles (predvsem Specialized, ker sem jih najlažje dobil na test).

Naj omenim, da vsako kolo, ki ga dobim na test, nastavim po mojih željah (višina in pomik sedeža, menjam krmilo, gripe, plašče in sedež, če je potrebno, nastavim amortizacijo, itd.) in vedno testiram na enem in istem trail-u - tako navzgor, kot navzdol. Te traile sam "gradim" in urejam, zato jih poznam do potankosti in se lahko bolj posvetim kolesu.

Za začetek dva testa, eden objavljen 14dni nazaj, drug pa svež, od vikenda. :)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 26 Mar 2015 09:16

Ker je bilo tukaj govora o Trance-u, bom napisal nekaj mojih ugotovitev po enem par urnem testiranju enega od njih, in sicer:
http://www.giant-bicycles.com/en-au/bik ... ifications
z nekaj nadgradnjami:
- vilica RS Pike RCT3 150 27,5, z dvema token-oma za večjo progresivnost zadnjega dela hoda (10 mm več kot serijsko, brez možnosti spuščanja, kar precej vpliva verjetno na plezalne sposobnosti)
- pogonski sklop 1x10 s Hope 34t zobnikom in z OneUp 42t in menjano kletko
- krmilo Funn Fatboy 750 in fajfa Truvativ 60mm
- ročica za potopno sedežno je predelan XT šifter
- gumi sta Maxxis Ardent in Ikon
- gripi Odi
- sedež Spec. Phenom 143
- pedala CB Mallet DH
(za več podrobnosti klikni "denčiminerči", kateremu dolgujem zahvalo za test pravtako! ;))
Slika
Test bicikla je potekal na mojih domačih trailih, katere sem prevozil že z mnogo različnimi kolesi.
Pred samim testom sem si seveda montiral svoj sedež in nastavil celotno kolo, kot meni ustreza, na moje pritiske, itd.

Z makedamsko cesto ni bilo problemov, premaguje jo kolo brez večjih težav. Tukaj sem edino opazil težje poganjanje zaradi prenosa - sam vozim 32 - 11/42 - kar pa me ni tako izmučilo, saj je kolo opremljeno z bolj "xc" gumami, kot sem jih vajen, in je dobro kilo lažji od mojih koles.
Ko smo zapeljali na peš pot na vzponu, sem bil kar malo presenečen, da ni bilo nekih večjih problemov. Brez večjih težav sem zvozil tehnične dele vzpona, do katerih npr. z Giant Anthem-om 29, letnik 2013, niti prišel nisem. Zelo pommebno je bilo, da je bil zadnji amortizer na trail poziciji, sprednji pa popolnoma odprt, ker pride že na ne tako strmih delih do vzdigovanja prednjega dela na srednji poziciji. Zvoziti bi se dalo še veliko več, kot sem lahko, vendar bi v tem primeru potreboval bolje profilirano zadnjo gumo. Mogoče naslednjič! ;)
Poleg same vožnje v klanec, smo testirali tudi nošenje, in tudi tam ni bilo večjih problemov - predvidevam, da zaradi nižje teže kolesa. :mrgreen:
Slika

Kar se tiče spusta, sem bil najprej malo v dilemi, zaradi plaščev - sam vozim Spec. Butcher/Purgatory kombinacijo, katera je dosti bolj profilna - in zaradi manjši premerov rotorjev. Problem sem imel tudi s potopno, katero sem moral dodatno spustiti (samo 100mm hoda), saj moram zaradi dolžine mojih nog za tiste "na glavo" traile, tudi moje 125mm potopne dodatno spuščati včasih.
Na spustu pa najprej presenečenje - kako ta bajk letiiiiii! Noroooo! Trail bajk, ki leti kot najhujše am/enduro mašine! Kaj hitro se se zavedal, da sem mogoče malo prehiter glede na plašče in prvi spust s kolesom. No, nisem nekaj preveč upočasnjeval, le preostala dva sem malo počakal s počasno vožnjo, potem pa gasa naprej! :)
Skrbi glede plaščev, rotorjev, in nepoznavanja bicikla, so bile po dobesedno parih sekundah pozabljene! :D
Kolo je noro igrivo, dobesedno ga zaradi lahkotnosti potegneš kamorkoli na trailu in za kaj takšnega nisi kaznovan, saj kljub temu obdrži stik s podlago. Malo pripomore k temu, da Ardent res dobro drži na stranskih čepih. Na en skok sem prišel dosti prehitro, tako da sem tudi mojo zadnjico konkretno spoznal z zadnjim plaščem, saj nisem želel skočiti predaleč. ;)
Edino kar me je zmotilo, je bilo delovanje zadnjega dela, ki je dosti bolj podobno hardtail-om, kot na npr. Specialized Stumpjumper Evo-tu ali Enduro-u, katera dva vozim večino časa - zadnji del veliko odskakuje, zato sem moral težišče kar precej prenesti nazaj. Ampak to sem poštudiral in naštudiral po kakšnem kilometru spusta, tako da ni bilo večjih težav in po tem, je zadek deloval super, ni zgubljal stika s podlago, itd.
Tudi na malo bolj razf****ih delih nisem opazil večjih minusov - s 150 mm hoda spredaj, gre pri tem kolesu za pravo am/enduro mašino in ne več za trail kolo, tako da je po mojem primerno tudi za enduro dirkanje brez najmanjšega problema.

Edino kar me sedaj čaka, je še test na tehničnih spustih in daljše pedaliranje v klanec. Tokrat je bilo narejenih samo cca 500 višincev. Za to dvoje, pa bom moral Denisa naprositi za ponovem obisk in posojo bicikla! :D

Končna ocena: 4 od 5 (ena ocena gre na račun obutve (sreča, da je bilo vlažnih delov le za kapljico v morje), prednjega zobnika, rotorjev in predvsem potopne sedežne oz. njenega hoda - v takšnem sestavu je veliko bolj trail naravnan kot pa AM)

PS: Parurni test je bil zato, ker sva po 500 višincev turci, naredila še dve ponovitvi krajšega traila, kateri je takšnemu kolesu pisan na kožo.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 26 Mar 2015 10:25

Za vikend sem dobil na test eno, po mojem mnenju malo zapostavljeno, kolo - in sicer am/enduro kolo GT Force X Expert Carbon:
http://www.gtbicycles.com/usa_en/2015/b ... pert-20554

Če začnem pri besedi "zapostavljeno" - zakaj? Po mojem mnenju, ker so pri GT-u zamudili "enduro" vlak, še bolj pa zato, ker so zamudili najprej 29-colski vlak, nato pa še delno 27,5-colski vlak.
In vprašanje je, če se lahko ponovno vrnejo med "velike". Ja, se lahko!

No, da dejansko začnem - ob prevzemu kolesa, mi je bilo takoj jasno nekaj stvari, vendar sem se odločil, da prvo kratko furo naredim s komplet "stock" kolesom/opremo (le pedala sem namestil svoja in nisem uporabil GT-evih plastičnih flat pedal).
In prvi test ni bil ravno najbolj obetaven - pretežek prenos navzgor, da bi lahko sploh kaj konkretno preizkusil; in preširoko krmilo, da bi lahko normalno preizkusil vožnjo navzdol.

Doma sem dodal na kaseto OneUp 40t zobnik in Funn Fatboy krmilo, odrezano na 755mm ter LizardSkin Peaty gripe, tako da sem dobil skoraj identičen kokpit, kot ga imam na svojem kolesu.
Sedež sem pustil enak, WTB-jev, saj mi je ustrezal (drugače namestim svoj sedež).
Takole je izgledal testiran "setup":
Slika

Vožnja v klanec:
Moram priznati, da me je po nadgradnji s 40t zobnikom, kolo kar rahlo presenetilo. Kljub svoji kar precejšnji teži (v tem sestavu jih pokaže 14 in tričetrt, kar mu štejem v minus), pleza precej dobro, suvereno. Brez nekih hujših naporov sem opravil prvi del vzpona, nato pa presenečenje - z biciklom sem zvozil skoraj največ tehničnega vzpona do sedaj!! Po koreninah in zaprtih zavojih, manjših skalah, na kr precej strmem delu, je šel zelo suvereno in verjetno sem se za trenutek prehitro vdal, pa bi lahko "pognal" preko celotnega tehničnega detajla (ki je dolg dobrih 30m). Naj omenim, da je ta vzpon LOV2XLR8 označil kot "zelo zanimiv"! :D
Na trenutke sem pogrešal malo več oprijema na zadnjem plašču - verjetno bi to rešila kakšna boljša izvedba Cont. Mountain King plaščev.
Za vzpenjanje bi temu kolesu moral skoraj dati 5 zvezdic od 5, ker res vrhunsko pleza glede na svojo težo. Če pa tukaj štejemo samo plezanje, mu pa dosti ocene vzame ravno težava na speljevanjih in vrtenje predvsem na moč, zaradi njegove teže. Tovarniško bi moral biti sestavljen z vsaj 40t, če ne celo z 42t zobnikom, da bi ga lahko z veseljem preizkusil tudi na kakšnem bolj tehničnem vzponu.

Spust:
No, to pa njegovo področje!! Suvereno, (pre)hitro, noro dobro!! Pomanjkanje oprijema na plaščih - ni problema, ga odpravi bicikel! Rahlo nezadovoljstvo z delovanjem vilice - ni panike, ne pogrešaš kaj boljšega, ker potem bi lahko postalo zaradi brzine še nevarneje! :)
Na kratko - noro! Primerjam ga pri hitri vožnji na spustu s Spec. Enduro 29. Res leti in nič ga ne ustavi! Skoke pobira, lahko odrineš, če želiš.
Slika
Motilo me je edino zelo težko dvigovanje na zadnje kolo na spustu - kar je posledica malo daljših chainstay-ev, če ne rečem že kar (pre)dolgih. Na ta račun izgubi nekaj okretnosti na zaprtih delih (vendar še vseeno dovolj okreten, da sem brez problemov zvozil vse zaprte dele mojih prog), vendar so se pri GT-u tako odločili po mojem mnenju zaradi večje stabilnosti na hitrih delih, čemur je kolo tudi namenjeno - enduro dirkanju!
Slika

Če zaključim - kolo z dobrim potencialom, ki pa mora biti malo obrušen!
Motilo me je dejstvo, da za ceno 4000€ dobiš samo SLX/Deore opremo (delovanje, kot mora biti, vendar za tako ceno bi že moral imeti nekaj blingbling faktorja - XT bi ga dodal sigurno! :) ). Preširoko krmilo za moje pojme dejansko ni problem, ker si ga pač odrežeš na željeno širino. Osebno bi menjal plašče za neke z malo boljšo zmesjo, predvsem za mokro podlago. Pa obroči bi lahko sledili trenutnemu trendu in bili širši, za tako ceno kolesa, seveda. :D
V celoti me je kolo pozitivno presentilo glede na prvi vtis in njegovo težo.
Slika
Z veseljem bi ga potestiral še kdaj. In z vesljem povem, da je potencialni kandidat za moje kolo za leto 2016 (seveda, če bodo pri GT-u naredili malo drugačen setup z nižjo težo)! :mrgreen:

Pa še kratka tekoča slika:
https://www.youtube.com/watch?v=qX8IoXgVFxk


PS: Če še kdo takole testira, se veselim njegovega razmišljanja, sam pa se bom potrduil, da objavim še kakšnega! :)

PS2: Sledi test Spec. Enduro Com 650b in YT Wicked 27,5 z nadgradnjami. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a Buschi » 26 Mar 2015 11:00

cebe napisal/-a:... z biciklom sem zvozil skoraj največ tehničnega vzpona do sedaj!!
Za vzpenjanje bi temu kolesu moral skoraj dati 5 zvezdic od 5, ker res vrhunsko pleza glede na svojo težo.


Saj temu je ID namenjen...lažjemu plezanju.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10942
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a strolc » 26 Mar 2015 20:05

cebe napisal/-a:

PS: Če še kdo takole testira, se veselim njegovega razmišljanja, sam pa se bom potrduil, da objavim še kakšnega! :)

PS2: Sledi test Spec. Enduro Com 650b in YT Wicked 27,5 z nadgradnjami. ;)


Jaz bi pa predlagal tablašem predvsem tistim kateri vozijo kakšna manj seriska kolesa težje
dostopna širši množici naj ti jih odstopijo za test :wink: Finta je ravno v tem da en voznik
stestira čimveč koles na isti progi.

če dodaš pri testu še kratek filemček bo pa to še toliko bolj zanimivo...

Lp,
uzivaj danes kdo ve kaj bo jutr...
Uporabniški avatar
strolc
član
 
Prispevkov: 291
Pridružen: 09 Apr 2008 17:35
Kraj: ( sončna stran gorjancev )

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 26 Mar 2015 21:32

strolc, dejansko ni slaba ideja! :)

No, če je kdo za akcijo, furam M velikost - posodim svoj bajk (Stumpy Evo) in razkažem super traile, pravi mali trail bajk park. :D

Drugače je že padla ena ponudba danes, in sicer Nomad C, vendar moram v zameno zrihtat nek hud bajk za test prav tako (zamenjava pri meni).

Bomo vidli, kaj in če se kaj razvije iz vsega skupaj.

Ps: Saracen je tudi že obljubljen, čakam še na kakšnega novega Reign-a in MiLi-ja s Kono, itd. :mrgreen:
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a whatever » 26 Mar 2015 22:49

Se bo potem nasla se ena Commencal Meta V4 kmalu :wink:
Uporabniški avatar
whatever
član
 
Prispevkov: 10866
Pridružen: 03 Sep 2005 23:36
Kraj: Ljubljana

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a NejcT » 27 Mar 2015 07:38

Mogoce bi bil zanimiv yeti sb66?
NejcT
član
 
Prispevkov: 137
Pridružen: 14 Nov 2007 10:05
Kraj: Krško

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 27 Mar 2015 09:21

W, z veseljem! :D

NejcT, to ponujaš, ali si želiš, da ga jaz dobim? :mrgreen:
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a NejcT » 27 Mar 2015 09:30

To ponujam ce si pripravljen naredit neodvisen test
NejcT
član
 
Prispevkov: 137
Pridružen: 14 Nov 2007 10:05
Kraj: Krško

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 27 Mar 2015 09:33

Huh, z največjim veseljem! Vsekakor!

Več pa na ZS, ok?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 27 Mar 2015 13:33

NejcT, mi pošlješ prosim ZS.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a MiLi » 27 Mar 2015 19:05

Kono si že testiro, pa če se prav spomnem si bil kr navdušen :D

dobiš za en resn test, ko pridem v tvoje kraje. sam nastavitve ostanejo iste...no edino pritisk v amortizaciji lahk štelaš :P pa gume, če se ti jih lubi menjat...
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3205
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 04 Jun 2015 22:20

Evo, da tema ne zamre... Prišel je "nov" bajk, nova izkušnja. Tokrat malo drugačna, vendar enaka. :P

Kolo YT Capra AL 2:
http://www.yt-industries.com/en/product ... -al-2?c=92
Predelana na 1x10, 32 - 11/42 in to je to. ;)
Slika

Če gremo kar od začetka - najprej velik hvala "shity"-u za njegov bicikl! :D
Ko sem prejšnji teden bajk pripeljal domov, je bila vremenska napoved slaba, teren pa že tako ali tako namočen. Traile imam speljane večinoma po severni strani na precejšnji strmini, kar je bil še dodaten minus - do sedaj sem vse bajke testiral v suhem.
Ko sem šel z bajkom prvi dan na test, pred tem le malo spustil vilico - na 60psi (20% SAG-a) in zadnji amortizer - na 150psi (25% SAG-a) - oba podatka sta cca., pišem iz spomina.
Višino sedeža nisem spreminjal, le 4 imbus sem vzel poleg - lastnik je večji od mene.
Na terenu pa takoj v razmočen klanec in šok - ni šlo gor! :D
Dvignem sedež za slaba 2 cm, več ni šlo, pa še kar nikamor... ok, pa bomo porinli. :)
Na vrhu pa se odtrga oblak.... sledi test v hudem nalivu, skoraj temi, v glavnem, katastrofa. Izbira linije pa še slabša - na strmo, na glavo! :D
Naj omenim, da sem pred bil eden redkih, če ne celo edini kritik, Maxxis HR plašča, na tem bajku pa je HR 2 spredaj in zadaj. Vozil sem tudi vpet, ker ima lastnik CB Mallet DH pedala, po kar precej časa. No, vseeno... prvo navdušenje - gume! Zakon! HR 2 je pa druga pesem kot HR! :)
Oprijem dober, samozavest je narasla, bajk je letel na dol... sem kar za trenutek pozabil, kako slab je gor.
Na tem mestu moram zelo pograjati gripe Sensus Disisdaboss, ker vozim brez rokavic, in v nalivu, so bili enaki mokri plastični štangi (beri: komaj sem držal belanco!!!).
Furo sem preživel, postal navdušen nad plašči, bajk me ni niti razočaral, niti navdušil - krive so bile razmere. Gripe sem pred naslednjo vožnjo zamenjal z LS Peaty, to je bila edina zamenjava z moje strani.

Naslednji testi so potekali v suhih pogojih in z dvignjenim sedežem. ;)
No, sedež kot tak, mi paše na rit kot delan zame, je pa za tiste, ki imamo ožje riti. :D
Če lahko primerjam, bajk za gor potrebuje precej močne noge voznika in kar nekaj trme. V klanec gre veliko slabše od YT Wicked-a 27,5 npr. Gre tudi precej slabše od Spec. Stumpy Evo-ta 26 s 160 vilico (tisti, ki ta bajk poznate, da gre v takšni kombinaciji precej slabo v klanec). Od testiranih letos, bi rekel da najslabše. Pa vendar, bicikl ni delan za to! Delan je za spust, vzpon je pač mus. ;)
Kljub temu so razlike majhne, razen Trance-a, so letos testirani bicikli kar tam-tam pri plezanju.

Na sputu pa mu leži brzina, kot marsikateremu novodobnemu "endurašu" (s tem mislim na bajk in voznika ;)). Ima stabilnost, ima hitrost, nima pa igrivosti, okretnosti. Da se voziti bolj zaprte trejle, vendar ni to to! Bi rekel, da je podobno igriv kot Spec. Enduro 29, vendar vseeno manj stabilen. Ima pa en problem, spusta je prehitro konec. In telo niti ne ve, da se je kaj precej dogajalo... razen roke vedo!! Nevem kaj, kdo in kako me lahko prepriča, da so ta široka krmila boljša, hitrejša... vse kar je 750/760+ pri meni osebno pomeni konkretne bolečine v rokah, kar se pri ožjih krmilih ne zgodi nikoli. Pa vozim vse linije, katere vozim, v bajkparkih (KG, MB, Peca, itd.) vedno v kosu, brez ustavljanja, pa me nikoli ne bolijo roke, a s širokimi krmili moram počivati tudi na domačih trailih zaradi bolečin. Poleg tega ti je marsikatero drevo napoti, itd. Ne, ne maram jih! Res ne... :D
Zavore... ma zavore delajo, primejo, se ne pregrevajo. Pa vendar... 3+ leta na shimano zavorah na vseh biciklih, ti pusti določene posledice. Enostavno pogrešam on/off zaviranje, jebi ga! :D
Gume - hja, navdušenje je ostalo, a hkrati malo splahnelo. Spredaj nebi vozil HR 2. Zakaj? Za oj način vožnje mi je jemalo prednje kolo pri nagibanju, medtem ko Minion ali Butcher drži pri takšni vožnji. Zadaj - ja, mi jo lahko nekdo podari. :P ;)

Če še grem pa malo v detajle - ni mi jasen tunning zadnjega amortizerja?! Pri 20% SAG-a sem koristil cca. 70% amortizerja, pri 25% 75%, pri 40% pa na tehničnem vzponu na vmesni stopnji skoraj 60%, na spustu pa cca 80%?! Razlaga?! Vredu, je progresiven na koncu, ampak kako?! Preveč za moje pojme... konkretno preveč!
Vilico bi si na tem kolesu osebno spustil na cca 25-30 SAG-a in ji s tokeni povečal progresivnost (po občutku je v tej bil vsaj 1, če ne celo 2 - shity?), tako da bi to lahko naredil, vendar raje vozil manj SAG-a, zato sem pustil. Če bi bil to moj bajk, bi ga več vozil zato, da bi se vilica na vzponu čim bolj pogrezala in mi s tem malo olajšala zadeve, na spustu pa se itak zadnji pogreza konkretno na začetku, tako da nebi bilo večje škode. Zadnji amortizer je namreč 222x66, kar je precej za AM/enduro bicikl.
Na to kolo bi jaz dal vilico z nastavljivim hodom, katera bi verjetno kar pripomogla pri plezanju. Vendar, za enduro dirkače te potrebe ni, pa še za marsikoga drugega tudi ne.

Problem, katerega trenutno ima "shity", je tudi zadnji menjalnik in/ali zgornje vodilo verige. Veriga mi je namreč padla s prednjega zobnika že prvi dan v nalivu dvakrat, nato pa še kar nekajkrat.
Menjalnik je namreč s predolgo kletko za en zobnik spredaj (ga je pustil) in tudi veriga je mogoče en člen predolga... to ne štejem v minus biciklu, ker ni v celoti predelan zaenkrat.

Na kratko - plusi: oprema glede na ceno!, 150mm Reverb!, stabilnost, gume oz. guma (zadnja), sedež.
Minusi - tunning zadnjega amortizerja, gripi, ne-igrivost in ne-okretnost bicikla.

To bi bilo to, iz spomina, in parih voženj. Če se kaj spomnim, bom dopisal oz. editiral naknadno, trenutno so "predolgi" dnevi in prekratke noči. :D
Pa do naslednjič...

Ps: Ni slikc "akcije", ni tekoče slike, ker sem na vseh furah bil sam, žal. :)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a malossi » 23 Jul 2015 09:40

Bi te zanimalo kolo za test Spec Sx trail z zamenjano vilo, zavorami?
Uporabniški avatar
malossi
član
 
Prispevkov: 321
Pridružen: 29 Jun 2005 21:21
Kraj: Domžale

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a TomažT » 23 Jul 2015 10:00

Zanimivo bi bilo stestirat kak star fr/am bajk, za primerjavo s sodobnimi enduro mašinami. Da se poda težo "napredku".
TomažT
član
 
Prispevkov: 1552
Pridružen: 12 Sep 2007 14:24

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 23 Jul 2015 10:20

malossi napisal/-a:Bi te zanimalo kolo za test Spec Sx trail z zamenjano vilo, zavorami?

Seveda! :)

Sem bil večkrat v dvomih, ali ga kupiti ali ne, pa je potem vedno zmagal razum, ker premalo vozim BP-e. ;)
TomažT napisal/-a:Zanimivo bi bilo stestirat kak star fr/am bajk, za primerjavo s sodobnimi enduro mašinami. Da se poda težo "napredku".

Se strinjam!

PS: Trenutno imamo malo "razfuka" za bajto, na veliko podirajo in vlačijo ven, pa zarastlo se je malo. Sredi avgusta bo spet akcija. :)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a malossi » 24 Jul 2015 13:15

Kul, se zmeniva konec avgusta? Iz kod pa si?
Uporabniški avatar
malossi
član
 
Prispevkov: 321
Pridružen: 29 Jun 2005 21:21
Kraj: Domžale

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 24 Jul 2015 21:42

Velja. Blizu AC, izvoz Šempeter in/ali Šentrupert.

Več pa na ZS, ko bo tako daleč! ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a malossi » 26 Jul 2015 21:41

ok, zmenjen.
Uporabniški avatar
malossi
član
 
Prispevkov: 321
Pridružen: 29 Jun 2005 21:21
Kraj: Domžale

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a Buschi » 28 Jul 2015 10:26

Sej tle pa lohka napišeš, da si iz kraja najstarejše tekstilne tovarne na slovenskem.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10942
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 13 Mar 2016 21:55

Huh, sem malo preletel tole temo - srednja žalost. :)
Kar je napisanega, po mojem mnenju niti ni tako slabo, lahko bi bilo precej bolje. :)
Napisanega pa je defenitivno premalo - bilo je takšno leto, v familijo je prišel sicer štirinožni, vendar polnopravni družinski član, kateremu je bilo namenjeno bolj kot ne celo leto. Nekaj dela, nekaj treningov s psom, dela okoli hiše, porihtat fax do konca in evo, prišlo je konec leta in operacija, zaradi katere sem skoraj "dobesedno" ležal dobra dva meseca. Volja je šla, imunska odpornost tudi, kondicija tako ali tako in zdaj smo tukaj, v novem letu, novi testi - upam! :D

In prvi v vrsti je, že omenjen v drugih temah, Mondraker Crafty R+, velikost M! Naj se že kar tukaj zahvalim Mondraker Adria, ki zelo potrpežljivo omogoča teste njihovih koles, se prilagaja, dogovarja - defenitivno velik plus pri morebitni odločitvi za nakup Mondraker-ja!!!
Mondraker Adria na Facebook-u, kjer boste lahko dobili vse odgovore na vprašanja v zvezi z Mondraker kolesi.
Slika
Specifikacije: http://www.mondraker.com/16/eng/bikes/c ... ifications
Kolo sem pustil popolnoma "stock", le svoja pedala sem mu dodal, in sicer Specialized Boomslang.

