divjak_89 napisal/-a:Živjo,
Kar se tiče opreme niti ni toliko pomembna ker bi se s časom lahko nadgradila bolj kot to je pomemben okvir kolesa da zdrži, vilice, os (9mm)...sploh zaradi teže (100kg).
Nasveti, mnenja dobrodošla.
Hvala,lp
gran napisal/-a:Pozdravljeni,
Kupujem svoje prvo gorsko kolo. Kupil bi hardtail, ker so precej cenejša kot tista, ki imajo vzmetenje tudi zadaj, pa tudi glede na teren in stil vožnje mislim, da bo čisto dovolj le sprednje vzmetenje. Vozil se bom večinoma po makedamu ali gozdnih poteh, brez kakih hudih spustov ali skokov.
Zanima me, katere stvari so bolj in katere manj pomembne:
karbonski ali aluminijasti okvir? ALU
oprema, XT ali SLX ali Deore? osnovni Deore je deluje odlično, SLX ali XT če denar ni problem
disk zavore, mehanske ali hidravlične? Hidravlične vsaj Deore ranga
O vzmetenju nimam pojma. Na kaj moram biti tu pozoren? Za prvo kolo na nič posebnega - toliko da deluje ker vrhunska vilica stane toliko kot boš verjetno imel ti budgeta za kolo
Skratka, finance bodo omejene (nisem se še odločil točno odločil koliko), zato bo treba nekje sprejet nekaj kompromisov. Katere stvari so bolj pomembne, katere manj? Budget naj bo manj kot jurja ker če je to prvo kolo in boš čez čas ugotovil kaj bi rad da je drugače in ga boš zagotovo zamenjal s precej dražjim
Kakšna je primerna širina in višina gum? Višina 174 cm, teža 60 kg. Moderni so 29 colarji za to kar bi vozil ti, gume kar tiste uporabljaj ki jih boš dobil na kolesu. V kolikor se bi vozil po makadamih in speglanih potkah, ti bo morda zadostovalo že kako ciklokros/gravel kolo...
m66 napisal/-a:Najboljše je izgleda kombinacija 29 spredaj, 27.5 zadaj
https://youtu.be/fokcaedztic
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
P_Nut napisal/-a:m66 napisal/-a:Najboljše je izgleda kombinacija 29 spredaj, 27.5 zadaj
https://youtu.be/fokcaedztic
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
A si sploh gledal video? Rezultat je bil "inconclusive", se pravi kombinacija ni nič hitrejša.
lp
gran napisal/-a:Samo še eno vprašanje glede zavor. Če so na kolesu kakšne slabše zavore, npr. osnovne hidravlične zavore od Shimano ali Tektro, pa bi želel dat gor Deore ali SLX, se da to enostavno naredit? So stvari kompatibilne med sabo? Kaj vse bi moral menjat, poleg samih zavor (ročke, disk, kaj tretjega)?
Opažam, da ima kar nekaj koles menjalnike SLX ali boljše, zavore pa precej slabše.
Obelix napisal/-a:...Meni se smilijo vsi kolesarji, ki se po cestah matrajo z mtb trdaki...
Obelix napisal/-a:Pozdravljen Ejnit. Po tvojem opisu sodeč bi gladko rekel, da si na napačne forumu, ampak k sreči naj tudi nekaj roadijev zaide na tablo
Glede na tvoje želje in opis, bi ti gladko predlagal Gravel bike, to je vizualno kot cestno kolo, samo da geometrija ni tako agresivna, je bolj sproščena drža na kolesu, gume so širše, zato je vožnja bolj udobna, ima gor že diske in močnejše osi, pa tudi samo kolo je narejeno malo močneje kot klasična specialka. Namen kolesa je ravno to kar iščeš, za makadame, lepše gozdne poti in slabe ceste, pa predvsem vzponi
En link,video, primerjava med cestnim kolesom in gravel kolesom : https://www.youtube.com/watch?v=jt2HATvCxTE
Slaba stran gravel koles je, da je zadeva dokaj nova in je sedaj poslala malo "in" , zato je trg rabljenih koles zelo majhen, po drugi strani pa so nova kolesa kar draga, ni tistega vstopnega segmenta pri teh kolesih, najcenejši se ponavadi začnejo pri cca. 1200€ npr Canyon bikes (poglej spletno stran, če te zanima).
Pozitivna stran teh koles pa je, da je taka kolesa neprimerno lažje hitreje vozit po terenu, ki si ga opisal, če pa samo zamenjaš wheelsete, dobiš pa ven že pravo specialko in imaš dva kolesa v enem. Ampak to bi moral probat, da bi vedel, kaj govorim. Meni se smilijo vsi kolesarji, ki se po cestah matrajo z mtb trdaki. Poglej si še malo ta segment koles, malo se pozanimaj. mogoče bo to to kar iščeš. Pa še na teh cestnih/gravel kolesih gredo kilce hitreje dol, pa kondicija hitreje gor, kot na mtb kolesih (zdej samo upam,da ne bodo zagriženi xc-jaši preveč v luft skočil ... )
Evo, še primer cenovno odlične opcije v tvojem budgetu: https://www.merlincycles.com/merlin-mal ... 47541.html
Edino kar je, nisem čist ziher, če 59 cm okvir pokrije tvojo velikost, bi moral še malo raziskat. Jaz vozim sicer race specialko 58 okvir pri 186 cm, pa mi je kolo rahlo veliko, je pa to drugi tip okvirja in druga znamka, tako da ni ravno povsem za primerjat.
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov