Tubeless Vprašanje

Kako uspešno šariti po vijakih, zobnikih, nastavitvah in sploh vse o vzdrževanju in popravilih
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
Prispevkov: 3241
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a MiLi »

to deluje. je pa problem, da nimam traka pri roki ;)
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Potem pa ni druge kot da probaš s fliko ali pa z izolir trakom....
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
Prispevkov: 4971
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Mojo Jojo »

Sem skor ziher da klasična tiptop rema ne bo prijela.
Uporabiš pa lahko navaden selotejp. Ene dvakrat čez luknjo pa en cel krog po obroču.
Monkey Control
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
Prispevkov: 3241
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a MiLi »

v Enduro sem dobu nek trak. morm vprašat, ka je za en. je fajn primlo.
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
jernejm
član
Prispevkov: 154
Pridružen: 03 Avg 2014 16:04
Kraj: Nad Pivko

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a jernejm »

Tole je po spletu in na tabli prežvečeno že precej, ampak za moj problem ne najdem nič koristnega:

Obroči so Bontrager offfset rim spokes, torej niso simetrični in na tujih forumih (mtbr) sem našel samo to, da je predelava teh tubeless-ready obročev en velik ku#@c, kar je potrdilo današnje triurno zajebavanje. Kar je sicer ok ker je garaža hladna in v takih dneh optimalen kraj...Prednja je še še šla, s tubeless ventilčkom in tejpom (btw wtb tcs trak za tubeless je katastrofa), in zdaj lepo drži. Zaenkrat.

Pri zadnji sem naredil isto, pa še enkrat isto, pa drgač, pa okol, pa drug trak, pa ventilček izrezan iz zračnice, pa teflonski trak, pa silikonsko lepilo, pa še enkrat vse dol pa ene štirkrat po različnih variantah spet gor.

Karkoli naredim, klinčev obroč na klinčevem ventilčku pušča. In luknja ni velika, minimalna, ampak zadosti da jo caffelatex ne zamaši. Če ob tem samo pomislim na tiste spletne teste, ki trdijo da so tale mlekca sposobna 6mm luknjo zafilat...bruh.

Če ima kdo kako pametno idejo lepo prosim na plano z njo, ker čisto zares ne bi rad novih (simetričnih) obročev kupoval samo zato, da bi se tubeless vozil.
Uporabniški avatar
zokinjo
član
Prispevkov: 1216
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a zokinjo »

No, ne bo ti treba novih obročov kupovat. Tudi sam sem se hebal vsaj 200x (resnično) z vsemi tistimi raznimi Stan's, ali Schwalbe tejpi, pa z nasa bandom pa z vsemi vrstami ventilčkov, ki na zemlji obstajajo in so dragi kot žafran, dokler nisem tudi sam prevzel metode, tako imenovane, "ghetto tubeless". No od takrat dalje problemi, kot so puščanje pri ventilčku, odlepljanje tesnilnega traku, odstopanje ventilčka od zavulkaniziranega tesnila in še 10 malih problemčkov zraven, zame ne obstajajo več.

Za kakšen sistem gre? Zračnico natakneš na obroč, jo le rahlo napihneš, samo toliko da stoji, jo lepo scentriraš, da ti sredinska črta teče točno po sredini in ne vijuga sem ter tja po širini feltne in se jo previdno lotiš s škarjami. Paziš, da ne predreš zračnice na delu, ki nalega na feltno. Zelo pomembni trije namiga pri izbiri pravilne zračnice:
1. Zračnica naj bo lažja, ni nujno, da je freeride ali DH zračnica. Tista za gume širine cca 2,25", bo več kot dovolj. Manjša ne bo v redu, ker ne bo dovolj "ušes", ko jo boš prerezal po sredini (vzdolžno) in jo zavihal navzven...
2. Zračnica mora imeti obvezno ventilček z jedrom, ki se ga da odviti, da boš lahko kasneje vbrizgaval mleko!!!
3. Zračnica naj bo vedno za eno velikost manjša od feltne. Torej, če imaš feltno 27,5", naj bo zračnica za ghetto tubeles predelavo 26". Če imaš 26" feltno, vzami za predelavo 24" zračnico. Manjša mora biti zato, da se ti "ušesa ne vihajo in prekrivajo, ter posledično onemogočajo lažje natikanje plašča. Ok?
Kot že rečeno, zračnico režeš po sredinskem spoju/črti, ki simetrično deli zračnico na dve polovici. Ko prideš do konca, lepo zavihaš ta, traku podoben novi izdelek, preko feltne, da lepo in močno štrli preko feltne. Če je zračnica manj gibka, jo je včasih potrebno pred natikanjem plašča, fiksirati na večih koncih na feltno. In sicer tako, da jo zavihaš preko feltne in oba konca "ušes spodaj med špicami lepo zlepiš z lepilnim trakom. Cca 10 spojev bo ok in mnogo lažje boš nataknil po tem plašč na feltno. Ne pozabi ventilčka fiksirati s kronco, da se ti set up ne podira!!!
Plašč natikaš standardno in paziš, da boš imel čim več prostora za končni natik. Uporabljaj plastične, oble "žličke" za natikanje, da ne predreš zračnice. Meni se je to enkrat na začetku zgodilo, sedaj pa tudi pri DH gumah, nimam več problema.
Predno prvič nabiješ zrak v novi set up, nanesi malo milnice, ali še bolje specialne vulkanizerske "žajfe". Vsak vulkanizer jo ima in ti jo bo lahko odstopil eno žličko, ki ti bo služila pet let. Nažajfan plašč res mnogo lepše zdrkne na svoje mesto, še posebej, ker gre sedaj za stik guma na gumo.
Po tem, ko gumo prvič napihneš, jo previdno izpusti, odvij jedro ventilčka in vbrizgaj mleko. Odvisno od mleka in od volumna gume je, koliko tega mleka naj bo. Jaz ne šparam, zato ga dam v prvič vedno vsaj cca 0,75dcl - 0,90dcl. Stvar mora že iz prve dihtat.
Še malo pretreseš in razporediš mleko in stvar dela. Če guma ni tubeless ready, se da zgoditi, da boš moral mleko kmalu spet dodati. Prav zaradi tega sem nehal uporabljati Continental gume. Vedno pušča. Vsaj prve tri tedne je guma še porozna.
Nazadnje višek zračnice, tista ušesa, odlepiš in jih previdno odrežeš/obrežeš. Najlažje to storiš z olfa nožkom in sicer tako, da ušesa malce potegneš od feltne, da se po tem, ko niso po obrezovanju (cicumcizija) več nategnjena (ušesa namreč), umaknejo k feltni. Sam sem se že tako izuril, da z enim rezom obrežem cel krog... :)
Simpl, k pimpl.
Tako, če boš še kaj potreboval vedeti pa vprašaj.
Zadnjič spremenil zokinjo, dne 30 Jun 2019 19:51, skupaj popravljeno 1 krat.
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
ZmZ31
član
Prispevkov: 331
Pridružen: 11 Feb 2012 09:04
Kraj: bogu za hrbto

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a ZmZ31 »

Lahko pa enostavno vstaviš zračnico,in dokler je ne predreš nimaš problemov z puščanjem :lol:
Uporabniški avatar
zokinjo
član
Prispevkov: 1216
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a zokinjo »

ZmZ31 napisal/-a:Lahko pa enostavno vstaviš zračnico,in dokler je ne predreš nimaš problemov z puščanjem :lol:
Predres pa 100%... tko da haz nebi zracnice pa ce mi placas


Sent from my iPhone using Tapatalk
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
jernejm
član
Prispevkov: 154
Pridružen: 03 Avg 2014 16:04
Kraj: Nad Pivko

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a jernejm »

Zokinjo, hvala 100x! Simpl, dela, drži, tesni.
Če se kdaj srečava o-o

Ker lokalni bajk shop nima zračnice z ventilčkom z jedrom, (pa itak nimam brizge s cevko da bi skozi ventil dodajal mleko) sem kar malo pri strani odprl pa nalil slab deci. Tudi ok, le za naslednja dolivanja bo bolj jeba.

Morda še majčken nasvet - če pumpaš s kompresorjem (drugače si niti ne predstavljam), je treba dat kompresor na največji pretok, 8bar ipd., ker dokler sem imel npr. na 5bar, mi sploh ni nafilalo gume oz, mi jo ni pritisnilo v feltno. 8bar reši stvar.
P_Nut
član
Prispevkov: 254
Pridružen: 03 Sep 2013 06:28

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a P_Nut »

Jaz sem do zdaj še vse tubeless gume dal gor navadno talno pumpo :)
Uporabniški avatar
zokinjo
član
Prispevkov: 1216
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a zokinjo »

Dh gumo ziher ne ;.=9/
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
P_Nut
član
Prispevkov: 254
Pridružen: 03 Sep 2013 06:28

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a P_Nut »