Prvi vožnji sta bili še v rahlo "bolanem stanju" (kar sem ugotovil le dan zatem :D), prva nočna in po mokrem snegu in globokem blatu, druga dnevna po blatu, snegu in dežju. Ne ravno idealno, bi lahko rekli temu, pa vendar je pasalo po precej dolgi pavzi (dobrih treh mesecev).
Slika
Po teh dveh kratkih testih sem ugotovil takoj naslednje:
- 3.0 plašči grejo precej slabše po globokem blatu od 4.4-4.8 plaščev, ampak še vseeno dosti bolje od "naših" 2.3-2.5 plaščev
- učinka vlečenja kolesa/plašča v ovinek, kot je to na pravih fatty-ih skoraj ni - bi rekel kakšnih 20-25% po mojem občutku, kar pa "nehote" pomaga v kratkih, zaprtih bandicah :)
- za takšne pogoje je zame 30t zobnik spredaj pretežek, kot mi je na am/enduro 29 colarjih (zunanji premer je precej podoben) in bi ga v času od jeseni in do zgodnje pomladi zamenjal z 28t (mogoče pa kar preko celega leta)
- za moje terene Avid DB3 s 180mm rotorji ne zadostujejo - sem kasneje v suhih pogojih izkusil na lastni koži :)
- občutek večje stabilnosti v teh pogojih kot s svojim 26 colskim Spec. Stumpy-em na 2.3 plaščih
- občutek podhranjenosti profila plaščev kljub širini, predvsem na vzponih

Ker mi je ta neučakanost in želja po testu kolesa in nerodnost pri servisu drugega kolesa prinesla ponovno skoraj 14 dnevno bolniško, pri vsem tem pa vreme ni niti približno sodelovalo, sem s kolesom opravil samo eno suho vožnjo z dvema vzponoma, daljšim in krajšim (zelo kratkega pri povezavi do enega spusta ne upoštevam :D) in tremi spusti, hitrim, strmim in v našem govoru po "razfuku" s flow zaključkom.

Kolo je meni vizualno precej povšeči. Pritegne me zasnova in predvsem barva. Ampak ker mi je za barvo skoraj vseeno, zanima me le kolo kot tako, to ni vplivalo na oceno. :)
Vpogled v številke pokaže, da je Crafty od Stumpy-a 64mm daljši v reach-u, kar se sliši ogromno!! V praksi je situacija malo drugačna - sedežna opora brez offseta proti Command Postu s 25mm offseta, 35mm fajfa proti 60mm fajfi - kar pomeni, da je bila dejanska razlika okoli 15mm. To pa je že skoraj zanemarljivo! Ali pa ne... meni je bilo všeč. Sem zelo "čudnih" proporcev s kar precej dolgimi nogami za 173cm telesne višine, tudi trup je bolj na ravni slabih 10cm višjih ljudi, s kratkim vratom, nizko glavo in kratkimi rokami. Forward Geometry... ja, meni je všeč takole na "prvo žogo"! :)

Mac mi je rekel, da mora biti zadnji amortizer napumpan na 35-40% SAG-a (Zero Suspension System bi naj to brez problema dovoljeval) - tukaj nisem mogel iz svoje kože in sem ga imel na cca 30% ali mogoče kakšen procent preko. Nevem koliko bi se poznalo, če bi imel več SAG-a, ampak na vzponu sem imel občutek, da kolo v štartu malo preveč počepne, da bi obdržalo dobre kote za vzpone, kasneje pa me to niti ni motilo, tako da je bil strah malenkost odveč. Vilico sem napumpal oz. kar pustil, kot je bilo, na cca 20-23%. Na koncu se je izkazalo, da sta bila vilica in "shock" primerno napumpana - oba sem skoraj v celoti koristil (cca 95-98%), nobenega zabil (ne da bi jaz čutil).

Na vzponu kolo deluje suvereno, le prednje kolo je potrebno držati v smeri, saj je precej okretno, ko ni obremenjeno v drži za spust. Lahko se zgodi, da smo kje preveč sproščeni in prednji konec malo zapleše, vendar že rahla obremenitev to takoj "popravi". Z večino delov sem opravil z malo ali več težavami, katere so posledica nemoči in slabe kondicije zaradi "stagniranja in bolezni". Problem je nastal samo na delih, kjer se kamni/skale in korenine niso osušile in plašč enostavno ni imel oprijema (videno tudi v filmčku). Čuti se teža kolesa, katera s pedali preseže 15kg - to niti ni veliko, ampak smo zadnja leta postali precej razvajeni! :D
Overall kolo na vzponu ne razočara, posebno navduši pa tudi ne - je na ravni modernih trail/am koles. Za vikend am kolesarje več kot zadovoljivo bi si tudi upal trditi. Udobja pa pri takšnem SAG-u in 3.0 plaščih itak ne zmanjka, kar je še en velik plus za netekmovalne "vikend kolesarje".

Slika

Spust je bil precej zabaven - večja kolesa se poznajo, hitrost kolo dobi precej hitro, udobja ne manjka. Edino kar me je razočaralo na spustu, so bile zavore. Hitro so bile v rdečih obratih, o presežkih moči pa je tudi nemogoče govoriti. Po drugi strani, pa populacija, kateri je kolo namenjeno, verjetno ne bo nikoli namerno zavila na traile, na kakeršnih sem vozil tega Crafty-a. Občutek vlečenja kolesa v zavoje je, kot že prej omenjeno, veliko manjši kot pri fat bike-ih, ampak še vedno občasno zaznaven in meni, ker sem res malo vozil to kolo, malo moteč na trenutke.
Linijo drži suvereno, da bi moral biti dosti bolj agresivno, kar sem pričakoval, nisem občutil. Okretnost je na mestu. V celoti gledano je za vikend kolesarje, ki se radi spustijo suvereno, udobno in občasno tudi hitro, izbira na mestu.

Marsikoga je zanimalo, kako pa kaj RS Yari... povprečno, zadovoljivo, brez pripomb. Sam sem ga opisal kot RS Revelation, kateri je bil originalno na Stumpy Evo-tu 2013. Z dobrim servisom verjetno vilica, ki zadovolji veliko večino trail/am kolesarjev, ni pa ravno za dirkanje/resno divjanje/bajk parke. Zvijanja, kot sem ga opazil na Revelation-u ni bilo, ker kolesa nisem spravil v takšne situacije, da bi do tega lahko prišlo (v podzavesti malo z rezervo, ker je kolo bilo popolnoma novo in plašči niso ravno debeli, jaz pa brez rezervne zračnice :)).

Če še na kratko o plusih in minusih - plus je iz mojega vidika defenitivno geometrija, saj mi daljši reach v kombinaciji s krajšo fajfo precej ustreza, ter splošen, atraktiven izgled, kateri res privabi lastnikov pogled in poglede vseh, ki vidijo kolo! :) Kakšen drug izstopajoč plus nisem zaznal.
Minusi so pa po mojem mnenju, glede na ceno, katera je verjetno okoli 3.000€, zavore, kolo je brez potopne opore in v tem sestavu QR za sedežno oporo, ki "manjka" in je potrebno imeti pri roki imbuse. Kakšen drug minus, pri sami vožnji ni bil opažen.
Naj na tem mestu omenim, da je pri razkoraku 82cm na M velikosti sedežna opora malenkost prekratka oz. jo je potrebno imeti preko točke "min. insertion". Naložba v 150mm teleskopsko sedežno oporo je zato iz tega vidika zelo smiselna, če ne že skoraj nujna.

Tukaj si lahko pogledate kratko tekočo vsebino: Mondraker Crafty R+ Short Test (vse je "avtoportret", prvi poizkus, brez preverjanja in ponavljanja, ker ni bilo ravno časa)

Povzetek: Crafty+ mi je ovrgel dvome o predolgem reach-u zame - še več, pokazal mi je, da mi to celo precej bolj ustreza! Zato kot majhen otrok čakam test Dune-a in Foxy-a, katera bosta verjetno dodala še precej plus točk pri letošnji izbiri novega mtb-a (Stumpy-a ni več pri hiši, na žalost ali na srečo :)) za enega od Mondraker-jev!! Barel očitno ve, kaj dela. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a Numerik » 14 Mar 2016 14:42

@Cebe, ti si čist not! :D
Lepo, lepo....
LP
Uporabniški avatar
Numerik
član
 
Prispevkov: 1696
Pridružen: 14 Nov 2003 18:38
Kraj: Trbowle

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 14 Mar 2016 14:55

Numerik, tole me spodbudi, da se vsaj enkrat na mesec na bajk vsedem. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a gorenc » 15 Mar 2016 08:01

Imaš kakšen test čisto klasičnega Fattyja, hardtail. Zanimivo brati, čeprav sam nisem takšen tehničen frik.
gorenc
član
 
Prispevkov: 375
Pridružen: 31 Jan 2002 17:25

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 21 Mar 2016 22:45

gorenc, nimam testa, sem se pa zapeljal po teh trailih s Spec. Fatboy-om, s trdo vilico. Kaj naj rečem - vse lepo in prav, vendar precej bolj naporno kot pa z XC HT-em npr. :)
Pa mene osebno precej moti "vlečenje v zavoj" na fatbike-ih. V bistvu mi je zelo moteče in bi me to odvrnilo od morebitnega nakupa, če nebi šlo za, nevem, 5. ali 6. kolo v floti, defenitivno pa na trenutno situacijo, moje načine in želje furanja, itd., odpade že sama misel na faty-a predvsem zaradi tega.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a ICP » 24 Mar 2016 22:11

Test za v revijo!

o-o
Šus ni mus, je pa fajn!
Uporabniški avatar
ICP
član
 
Prispevkov: 48
Pridružen: 13 Jul 2015 20:46

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 26 Mar 2016 01:36

Pa nadaljujmo, upam da, uspešnejše leto, kar se testov tiče, kot je bilo lansko. ;)

Tokrat sem seveda sprejel ponudbo custom sestavljenega Giant Reign-a 2015. Z največjim veseljem! :D
Pred samim testom od kolesa na vzponih nisem ničesar pričakoval, kljub pisanju, da je dober plezalec. Dober zame in za vzpon, na katerem vozim kolesa, sigurno ni, sem si mislil... na spustu pa bo užitek! Pa je bilo tako...? :)

Za test, kratek, prekratek bi jaz rekel :D, se moram zahvaliti uporabniku table "jernejk" - hvala še enkrat! ;)
Jernej si je Reigna dodelal takole:
- okvir: Giant Reign 1 2015 (medium)
- vilica: Fox 36 Factory RC2 2016, 1 velik bottomles token
- zd. amortizer: CaneCreek DB Coil CS s 500x2.35 vzmetjo (za test)
- zavore: SRAM Guide RSC, Uberbike Components Floating diski 203mm (spredaj/zadaj), Uberbike Components RaceMatrix ploščice z dodatnimi hladilnimi rebri
- obroči: ZTR Flow EX obroči
- plašči: Schwalbe Magic Mery snakeskin Trailstar (Cube edition - opazil sem le to razliko, da je grafika/potisk manj intenziven in da so vsi presenečeni, ko vidijo majhno obrabo po več kot 500 km, brez standardnega trganja čepov)
- SRAM 30T steel prednji zobnik
- fajfa: Funn 45 fajfa
- krmilo: Core OCD 800
- sedežna opora: KS LEV Integra 150mm potopna sedežna
- pedala: Spank Spike


Slika

Pred vožnjo je sledila "hitra" priprava kolesa - menjava vzmeti iz 650lbs na 500lbs, nastavitev višine sedeža in višine ter rotacije krmila, menjava gripov (da sem lahko brez rezanja vozil 760mm krmilo - vidno na sliki) ter pritisk v vilici. Naj takoj povem, da bi bila verjetno 450lbs vzmet zame optimalna, ampak je nismo imeli.
In štart... v klanec opazim, da je 500lbs vzmet in ClimbSwitch niti ni slaba kombinacija - v povezavi z Maestrom kolo skoraj nič ni nihalo. Zanimivo! :) Sem pa kaj hitro občutil težo kolesa (svojega podatka nimam, ker nisem našel vage - Jernej?), profil plaščev, geometrijo kolesa... jeba! Dvomil sem vase, ampak kot ponavadi, s trmo vztrajal. Tale bajk pa ni plezalec... res ne (moje misli med vzponom po makedamu). Zapeljem na peš pot in prve detajle... konec! Ok, fantje mi izdajo podatek, da ima lisička 170mm hoda. Aha, še daljša medosna, še položnejši koti... ni čudno! Tiščim do vrha in uživam navzdol - moj plan, ki je zvenel vrhunsko! :D

Začetek spusta... BUUUM! Raketa! Okreten in suveren MiniDH! Težje ga bolje opišem. :)
Sicer najprej nisem vedel, zakaj bi imel tako velike rotorje in tako močne zavore, če pa jih skoraj ne rabiš, samo letiš. :D Noro! Muke na vzponu so bile pozabljene... (do drugega vzpona seveda :D).
Škoda da izgubljam besede za opis kolesa med spustom, ker če štejem samo spust, brez vmesnih ravninskih šprintov, vzpončkov sredi spusta in podobnega, je to verjetno najbolj spustaški bicikel do sedaj, kar sem jih vozil. In k temu pripomore vsak del sestava, ne toliko sama geometrija in Maestro (po mojem).

Če na kratko opišem kaj je po mojem mnenju del te spustaške celote...
Vilica je bila za kakšnih 5psi-jev pretrda oz. brez token-a bi bila idealno nastavljena najverjetneje, ampak na stavitev na 170mm še za kanček bolj podre geometrijo in naredi kolo še bolj agresivno za navzdol.
Vzmet na zadnjem amortizerju ni bila pretrda za spust zame, ker raje vozim trše nastavljene bicikle. CCDB-a sem pustil nastavljenega, kot ga ima Jernej... in bil zadovoljen, kolikor je človek lahko na tako kratkem testu, saj dela res neopazno, vendar sledi brez problema.
Magic Mary sem vozil na YT Wicked-u 27.5 in bil precej razočaran. Na tem bajku nisem opazil minusa gum, le počasnost, predvsem navzgor.
Glavni doprinos k celoti, pa so po mojem mnenju zavore, kar se je izkazalo na drugem trailu, na katerega sem šel sam... ko z mojimi bicikli kaj ne gre po planu in bi rad to popravil med hitrim furanjem po trailu "na glavo", popravljam z improvizacijo, cilanjem linije, itd., s tem bajkom pa sem lahko skoraj ustavil "na glavo" - Uberbike Components 203mm rotorji in njihove pakne v kombinaciji s SRAM Guide RSC-ji - noro! Modulacija, občutek na zavori in sama moč. Res, še danes sem navdušen, ko se spomnim! :)
Pri pedalih nisem opazil neke posebne razlike v oprijemu v primerjavi s Specialized Boomslang-i.
Minus, ki sem ga opazil na spustu, je zame edino preširoko krmilo, kljub temu, da sem si ga z gripi zožal na 760mm.
(Vsem, ki radi vozite za moje pojme preširoka krmila, polagam na dušo, da odvozite enkrat z am/enduro biciklom dolg in tehnično zahteven spust v celoti, ali pa vozite v bajk parku spuste od vrha do podna brez vmesnega počivanja, ker po mojem brez tega težko ugotoviš, kdaj ti je krmilo preširoko - dokler si spočit, boš itak vozil tudi 850mm, če je treba, ko boš pa utrudil cel zgornji del trupa, pa mogoče niti 750mm ne boš več suvereno držal ;))

Preden zaključim, čisto kratka gibajoča slika: Giant Reign Custom - One Day/Ride Test

Če povzamem - Jernej si je sestavil dejansko MiniDH v pravem pomenu besede! Suveren bicikel za spuščanje, kjer mi nizka teža ni prioriteta ter vzpon tudi ne. :)
Moj predlog zanj je, da malo dela na rotaciji krmila - osebno ga nebi mogel voziti tako, kot ga je vozil on pred mano - ter da močno razmisli o znižanju vilice na prvotnih 160mm, saj ima bajk preveč minusov na vzponu, na spustu pa dela vse namesto tebe. Takšen je moj predlog, ker ima ta bajk predvsem za lokalne turce, občasno za bajk parke in ne tekmuje z njim.
In še poziv vsem, ki tole berete - zaradi tega Reigna si še bolj želim testirati enega "stock" Reigna (M velikosti)! ;)

Ps: V kratkem test Mondraker Dune RR-a in Intense Tracer 26 custom build.

Ps2: Mogoče "jernejk" kaj napišeš o trailih, na katerih testiram kolesa...?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a Jernejk » 30 Mar 2016 12:33

Cebe, hvala za tale review! Si kar lepo "pocrkljal" ego "Golovškega nastopača"... :)

Tehtnica, brez certifikata inštituta za meroslovje, je pokazala 14,9 kg - veliko večino seveda odnese zadnja vzmet, a pri moji "slabi genetiki", ki me je naredila občutljivejšega na gravitacijo, imam še nekaj dela, preden se bom lahko začel pritoževati nad težo kolesa. Tu tudi tiči razlog, da so mi povratki v dolino ljubši od vzponov, ego pa se, kot Sylvester Stallone, ne boji bojnih ran, tako da resnejše vzpone redno prerinem. Verjetno bo držalo, da zavor na tem kolesu večina ne bi izkoristila, a kot predstavniku super težke kategorije, me pomirijo bolje od kamiličnega čaja... :)

Traili? Kakšni traili? Vse skupaj bi lahko opisal kot mangrove, ki jih je tektonska prelomnica postavilo pod kotom 45°. Sem si mislil, da smo samo ubrali najkrajšo možno pot do vrha samo zato, da se bomo lahko čimprej začeli spuščati, nato pa izvem, da je to tudi najlažja možna pot nazaj. :shock: Res je, da sem bil na neznanem terenu, na sposojenem kolesu (morda celo nekoliko premajhnem), z zavorami v nekoliko hecnem stanju in plašči, katerim imenu ne zaupam (povsem subjektivni predsodek), a močno dvomim, da bi, tudi s svojim kolesom, lahko začel uživati pred petim spustom. Drugače pa lahko samo pohvalim teren, na katerem se vijejo omenjeni testni traili; čeprav so nekoliko prehudi za moj nastopaški okus, me vseeno vleče, da bi se še kdaj prišel kalit na njih... :)
Jernejk
član
 
Prispevkov: 133
Pridružen: 20 Jan 2013 18:51

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 06 Avg 2016 21:52

Evo, po dolgem času ponovno javljanje... aprila sem dobil na test Mondraker Dune RR 2016, v M velikosti. Takrat amortizerji niso bili ravno v najboljšem stanju, zavornih ploščic pa tudi ni bilo omembe vredno - zato menjava in posledično še bleed-anje. No, in je kolo šlo... do tedna nazaj, ko sem ga ponovno dobil. :)
Tokrat amortizerji malenkost boljši, vendar spet voženi kar precej ur od zadnjega servisa, ploščice priložene... zato menjava in gasa po trailih v Jamnici.
Ena vožnja še doma, za bajto, da sem v spomin priklical občutke in nastalo je tole - malenkost drugače, malenkost drugje, pa vendar...

Moj prvi DŽOJRAJD! :D

Džojrajd: Mondraker Dune Carbon RR

Posebnosti:
Defenitivno "Forward Geometry", ki je še vedno nekaj "drugačnega" v mountnbajkerskem svetu, podoben oz. enak koncept najdemo le pri novih Canyonih. Pod posebnosti bi lahko dali tudi "Zero Suspension", še eno pogruntavščino, ki deluje. Od tovarniške izvedbe sta bila zamenjana plašča za Kenda Honey Badger DH Pro spredaj in Kenda Nevegal Pro zadaj.

Romantično razmerje:
V kolesarstvu delam nekaj časa, še več se ukvarjam z različnimi človeškimi telesi na različnih kolesih. In zato malo poznam sebe. V teoriji je Forward Geometry zame ravno "tisto pravo". In tega sem se veselil pred prvo vožnjo! Zelo! 27,5-palčna kolesa niso tisto, kar bi me pritegnilo, odvrne me pa tudi ne.

Priložnost za furanje:
Prvo priložnost sem dobil že letos pomladi, na "svojih" potkah. Druga je bila lepša oz. v lepši družbi – "bossa" NDee-ja, "radovljških endurašev" Gašperja, Tomaža in Primoža, moje boljše polovice in nemškega pisca Petra (ki ga pred tem nisem poznal) – in na drugačnih terenih v single trail parku Jamnica in s sladico za predjed, Peršakovim trailom od vrha do doline.

Vtisi:
- Z malim dvomom sem se prvič usedel na kolo, zaradi cca. 5 cm (+/-) daljšega "reacha in TT-ja" (razdalje do krmila oziroma dolžine zgornje cevi). Medosna je pravtako cca. 5 cm večja od mojih koles. Sedežna opora brez offseta in krajša fajfa in te razlike skoraj ni več. In malenkost daljše … mi je fajn.
- Med prvim testom je bilo vzmetenje potrebno servisa (tudi med drugim ni bila ravno sveže iz servisa), med drugim prednja guma menjave. Ko združim, pri oprijemu in delovanju amortizacije ni bilo pomanjkljivosti, presežkov pa tudi ne.
- Vilica je 36 Factory in od nje sem pričakoval več. Kaj? Niti sam ne vem, vendar sem računal na več mehkobe, pobiranja neravnin v primerjavi s kakšno cenejšo iz enakega razreda. Je pa brezkompromisna, ne glede na to, kam jo zapelješ. Float X zadaj opravlja svojo nalogo suvereno.
- Zero Suspensionu med prvim testom nisem "podlegel" in sem vozil kolo na 25-30 % poseda, kljub navodilom, da ga mora biti vsaj 35 pa tja do 40 %. Na drugem sem mu! In mi je žal, da mu nisem že prvič. Kolo enako pleza, spušča pa se prijetneje. Prijetneje predvsem do spodnjih okončin.
- Karbonski RR (race ready) okvir je tog, ZELO tog. Podobnih občutkov na nogah sem bil do tega kolesa deležen samo na tekmovalnih specialkah, pa še to tistih, "ta trdih". In to dela to kolo hitro. Precej hitro za tiste, ki so tega zmožni v glavah, tehniki in fizično.
- Na vzponu je "F.G." minus, ko zavijete na (peš)poti. Sploh delno zaprte, kot je npr. Uphill trail v Jamnici. Podaljšek spredaj se mu pozna, zaprte serpentine potrebujejo nekaj pozornosti, na tehničnih detajlih pri meni doma pa je prednji del preveč nestabilen in potrebuje precej pozornosti. Ampak, kdo pa bo takšno kolo kupil zaradi vzponov?
- Pogon iz "Amerike" in zavore poznam, Reverba se navajam. Mnogi pravijo, da je njegov plus brezstopenjstvo – no, mene to moti. Dvignjena pozicija je poleg ene ali dveh vmesnih in spuščene meni ravno prav, pri brezstopenjskih pa sem vedno v dvomih kaj in kako. Zavore Guide me kot uporabnika Shimano zavor ne razočarajo in bi jih brez težav uporabljal na svojem kolesu.
- Oprijem je bil, na Koroškem pa ga je nekajkrat zmanjkalo na račun precej zdelane prednje gume. Je pa bilo malenkost bolj zabavno vse skupaj. :)
- Kokpit je njihov, hišni, vendar zame s preširokim krmilom (780 mm), kar sem rešil z menjavo ročajev, postavljenim za 1 cm navznoter na vsaki strani.
- Sedežna cev je kratka in je za tiste, ki imamo malo daljše noge, obvezna uporaba vsaj 150 mm potopne sedežne, saj je s 125 mm črtica za "min. insertion" dobra dva centimetra nad objemko, kar pa ni ravno zdravo. :)

Za koga:
Za "racerje"! RR upraviči svoje ime. Brezkompromisno, togo, na trenutke garaško kolo. Za dobro pripravljene tekmovalce, ki se radi peljejo agresivno. Ko tole preberem, mi je tudi jasno, zakaj kljub ceni aluminjasti obroči. Seveda, preverjeno so trpežnejši. In za agresivno vožnjo rabimo trpežne in zanesljive materiale. Zato pri tej izvedbi tudi Sram X01, ki je skoraj top v ponudbi, vendar zanesljiv prestavni sklop. Zavore bi lahko bile RSC, ampak jaz ne bi bil nič hitrejši … verjetno. :)

Na jetra:
Pred vsakim spustom iskanje imbusa za spuščanje opore v okvir. In klikanje bovdnov – najverjetneje. Ostale možne razloge sem odpravil, a ropot je ostal. Večkrat sem pomislil, da to kolo ni tako lahko, kot piše na njihovi strani (12,6 kg brez pedal in s plašči Maxxis). Ali pa je, pa je moja kondicija na dopustu. No, ali eno ali drugo mi je šlo malo na jetra.