V glavnem Maxxis, DHF, DHR2, HR, ... EXO casing ja. Mogoče mam pa samo srečo (hudo tehniko :mrgreen: ). :)
Uporabniški avatar
zokinjo
član
Prispevkov: 1216
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a zokinjo »

Očitno hudo močno porinš... :D
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
Prispevkov: 1216
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a zokinjo »

jernejm napisal/-a:Zokinjo, hvala 100x! Simpl, dela, drži, tesni.
Če se kdaj srečava o-o

Ker lokalni bajk shop nima zračnice z ventilčkom z jedrom, (pa itak nimam brizge s cevko da bi skozi ventil dodajal mleko) sem kar malo pri strani odprl pa nalil slab deci. Tudi ok, le za naslednja dolivanja bo bolj jeba.

Morda še majčken nasvet - če pumpaš s kompresorjem (drugače si niti ne predstavljam), je treba dat kompresor na največji pretok, 8bar ipd., ker dokler sem imel npr. na 5bar, mi sploh ni nafilalo gume oz, mi jo ni pritisnilo v feltno. 8bar reši stvar.
Ja, jaz imam kompresor in to na 16 barov, to, da se ta težava očitno ni mogla pojavit.
Imam še eno igračo, če sem na poti s camperjem pa se igram s takšnimi zadevami in sicer:
https://www.youtube.com/watch?v=O5Tuw3ABtSI

Jap, gremo na pivo ob priliki... ;)
LPZ
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
trunto
član
Prispevkov: 256
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a trunto »

Po še ne vem kateri počeni zračnici letos, bom prešaltal na tubeless.
This time for real. ;-)

Kupil bom tale trak, ker imajo bojda Bontrager obroči posebne trakove:
https://www.valy.si/izdelek/5400366/bon ... ni-trak-29

Ventilčke bom tudi vzel kar od Bontragerja:
https://www.valy.si/izdelek/5020819/bon ... ntil-tip-1

Edino dilemo imam z mlekom, saj sem slišal da imajo nekatera mleka amoniak in uničuje plašče.
Plašče imam Schwalbe SpeedGrip Rocke Ron (spredi) in Racing Ralph (zadi), tako da s tem ne bi smelo biti težav, saj sem za te težave bral za Maxxiske.
Zadnja gum je bila seveda večkrat predrta, vendar nič strašnega. Je to morda problem? Bo mleko to zafilalo iz prve?

Hvala za odgovore...
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Asimetrični obroči so malo bolj problematični glede traka, tako da verjetno bo njihov ok (nisem še uporabljal njihovega traka - običajno na take obroče dam širši trak kot ponavadi ali pa dva kroga)....

Uporabljam Stan's mleko (navadnega, obstaja še race) brez težav. Večino vozim na Maxxis dvostenskih, vozil sem pa tudi na Schwalbe MM 2,6 addix soft. Mislim, da Schwalbe v svojih flaškah uporablja Stan's mleko.

Glede ventilčkov sem najbolj zadovoljen s tistimi, ki tesnijo s konusom (npr.: http://www.bajkmanija.si/tubeless-ventil-joes). Tukaj je spet pomembno kakšna je oblika obroča pri ventilčku - z asimetričnimi so lahko problemi...

Najboljše je začet z novo gumo....ampak tudi staro bi moralo zaflikat, če niso prevelike luknje.
Enduro boys crew.
m66
član
Prispevkov: 375
Pridružen: 18 Apr 2014 18:31

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a m66 »

In zakaj ne ghetto? Zgleda da so plebiscitarno dobre izkušnje z ghetto tubeless ali pa so tudi kakšne negativne stvari?
bjakeb
član
Prispevkov: 566
Pridružen: 03 Maj 2011 08:14
Kraj: el đej

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a bjakeb »

men en najbolj osnoven trak vedno dobro dela. zato se nisem fukal z ghettom.
e-bikes are mopeds.
Uporabniški avatar
Vladej
član
Prispevkov: 522
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Vladej »

Zanima me, če pri menjavi plašča na novo navijete tudi tubeless trak?
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Matiček
član
Prispevkov: 2183
Pridružen: 10 Jul 2004 12:04
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Matiček »

Ni potrebe.
Brez zemljevida ne prideš nikamor,ali pa marsikam !
bjakeb
član
Prispevkov: 566
Pridružen: 03 Maj 2011 08:14
Kraj: el đej

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a bjakeb »

dokler ne spušča se ga ne dotikam. pa to like, da spusti trikrat zapovrstjo... po menjavi vsaj meni po prvem poizkusu zna kaj hinavit, pol se pa unese somehow.
e-bikes are mopeds.
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Če trak ostane tam, kjer si ga prvotno nalepil ga seveda ne menjaš....

Včasih se zgodi, da se na robu prilepi na rob gume in se deloma odlepi/natrga - v tem primeru trak menjaš.
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
flat4
član
Prispevkov: 48
Pridružen: 06 Okt 2009 08:21

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a flat4 »

Živjo.

Ne bom odpiral nove teme...
Oster kamen mi je naredil okr. 1,5 cm dolgo luknjo na boku gume. Zanima me, če je to popravljivo tako, da bi lahko še delal tubeless, je za vozit z zračnico ali za vstran? Bule zdaj z zračnico ni, guma je Maxxis EXO+.
problematiks
KontraRevolucionar
Prispevkov: 5974
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a problematiks »

Na notranjo stran gume nalepi tubeless fliko in bos lahko brez tezav se imel tubeless. Moras pa seveda dobro ocistit gumo na mestu lepljenja.

Marko
Uporabniški avatar
Vladej
član
Prispevkov: 522
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Vladej »

Jaz sem na tubeless predelal gumo, ki je bila pred tem zaflikana odznotraj s tubeless fliko iz Decathlona.
Prepikal sem jo z zračnico.Po predelavi na tubeless je držala 2 leti, dokler je nisem zaradi obrabe zamenjal.
Guma je bila Schwalbe Hans Dampf Performance (uradno ni bila za TL ready)
Kolesarim, torej sem...
Fleko
član
Prispevkov: 158
Pridružen: 23 Avg 2019 08:48

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Fleko »

Jaz moram tudi plašč zaflikati, je "ugrizn" bocnico :) Tubless flike so samolepilne ali moraš posebej lepiti?
Uporabniški avatar
Vladej
član
Prispevkov: 522
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Vladej »

Jaz sem imel take, ki jih je treba lepit. Lepilo je bilo zraven.

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
flat4
član
Prispevkov: 48
Pridružen: 06 Okt 2009 08:21

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a flat4 »

Hvala.
Uporabniški avatar
flat4
član
Prispevkov: 48
Pridružen: 06 Okt 2009 08:21

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a flat4 »

Flika drži, po ponovni montaži pa pušča na robu gume (stičišču z obročem), 2 cm pod fliko. Mogoče sem poleg okolice luknje še malo pobrusil ta rob. Je možno, da pušča zaradi tega?
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Vrjetno si imel snake bite na gumi in si videl le zgornjo luknjo. Luknjo pri robu plašča pa ne...to je najbolje rešiti s črvom.
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
flat4
član
Prispevkov: 48
Pridružen: 06 Okt 2009 08:21

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a flat4 »

Res je, še ena čisto majhna luknja je bila tik ob robu. Hvala za namig.
Petzl
član
Prispevkov: 1
Pridružen: 25 Apr 2021 19:21

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Petzl »

Pozdravljeni,

Zanima me kateri trak se v praksi najbolje obnese? Obroč je dt swiss fr560, 30mm. Bi v takem primeru zadoščal trak 25mm? Doma imam slučajno teso 4289, ki naj bi bila stan's trak..?
Uporabniški avatar
miranmtb
član
Prispevkov: 418
Pridružen: 03 Sep 2010 10:54

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a miranmtb »

Večinoma se priporoča trak ki je par mm širši od interne širine obroča, za tvoj primer bi vzel trak širok 32-35mm.
Just pedal, brake, steer, smile.
Uporabniški avatar
kacu
član
Prispevkov: 2339
Pridružen: 07 Okt 2007 18:24
Kraj: Glava

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a kacu »

Škoda mleka za poskus z 25mm trakom. Mogoče z gorilo, z teso nikakor. Vzemi 32mm, bo najbolj sigurno.

Ve kdo kje bi dobil nekaj podobnega kot je schwalbe, dt swiss/syncross? Se mogoče kaj takega uporablja kje drugje? Stans/tesa ipd se ne lepijo tako lepo kot npr schwalbe. Zaželjena večja količina :D
follow me i'm right behind you
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Če je trak ožji kot obroč narediš dva ali tri kroge in je - preverjeno funkcionira.

Tesa 4289 (rumen trak) je vredu in se tudi popolnoma lepo nalepi, če se prov lotiš. Velika prednost pred raznimi gorilatejpi, izolirji itd. je, da ne razpade in ko odstraniš ni sledi lepila. Slabost je, da se včasih zalepi z robom gume in potem po nepotrebnem odlepiš tudi trak pri menjavi gume.

Na Bikemarkt vidim, da nekateri prodajajo tudi Teso 4288 (črna) za tubeless, nisem pa zihr, a je zadeva bolj podobna DT swiss traku (je tanjša) ali je samo črne barve in ista kot 4289.
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Lojzepopndekl
član
Prispevkov: 589
Pridružen: 21 Okt 2007 18:40
Kraj: Mjaw York

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Lojzepopndekl »

Eno vprašanje. A ni širina traku omejena z notranjo širino feltne, oz., trak ne sme biti preširok, da ne pride v utor kamor naj bi nalegal rob gume.

Pred dobrim mesecem sem svoji najdražji preuredil kolesa na tubeless. Feltne - 6 let stare od Ghosta, so imele nek trak original tovarniško noter. Še preverjal nisem, ali je sploh prilepljen. In čeprav je trak širine komaj da pokrije luknje od špic, stvar drži B.P.
Sej ni treba da j' mau, glavn da j' dobr!
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Pri DT Swissu pravjo: notranja širina obroča + 2 mm (https://www.youtube.com/watch?v=2CdQy7slfdA).

Nekateri širši obroči pa imajo trak samo po sredini preko lukenj....npr. Sytace w33i, c33i je 33 mm širine in uporabljajo 19 mm trak.
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Lojzepopndekl
član
Prispevkov: 589
Pridružen: 21 Okt 2007 18:40
Kraj: Mjaw York

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Lojzepopndekl »

A ima kdo izkušnje z mlekom Muc off. Namreč en bicikel sem z omenjenim mlekom brez problema predelal na tubeless, pri drugem pa se mi je zataknilo - prednje kolo je BP, zadnej pušča. Guma dobro tesni na obroč, zrak uhaja na mestu kjer je obročnik spojen skupaj in pa pri ventilu. Ker sem precej ziher, da je trak dobro zalepljen, je edina možnost slabo tesnenje ventila. Muc off ventilčki imajo 3 variante tesnil, v treh poizkusih sprobal vse tri, pa brez uspeha.

Kar se tiče tekočine nisem preveč prepričan da je Muc Off prava izbira. Guma ima z boka eno majhno luknjico velikosti kakršno naredi trn, pa je Muc Off ni bil sposoben zatesnit. Zato razmišljam da bi nabavil sealant kakšnega drugega proizvajalca. Ima kdo idejo, kaj je pametno kupiti.
Sej ni treba da j' mau, glavn da j' dobr!
Uporabniški avatar
trunto
član
Prispevkov: 256
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a trunto »

Jaz uporabljam tole na Schwalbe in Bontrager gumah.

https://www.bike24.de/p1364454.html

Dela BP, review-i na spletu su prav tako odlični.
Uporabniški avatar
Andraž
član
Prispevkov: 729
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Andraž »

Če ti pušča na spoju obroča imaš najverjetneje cenejšo izvedbo obroča, ki ni varjena na spoju....zadnji obroč je malo bolj obremenjen kot prednji in vrjetno že zdeformiran - zato se ti je na spoju odprl in pušča.

Glede mleka pa sam uporabljam Stans (osnovnega, 20 €/liter) in dobro tesni, ne dela pa čudežev pri flikanju.
Enduro boys crew.
M.E.
član
Prispevkov: 460
Pridružen: 08 Avg 2005 13:17
Kraj: Brod

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a M.E. »

Skoraj 10 let Stans osnovnega, b.p. zadnje lato pa uporabljam Caffelatex, majkice mi da je še malo boljši ob tem da je kakšen € cenejši/liter.
Uporabniški avatar
b4d
član
Prispevkov: 65
Pridružen: 23 Jul 2007 22:19
Kraj: Lj

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a b4d »

Eno mogoce smesno vprasanje, na rabljenem biciklu sem dobil tubeless z neznanim mlekom.

A izberem nakljucnega pa pocasi dotakam, kako pogosto dolivate? Ali raje ocistim pa jovo na novo?
Uporabniški avatar
vr
član
Prispevkov: 720
Pridružen: 01 Jun 2009 08:35

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a vr »

@b4d: a tubeless Deluje? Drži? Dihta? Oz. zrak ne uhaja (prekomerno)? Potem pusti. Če opazno pada tlak, bi jaz raje vzel gumo dol (če je guma še OK), spucal in dodal novo mleko. Aja, pa ventilček preveri ;)
Uporabniški avatar
b4d
član
Prispevkov: 65
Pridružen: 23 Jul 2007 22:19
Kraj: Lj

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a b4d »

Presenetljivo super dela, ni problemov. Se mi zdi kar smiselno pustit dokler ne bo puscalo, pa potem pocistit. Hvala!
Uporabniški avatar
Lojzepopndekl
član
Prispevkov: 589
Pridružen: 21 Okt 2007 18:40
Kraj: Mjaw York

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a Lojzepopndekl »

Kalvarija, ko sem porabil celo nedeljo pri poizkusih zatesniti zadnji obropčnik z Muc offom, se je končala tako, da sem včeraj kupil Stans - osnovni, in ta je zatesnil, čeprav je mnogo manj viskozen kot Muc off.

Sem pa pred tem prebral vsaj 5 debat na tujih forumih na temo, kaj je vzrok puščanja na spoju feltne in pa pri ventilčku. Zaključek vseh debat je bil, da pri takih simptomih ni krivo puščanje pri ventilu, pač pa da je 100% slabo zalepljen trak. Ampak sam sem bil 200% prepričan, da je trak dobro zalepljen kar se je izkazalo da je res.

Rezultat: - prednje kolo ima not Muc off, zadnje Stans, in pa doma imam dve litrki flaši mleka, pri čemer Muc offa že ene pol manjka.

Zaključek: - ni nujno dobro brat tuje forume.
Sej ni treba da j' mau, glavn da j' dobr!
P_Nut
član
Prispevkov: 254
Pridružen: 03 Sep 2013 06:28

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a P_Nut »

A Stans mleko še vedno sluzi na Maxxis plaščih?
Uporabniški avatar
PJ
član
Prispevkov: 2480
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a PJ »

Ceprav naj bi mleko bilo mleko pa le ni. Z mucoffom nimam izkusenj jih imam pa (10+ let nazaj) z Joe, ki naj bi bil tudi oh in sploh, realno je pa enako, kot ce bi v gumo vliv vodo, ali pa navadno mleko, ceprav to bi se vsaj sesirilo pa mogoce kaj zaflikalo. Poleg tega je pa odvisno se od gume. Vsaj pri xc gumah ima Schwalbe eno cudno mesanico gume, kjer mleko ne dela ravno najboljse. Zaflika tiste luknjice trnov, takoj kot pa je stvar prebita, pa tudi ce je zgolj 1mm pa je konec. Rezultat je neodvisen od mleka, ker je isto s Stan, Schwalbe (zares Stan v Schwalbe barvah), Caffelatex in Orange, s tem da Caffelatex dela cisto eno malenkost boljse, ampak vseeno dalec od ok. Na Maxxis gumah (isto xc gume Ikon, Rekon race in Rekon) pa je stvar neprimerno boljsa, tako s Stan kot Caffelatex.
Uporabniški avatar
cebe
član
Prispevkov: 3652
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: ZaBajto, Prebold
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a cebe »

Joe-e imaš tri... racer, eco in elite.
Pred leti, ko je eno naša enduro ekipa vozila Conti plašče, je edini od takrat pri nas dostopnih po normalnih cenah in velikih količinah, Joe Elite zatesnil tiste plašče brez da si porabil pol litra+ mleka za vsak plašč. Ostali so kar tekli preko sten, isto racer in eco od Joe-a.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
PJ
član
Prispevkov: 2480
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a PJ »

Takrat ko sem se jaz mucil z njim, je bil po moje samo eden, ceprav so pa ze takrat vsi pravili kako super je, samo ko bi moral delat ni bilo od njega nic. In od takrat ga niti pogledam ne vec, ceprav je krepko vec kot 10 let od tega. Kako gre ze tista, osel gre enkrat na led :mrgreen: In potem se tezko prepricam da bi sploh sel sprobavat, sploh ker mi trenutno (Caffelatex) dobro dela.
Uporabniški avatar
cebe
član
Prispevkov: 3652
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: ZaBajto, Prebold
Kontakt:

Re: Tubeless Vprašanje

Odgovor Napisal/-a cebe »

Leta 2010 se mi zdi (mogoče da 2011, sigurno pa že 2012), da sta bila Racer in Elite - prvi je že takrat bil slabši od kravjega in še danes je, Elite je pa že takrat zatesnil kaj, kar kater drug v tistih časih niti približno ni.
...live for something or you'll die for nothing!
Odgovori