Komentarji zaželjeni. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 06 Avg 2016 21:58

Aja, naj še enkrat pozovem vse, ki ste že ponudili bajke in se še nismo uspeli zmeniti - dajmo to speljati. :)
Jaz, NDee (big Boss :D) in še kdo vam/nam bo zelo hvaležen! :D
Vsak test, ki ga bomo naredili, bo del Džojrajd-a na mtb.si ;.=9/
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a triangle » 07 Avg 2016 10:20

Zgleda da nisi impresjoniran
triangle
član
 
Prispevkov: 147
Pridružen: 20 Mar 2015 15:02

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 08 Avg 2016 07:12

triangle napisal/-a:Zgleda da nisi impresjoniran

...odvisno kako vzameš. Impresioniran sem nad togostjo, trdoto, hitrostjo bajka.
Ampak jaz nisem "racer", cenim uživanje, ko lahko voziš sproščeno, mehko, "na izi". Ne dirkam, zato se mogoče test bere, kot da kolo ni dobro... temu ni tako! Kolo je dirkaško, jaz pa nisem dirkač :)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a triangle » 08 Avg 2016 11:27

Jaz sem prebral kot da je kup drekA[SMILING FACE WITH SMILING EYES] Mogoče ker sem sklepal da je super kolo. Bom mogo še 1x prebrat.
triangle
član
 
Prispevkov: 147
Pridružen: 20 Mar 2015 15:02

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cyco » 14 Avg 2016 20:08

triangle napisal/-a:Jaz sem prebral kot da je kup drekA[SMILING FACE WITH SMILING EYES] Mogoče ker sem sklepal da je super kolo. Bom mogo še 1x prebrat.


z lahkoto se podpišem pod tole...

Grega S. nima več časa test(is)irat?

b
i can't stand on my own - i'm two tired
Uporabniški avatar
cyco
član
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 20 Mar 2007 18:30

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 14 Avg 2016 23:37

Emm, očitno je z mano nekaj narobe, ampak kaj se bere v tem testu tako, da Dune-a opisujem kot kup dreka?
Sem prav šel še enkrat prebrat in ne najdem ničesar... če nisem bil posebno navdušen nad 36-ko, zato ni kriv Dune, ali?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a ZmZ31 » 15 Avg 2016 08:50

Očitno si nekatere užalil s svojimi opažanji,katera ne vsebujejo samih plusov :mrgreen: tudi js ne vidim nič napačnega v testu,še najmanj pa polivanje dreka po tem beciklu....
ZmZ31
član
 
Prispevkov: 302
Pridružen: 11 Feb 2012 09:04
Kraj: bogu za hrbtom

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a Jernejk » 15 Avg 2016 10:53

Kot kolesar, ki se najbolje znajde na inernetnih trailih in kot nekdo, ki pogosto prebere reviewje koles, bi si upal ugibati v katerem tiču grmi zajec; večina reviewjev in testov v generalu hvali testiran izdelek, za navidezno objektivnost pa dodajo kakšno bolj ali manj trivialno kritiko. Cebetov(i) test(i) pa deluje(jo) nekoliko bolj sveže, prevsem zaradi njegove odkritosti. Zdi se, kot da ne bi bil obremenjen s svojim ugledom na strani "dobavitrljev". Seveda, pri tovrstni "obrti" je zelo zelo nehvaležno pričakovati 100% objektivnost, vsekakor pa lahko občudujem njegovo iskrenost.
Nikakor ne bi mogel trditi, da je "popljuval" Dunea, prej nasprotno, vsekakor pa ni pisal PR-ovskih slavospevov določenim komponentam ali tehnologijam, kot smo tega praviloma vajeni pri ostalih tovrstnih člankih.
Četudi se s svojimi izredno skromnimi izkušnjami nekako ne strinjam vedno z njegovimi opažanji, si, z upoštevanjem prej omenjene subjektivnosti (tako na moji kot na njegovi strani), lahko ustvarim neko sliko o testeranem kolesu, za katero verjamem, da ni daleč od resnice.

Verjetno bi bil precej dober pokazatelj to, da bi vsak zase spisal test lastnega kolesa, potem pa ga dal Cebetu na test, na koncu pa primerja oba "članka". :D
Jernejk
član
 
Prispevkov: 133
Pridružen: 20 Jan 2013 18:51

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a triangle » 15 Avg 2016 20:10

cebe napisal/-a:Emm, očitno je z mano nekaj narobe, ampak kaj se bere v tem testu tako, da Dune-a opisujem kot kup dreka?
Sem prav šel še enkrat prebrat in ne najdem ničesar... če nisem bil posebno navdušen nad 36-ko, zato ni kriv Dune, ali?

Občutek imam kot da si negativne stvari dosti bolj negativno opisal kot pozitivne pozitivno. Kot da je več žara pri negativnosti. Res pa je, da sem si na podlagi drugih reviewev ustvaril mnenje über bajka.

Drugače pa furam Canyona tako da nimam zakaj bit užaljen :)
triangle
član
 
Prispevkov: 147
Pridružen: 20 Mar 2015 15:02

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a bjakeb » 16 Avg 2016 21:21

triangle napisal/-a:Jaz sem prebral kot da je kup drekA[SMILING FACE WITH SMILING EYES] Mogoče ker sem sklepal da je super kolo. Bom mogo še 1x prebrat.

pol maš pa težave s funkcionalno pismenostjo. Reklamacija v osnovni in srednji šoli mogoče?
e-bikes are mopeds.
bjakeb
član
 
Prispevkov: 542
Pridružen: 03 Maj 2011 08:14
Kraj: el đej

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 11 Okt 2016 10:10

cebe napisal/-a:Ker je bilo tukaj govora o Trance-u, bom napisal nekaj mojih ugotovitev po enem par urnem testiranju enega od njih, in sicer:
http://www.giant-bicycles.com/en-au/bik ... ifications
z nekaj nadgradnjami:
- vilica RS Pike RCT3 150 27,5, z dvema token-oma za večjo progresivnost zadnjega dela hoda (10 mm več kot serijsko, brez možnosti spuščanja, kar precej vpliva verjetno na plezalne sposobnosti)
- pogonski sklop 1x10 s Hope 34t zobnikom in z OneUp 42t in menjano kletko
- krmilo Funn Fatboy 750 in fajfa Truvativ 60mm
- ročica za potopno sedežno je predelan XT šifter
- gumi sta Maxxis Ardent in Ikon
- gripi Odi
- sedež Spec. Phenom 143
- pedala CB Mallet DH

Z makedamsko cesto ni bilo problemov, premaguje jo kolo brez večjih težav. Tukaj sem edino opazil težje poganjanje zaradi prenosa - sam vozim 32 - 11/42 - kar pa me ni tako izmučilo, saj je kolo opremljeno z bolj "xc" gumami, kot sem jih vajen, in je dobro kilo lažji od mojih koles.
Ko smo zapeljali na peš pot na vzponu, sem bil kar malo presenečen, da ni bilo nekih večjih problemov. Brez večjih težav sem zvozil tehnične dele vzpona, do katerih npr. z Giant Anthem-om 29, letnik 2013, niti prišel nisem. Zelo pommebno je bilo, da je bil zadnji amortizer na trail poziciji, sprednji pa popolnoma odprt, ker pride že na ne tako strmih delih do vzdigovanja prednjega dela na srednji poziciji. Zvoziti bi se dalo še veliko več, kot sem lahko, vendar bi v tem primeru potreboval bolje profilirano zadnjo gumo. Mogoče naslednjič! ;)
Poleg same vožnje v klanec, smo testirali tudi nošenje, in tudi tam ni bilo večjih problemov - predvidevam, da zaradi nižje teže kolesa. :mrgreen:

Kar se tiče spusta, sem bil najprej malo v dilemi, zaradi plaščev - sam vozim Spec. Butcher/Purgatory kombinacijo, katera je dosti bolj profilna - in zaradi manjši premerov rotorjev. Problem sem imel tudi s potopno, katero sem moral dodatno spustiti (samo 100mm hoda), saj moram zaradi dolžine mojih nog za tiste "na glavo" traile, tudi moje 125mm potopne dodatno spuščati včasih.
Na spustu pa najprej presenečenje - kako ta bajk letiiiiii! Noroooo! Trail bajk, ki leti kot najhujše am/enduro mašine! Kaj hitro se se zavedal, da sem mogoče malo prehiter glede na plašče in prvi spust s kolesom. No, nisem nekaj preveč upočasnjeval, le preostala dva sem malo počakal s počasno vožnjo, potem pa gasa naprej! :)
Skrbi glede plaščev, rotorjev, in nepoznavanja bicikla, so bile po dobesedno parih sekundah pozabljene! :D
Kolo je noro igrivo, dobesedno ga zaradi lahkotnosti potegneš kamorkoli na trailu in za kaj takšnega nisi kaznovan, saj kljub temu obdrži stik s podlago. Malo pripomore k temu, da Ardent res dobro drži na stranskih čepih. Na en skok sem prišel dosti prehitro, tako da sem tudi mojo zadnjico konkretno spoznal z zadnjim plaščem, saj nisem želel skočiti predaleč. ;)
Edino kar me je zmotilo, je bilo delovanje zadnjega dela, ki je dosti bolj podobno hardtail-om, kot na npr. Specialized Stumpjumper Evo-tu ali Enduro-u, katera dva vozim večino časa - zadnji del veliko odskakuje, zato sem moral težišče kar precej prenesti nazaj. Ampak to sem poštudiral in naštudiral po kakšnem kilometru spusta, tako da ni bilo večjih težav in po tem, je zadek deloval super, ni zgubljal stika s podlago, itd.
Tudi na malo bolj razf****ih delih nisem opazil večjih minusov - s 150 mm hoda spredaj, gre pri tem kolesu za pravo am/enduro mašino in ne več za trail kolo, tako da je po mojem primerno tudi za enduro dirkanje brez najmanjšega problema.

Edino kar me sedaj čaka, je še test na tehničnih spustih in daljše pedaliranje v klanec. Tokrat je bilo narejenih samo cca 500 višincev. Za to dvoje, pa bom moral Denisa naprositi za ponovem obisk in posojo bicikla! :D

In se je zgodil - ponoven test starega znanca! :)
Na povezavi si lahko pogledate "uradno" verzijo: http://www.mtb.si/oprema/3827-dzojrajd- ... ustom.html
od tule naprej, pa malo bolj zbluzeno ;) verzijo:

In prišel je dan - ko sem lahko tole raketo spet dobil "v uporabo". :D

Denis mi je najprej delal lušte tri dni, ko smo skupaj furala. Potem pa je padla ideja, da za cca 10 dni zamenjava bajke, on dobi mojega Stumpy-a 6 fattie, jaz pa njegovega Trance-a. Itak, ker sem tako ali tako vedel, da bo bajk prišel v nulo porihtan nazaj do mene, če že ne drugega! :mrgreen:

V kašnem sestavu sem kolo vozil tokrat, je mogoče najbolje, da si vsak preveri kar tukaj: Giant Trance Advanced Vital MTB Bike Check.

Slika

Prva fura, dva divjaka... gor precej matranja zaradi 34t zobnika spredaj in posledično trde noge na vrhu. Spust na začetku pa... hja, skoraj mala katastrofa. Velika pričakovanja, drugačna realnost. Noge so me bolele kot še skoraj nikoli, posledično sem bil v zgornjem delu precej trd. Wtf?! Tega nisem pričakoval... prvid el spusta mimo, zadihaj, razmisli... ja nič zobnik je kriv! :(
Drugi del - še slabše! F*ck! Ne more biti zobnik... eee, zadnji amortizer, nekaj ni ok. Sledila sta traila, kjer je tudi s trdakom precej luštno, ko gre hitro, tako da ni bilo panike.
Doma pa pregled pritiskov, igranje, merjenje... do sedaj mi je Denisova nastavitev ustrezala, čeprav sva po kilaži cca. 15kg narazen, jaz vozim za razliko od njega precej trdo amortizacijo s kakšnim klikom počasnejšim povratkom. In tudi tokrat sem se v štartu lotil testa tako, da samo vzamem njegovo kolo in gasa. Različni pritiski v shock-u niso pomagali.. sledi razdiranje shock-a in ven sta letela dva bottomless ringa (od treh). V vilici sem pustil en token, kljub občutku, da bi lahko bila brez.

Slika

Naslednje fure pa... hja, takole: :mrgreen: 8) ;.=9/
Res, spet tista stara uživancija. Bajk je raketa! Leti! Spust s tem bajkom je res prava poezija. Tokrat so mi pomagale tudi spodobne gume - HR2 spredaj zadaj, na tubless, in na nadgradnji - Mavic Crossmax-ih XL WTS. Nisem ravno ljubitelj Mavic-ov, ker sem precejšen zagovornik klasičnih 32 špic. Tehleh se verjetno nebi branil, če bi za dlje časa zamenjala. No, sigurno se jih nebi do prve odlomljene špice ali kakšnega drugega problema! :D

Slika

Na splošno o tem Trance-u glede spusta ne morem veliko novega napisati. Bajk me je navdušil že prvič, tokrat še malo bolj. Razlog se skriva v plaščih, in ne boste verjeli, ožjem krmilu z več rise-a in krajši fajfi. Jap, prav ste prebrali - ožjem krmilu! 740mm širina je bomba zame! Res!
Ej, a je že kdo videl Richie-ja Rude-a v živo?! :D No, on tudi fura 740, pa ni ravno drobčkan (baje cca. 93kg čistih mišic) in počasen. :mrgreen:
En lep dodatek so ODI TLD gripi, ki res lepo pašejo na golo roko, tudi ko je ta precej potna. In tudi takrat imajov eliko gripa.

Pa da ne bomo samo hvalili in pisali o spustu. Vzponi so mi letos malo slabša stran, saj sem pozimi dobesedno preležal 2 in pol meseca, s prepovedjo naprezanja. Jaz dejansko pozimi veliko kolesarim in od tam črpam moč in energijo za lepši in toplejši del leta, ko pa nisem dosti na kolesu. Letos tega ni bilo, zato malo trpimo. Poudarek je na malo. ;) :)
Poleg 34t zobnika spredaj, ki je zame ne samo letos, temveč nasplošno, prevelik za AM kolo. Sploh pa za moje terene, kjer je razmerje km vožnje (gor in dol) z višinci nekje 800km in 40.000vm. Jop, nekje tako bo. In verjemite, da sem sanjal o 30t spredaj! :D
Pa še ena zanimivost pri celotnem sestavu - kljub temu, da je komplet pogonski (in zavorni) sklop Shimanov, je pa kaseta Sramova, 10-42t, in stvar dela popolno. Če koga zanima, ali gre ali ne - gre! :)
Pri vzponu naj še omenim, da je 150 ali več mm potopna sedežna opora za to kolo zame nujna, saj sem imel sedež dober centimeter preko meje Min. Insertion in je še bil za odtenek prenizko.
Kljub dejstvu, da to ni več navaden Trance, ampak Trance SX, in da nima vilice, z nastavljivim hodom, ter da je od prejšnjega testa fajfica krajša za 1cm, težko rečem, da je kolo slab plezalec. Ni pa med najboljšimi, kar sem jih jaz testiral. Zlata sredina na vzponu in pri mojem vrhu na spustu ga pa vseeno dela enega od top bajkov, kar sem jih kdaj peljal. :D

Slika

Da ne bom preveč bluzil - ni nujno potrebno, da je kolo aktualen letnik. Dobra izbira komponent, nekaj znanja, pa lahko imamo super igračko, ki nam boža dušo in suši denarnico! :D
Ampak saj veste - za avto damo pravi kolesarji s težavo, za bajk ni problem! Dušo moramo vsako toliko malo razvajati! :D
Še enkrat pa naj omenim, da ni dovolj, da prišparamo, izberemo najboljše kar dobimo za prišaran denar, ampak kako si izbrano kolo prilagodimo in predvsem nastavimo, to pa je tisto pomembno!
Denis je vzel iz amrotizerja še preostali ring in žetonček iz vilice in mi javil, da šele zdaj vidi kako dobro njegov bajk dela. No, to pomeni, da tudi moj test ni šel v nič! Pa do naslendjič! ;)

Slika
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Testi (ne vaših) koles

OdgovorNapisal/-a cebe » 25 Nov 2019 20:16

Nekako sem se zaklel, da bom več testiral oz. predvsem več pisal. No, pa nisem... zakaj?
Pravega odgovora nevem, je pa res, da sem zadnja leta več gradil/urejal trejle, svoje bajke malo vozil napram preteklosti, predvsem pa delal, pa še kaj bi se našlo...

Eden od razlogov ne-testiranja je tudi ta, da sem se še precej bolj posvetil človeškemu telesu (kakorkoli se že to sliši :D), še več in bolj zagnano delam s kolesarji, predvsem več kot nekoč z gorskimi kolesarji.
Kako in kaj delam pa lahko preberete v članku, kateri je bil objavljen na http://www.mtb.si, spisal pa ga je Matej Hartman - Mah.

Kako sem Mahu obrnil kolo na glavo


Pohvaliti se s stvarmi, na katere si ponosen, je baje čisto ok, taro lahko ponosno rečem, da iz sveta mountain bike-a že nekaj let uspešno sodelujem med drugim z Vidom Peršakom in Rokom Nagličem! 8)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3456
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald


Vrni se na Splošno



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov