Mnenje Specialized Status
Mnenje Specialized Status
Lep pozdrav, mene pa zanima mnenje lastnikov koles specialized status, njihove izkušnje, ker se odločam za nakup kolesa. Kar sem prebral o Statusu iz člankov na internetu in revij ni preveč obetavno?! Hvala
Re: Mnenje Specialized Status
Ne vem zakaj bi kupoval kvazi FR kolo, ce lahko kupis cisti DH bajk ali pac kupis am/end bajk.
Re: Mnenje Specialized Status
DH kolo je za DH. Znaci, rabim nekaj, s cimer bom lahko stvar odpeljal 3s hitreje. In dokler nisi tekmovalec, zna biti FR kolo za večino stvari bolj zabavno, enduro pa presvoh za redno grobo zlorabo. Sej so novodobni enduro bicikli miniDH rakete, ampak imo se hitreje zjaha.
V enem dnevu lahko pri nas v parku na eno roko preštejem vse, ki vozijo DH kolo tako, da si ga zaslužijo. Oz, da si kolo to zasluži.
V enem dnevu lahko pri nas v parku na eno roko preštejem vse, ki vozijo DH kolo tako, da si ga zaslužijo. Oz, da si kolo to zasluži.
Re: Mnenje Specialized Status
Nimam dh-a, niti fr bajka, pa ne vozim dosti bajkparkov, se pa na polno strinjam s Spikster-jem!
Trajle, ki jih suvereno z am trdakom nažigaš, ima folk za dh traile in uporablja dh bajk. Linije v bp-ih, katere pofuraš in poskačeš z enduro bajkom, imajo spet za dh.. in uporabljajo dh bajk. Ko bi ga pa mogl prtisnat, ga pa ne znajo ali upajo. In potem je tist dh bajk le se okorna in neprailno uprabljena draga krava.
(moje mnenje, katerega nisem želel napisati, ker ne furam fr/dh bajk-a/-ov)
Trajle, ki jih suvereno z am trdakom nažigaš, ima folk za dh traile in uporablja dh bajk. Linije v bp-ih, katere pofuraš in poskačeš z enduro bajkom, imajo spet za dh.. in uporabljajo dh bajk. Ko bi ga pa mogl prtisnat, ga pa ne znajo ali upajo. In potem je tist dh bajk le se okorna in neprailno uprabljena draga krava.

...live for something or you'll die for nothing!
Re: Mnenje Specialized Status
Ce si tekmovalec, potem je DH zato, da bos nekaj odfural 3s hitreje, ampak ce nisi, tako kot jaz, potem imas DH bajk zato, da kaj lazje odfuras, da te reši, ko nekaj zajebes in da vseeno leti (kar leteti pomeni za nas amaterčke
).
Zato ne vidim razloga zakaj bi FR krava (jap, Status je krava z 200mm hoda in ima dobrih 17 kg) bila bolj zabavna. Ker ima (ta cenejsi model) enomostovno vilo in lahko delas x-upe?
Enduro bajki imajo, po vecini, ze dovolj dobre kose gor, da ne bodo crknili. Ce se fura bajkpark, potem na enduro bajk das gor 2ply plasce. Ostalo pa ni iz plastelina, da bi crknilo.
Z enduro bajkom lahko prides tudi na vrh hriba, s Spec Status pa ne.
antonov30, kje bi uporabljal bajk?

Zato ne vidim razloga zakaj bi FR krava (jap, Status je krava z 200mm hoda in ima dobrih 17 kg) bila bolj zabavna. Ker ima (ta cenejsi model) enomostovno vilo in lahko delas x-upe?

Enduro bajki imajo, po vecini, ze dovolj dobre kose gor, da ne bodo crknili. Ce se fura bajkpark, potem na enduro bajk das gor 2ply plasce. Ostalo pa ni iz plastelina, da bi crknilo.
Z enduro bajkom lahko prides tudi na vrh hriba, s Spec Status pa ne.
antonov30, kje bi uporabljal bajk?
Re: Mnenje Specialized Status
Kolesa so v neki meri kar replika tekmovalnih in so narejena pač da so bolj stabilna pri hitrostih, ki si jih navadni smrtniki ne znamo predstavljati med drevesi. Tako, da ima tako kolo manjši potencial, da te reši iz bedarije, ki si jo naredil v razmerah, ki so za kolo slowmotion
. Ker tistih 4-2 cm dodatnega hoda ni game changer ko gre kaj narobe.
Vse to je pač "po mojem mnenju", tako da je diskusija dobrodošla.
Če Status ni ravno posrečen izdelek, še ne pomeni da ni kakšne pametne alternative.
Ampak ja, to se mora mora najprej antonov30 izpovedati

Vse to je pač "po mojem mnenju", tako da je diskusija dobrodošla.
Če Status ni ravno posrečen izdelek, še ne pomeni da ni kakšne pametne alternative.
Ampak ja, to se mora mora najprej antonov30 izpovedati

Re: Mnenje Specialized Status
Spet se strinjam s Spikster-jem - velika večina uporabnikov dh koles vozi po mojem mnenju prepočasi, da bi mu dh kolo bilo prednost. MOJE MNENJE! 
In ja, antonov30, povej kje, kako, itd.
Edit: se strinjam tudi, kar se Status-a tiče, vsaj osnovnega. Z nekaj upgrade-i, itd. je po mojem prav fun in dobro kolo lahko... alternatv je pa verjetno tudi kar nekaj.

In ja, antonov30, povej kje, kako, itd.

Edit: se strinjam tudi, kar se Status-a tiče, vsaj osnovnega. Z nekaj upgrade-i, itd. je po mojem prav fun in dobro kolo lahko... alternatv je pa verjetno tudi kar nekaj.

...live for something or you'll die for nothing!
Re: Mnenje Specialized Status
Se popolnoma strinjam. Imam Radon Slida E1 160/150 hoda tk da AM pa enduro je poskrbljeno. Gre ravno za to, da mi ga je za v bike park skoda, oziroma zakaj bi skakal 5m jumpe če kolo ni za to narejeno, zato bi nabavu neki v rangu 1300€. Ti Statusi se pa poceni prodajajo. Gledal sem pa tud letnik 2010 demote, vendar kot je Spikster napisal. citiram: V enem dnevu lahko pri nas v parku na eno roko preštejem vse, ki vozijo DH kolo tako, da si ga zaslužijo. Oz, da si kolo to zasluži.Spikster napisal/-a:DH kolo je za DH. Znaci, rabim nekaj, s cimer bom lahko stvar odpeljal 3s hitreje. In dokler nisi tekmovalec, zna biti FR kolo za večino stvari bolj zabavno, enduro pa presvoh za redno grobo zlorabo. Sej so novodobni enduro bicikli miniDH rakete, ampak imo se hitreje zjaha.
V enem dnevu lahko pri nas v parku na eno roko preštejem vse, ki vozijo DH kolo tako, da si ga zaslužijo. Oz, da si kolo to zasluži.
Re: Mnenje Specialized Status
Nov, za 1300€: http://www.bike-center.si/kolesa/gorska ... ?#mainTab2. Če pa ma smisel kupovat fr kolo, presodi sam.
Lp, T
Lp, T
Re: Mnenje Specialized Status
Vprašanje za take ki pri vprašanju bajka razmišljajo kot spikster ali cebe: kaj tebi pomeni, da "ne furaš tako kot si kolo zasluži"? kje pa piše da je kolo treba žgat do roba zmogljivosti in zabijat amortizer in vilce vsaj 5x na spust? Od kje ideja, da je narobe če nekdo vozi DH za svoj lastni užitek in ne divja do mere, da bi zdrs kolesa ali napaka pomenila vsaj mesec dni bolniške? Velika večina ljudi v bajk parku vozi z manjšo hitrostjo kot bi jo profi lahko s trdakom. Vprašanje pa je, kaj se zgodi če si s trdakom(oz. "lažjim" bajkom) kratek, če ti odnese nogo s pedala ali zletiš s proge. DH bajk marsikaj prenese, kot je W. napisal, drži to, da te DH bajk reši. Poleg tega pri takih ne- speglanih terenih in meterskim luknjam v bandah, gre DH mimo kot traktor, medtem ko se bajk z manj hoda bistveno bolj strese, kar pomeni več bolečin in vsega... konec koncev je tako da lahko greš na isto pot s fiat pando ali toyoto land cruserjem... z obema prideš na cilj, in panda je veliko bolj ekonomična, pa tudi bolj jo boš izkoristil... tako nekako se jaz počutim ko berem, da je za furanje v parku dovolj AM bajk. Je dovolj, ampak je DH boljši, bolj komforten, dlje bo trajal... 

Re: Mnenje Specialized Status
Vitto1, to se strinjam, ampak vsaj za Demo-ta vem, da je bicikel, ki je razvit, da "pravilno" in dobro deluje pri "dirkalnih hitrostih", ker je dirkalno dh kolo. In niso testirali in razvijali pri "jajcanju" pa BP-ih.
Kar pa ne pomeni, da ga ne moreš varno in udobno vozit tudi počasneje, ampak ni to to potem.
Kar pa ne pomeni, da ga ne moreš varno in udobno vozit tudi počasneje, ampak ni to to potem.
...live for something or you'll die for nothing!
Re: Mnenje Specialized Status
No sedaj se bom pa še jaz oglasil, ki sem lastnik statusa, in sicer enke modelno leto 2012, in bom napisal kar si mislim o kolesu, ki ga IMAM ne tako kot drugi ki pišejo kar nekaj na pamet! Ja kolo je težko, geometrija ravno ni za gonit, oz. moraš imeti jekleno voljo, bil sem z njim na enduro Cerkno in nisem uspel dokončati, bil sem na endurotu na Javorniku, kjer sem uspel celo dokončati, vendar sem si pred tem omislil zadaj piramido 12-36 ter sprednji zobnik od RFja 30T, vendar kolo ni za ta namen, se da zgoniti klance, ki so dolgi tudi kakšnih 9km, odvisen od naklona. Vendar kolo je delano za bikeparke, če bi ruknu gor dvomostovno vilico, oz če bi imel statusa dvojko, je kolo čisto uredu za dh tekme, oz za razf.... vozit, u glavnem v bikeparku z njim letim, pa se ne hvalim s tem, ampak bolj kot kakšna dh krava, ampak kolo je mišljeno bolj kot zabava v parku in ne hitrost, in to se tudi takoj opazi, ko vozim s prijatelji ki imajo dh krave, jih ne morem dohajat, kolo enostavno ni dovolj hitro oz. jaz nimam dovolj jajc. Če imaš namen vozit bikeparke, pride u poštev, če misliš tekmovat u dhju kip čistokrvno dh mašino, če misliš klance zgonit kupi endurota. sicer ga bom pa po vsej vrjetnosti jaz prodajal v jeseni.
LP
LP
Hit me in the face because I'm bulletproof, and you'll break your arm! MTB Železniki
Without roots and stones is not fun!!!
Na kolesu sem najbolj vesev, sam takrat ko na koncu ostanem cev!!
Without roots and stones is not fun!!!
Na kolesu sem najbolj vesev, sam takrat ko na koncu ostanem cev!!
Re: Mnenje Specialized Status
our pointsMatevzV napisal/-a:kolo je mišljeno bolj kot zabava v parku in ne hitrost
meni se zdijo DH bolidi manj okretni pri trail hitrostih in posledično malce težje za vodit, kot kakšen lažji, krajši FR kolo.
In nikjer ne piše kako je treba vozit kolo, vednar lahko nudi več užitkov, če je namenjen temu kar počneš z njim.
Re: Mnenje Specialized Status
No in če pogledaš to zdaj na ta način kot ti Whatever poskuša dopovedat...
Kot je zdaj jasno tisti, ki sprašuje očitno zna vozi ker mu je škoda uničevat enduro bajk... pa čeprav mu tukaj ravno ne dam preveč prav (o tem v zaključku)... je očitno na točki kjer je hitrost že velika in ne več trail hitrost in to pomeni, da bo kljub temu, da se mu ne gre za sekunde, DH bajk pomagal pri napakah in zgrešenih skokih.
Edini zadržek k nakupu je pa tisto kar ste omenjali in sicer precenjevanje lastnega znanja in temu posledično penzionistično furanje z DH bajkom po speglanih trailih v bajkparkih ko še jaz, ki sem daleč od hitrih, moram z enduro bajkom prehitet par takšnih ali pa vozit v vrsti za njimi.
Kot je zdaj jasno tisti, ki sprašuje očitno zna vozi ker mu je škoda uničevat enduro bajk... pa čeprav mu tukaj ravno ne dam preveč prav (o tem v zaključku)... je očitno na točki kjer je hitrost že velika in ne več trail hitrost in to pomeni, da bo kljub temu, da se mu ne gre za sekunde, DH bajk pomagal pri napakah in zgrešenih skokih.
Edini zadržek k nakupu je pa tisto kar ste omenjali in sicer precenjevanje lastnega znanja in temu posledično penzionistično furanje z DH bajkom po speglanih trailih v bajkparkih ko še jaz, ki sem daleč od hitrih, moram z enduro bajkom prehitet par takšnih ali pa vozit v vrsti za njimi.
Re: Mnenje Specialized Status
Da ne bo pomote - jaz ne pljuvam po Statusu, ampak ne vidim razloga nakupa FR kolesa z 200mm hoda s head angleom 64-65°, ce dobis s podobno geometrijo ze DH kolo. Sploh pa ce bo to, kot drugi bajk in bo rabljen samo v parkih.
FR kolesa pocasi odhajajo, nadomescajo jih enduro kolesa, ki imajo ze head angle 65° in so precej lazja (cca 14-15 kg), kot FR. Nekoc so bila FR kolesa s head angleom 67°, zdaj je v tem segmentu AM

Kje pa mislis, da testirajo kolesa?
Samo na WC progah ali kaj?
Pojdi v Whistler pa povej, ce vidis kaksen prototip v parku

@MatevzV a bo naslednje kolo DH ali enduro?
FR kolesa pocasi odhajajo, nadomescajo jih enduro kolesa, ki imajo ze head angle 65° in so precej lazja (cca 14-15 kg), kot FR. Nekoc so bila FR kolesa s head angleom 67°, zdaj je v tem segmentu AM

Ne vozijo vsi smrtniki enako. Po takem DH kolo ni za drugega, kot za tekmovalca v spustu. Ce "pro" leti dol s 50 km/h in jaz letim na enaki progi s 30 km/h, je to zame ze kar blizu zvocne hitrostiSpikster napisal/-a:Kolesa so v neki meri kar replika tekmovalnih in so narejena pač da so bolj stabilna pri hitrostih, ki si jih navadni smrtniki ne znamo predstavljati med drevesi.

Ce vozis "trail", potem kupis enduro kolo in vozis z zmerno hitrostjo. Tukaj je govora o voznji v parku. Pa FR kolo ni receno, da je lazje od DH-ja.Spikster napisal/-a:meni se zdijo DH bolidi manj okretni pri trail hitrostih in posledično malce težje za vodit, kot kakšen lažji, krajši FR kolo.
Ah bejz nocebe napisal/-a:Vitto1, to se strinjam, ampak vsaj za Demo-ta vem, da je bicikel, ki je razvit, da "pravilno" in dobro deluje pri "dirkalnih hitrostih", ker je dirkalno dh kolo. In niso testirali in razvijali pri "jajcanju" pa BP-ih.





@MatevzV a bo naslednje kolo DH ali enduro?

Re: Mnenje Specialized Status
Enduro klase, že tako mi je žal piča, k sem ga zamenov za to kravo od statusa, tako da ja grem na 160 hoda, pa par kil manj, če bi pa imel bikepark za hišo pa niti pod razno nebi menjal, tako pa imamo noro veliko dobri singl v naš dolin in vedno se ga mi ne da potiskat do vrhawhatever napisal/-a: @MatevzV a bo naslednje kolo DH ali enduro?

LP
Hit me in the face because I'm bulletproof, and you'll break your arm! MTB Železniki
Without roots and stones is not fun!!!
Na kolesu sem najbolj vesev, sam takrat ko na koncu ostanem cev!!
Without roots and stones is not fun!!!
Na kolesu sem najbolj vesev, sam takrat ko na koncu ostanem cev!!
Re: Mnenje Specialized Status
ce je geometrija podobna, potem je eno kolo od teh fiktivnih ki jih primerjamo, v napačni kategoriji.whatever napisal/-a:ne vidim razloga nakupa FR kolesa z 200mm hoda s head angleom 64-65°, ce dobis s podobno geometrijo ze DH kolo.


da ne bom samo teoritiziral, ker se potem samo zapletam(o)
Če primerjam Tuesa in Notona (YT Industries). Poleg geometrije, ju pri podobno vrednoteni opremi na koncu ločuje še cena in teža, v prid Notona.
Prepričan sem, da obstaja kolesarska niša, ki bi ji bolj ugajala geometrija Notona, plus to, da profitirajo na teži in ceni.
Zakaj bi bil torej nakup Notona napaka, če lahko kupiš Tuesa, čerpav bi ti Noton lahko bolj odgovarjal?
Ne trdim da tako je, ampak prove me wrong. Zato se mi zdi debata koristna.
Ta hip sem sicer ugotovil kaj mi skušate dopovedati, da če je nekdo na tem nivoju vožnje, da se mu zdi škoda enduro bicikla, potem je sposoben upravljati DH mašino.
To vam dam, ampak... no nevem, naj nekdo objasne zakaj bi bil Noton tako zgrešen nakup.
Če potrebuješ nekaj bolj vzdržljivega kot enduro in bolj živahnega kot DH, po tem je to imo FR. A ni?

Re: Mnenje Specialized Status
Mal narobe sem se izrazil... testirajo jih na wc progah, ostalih dh progah, in bp-ih, ampak ne pri JAJCANJU!whatever napisal/-a:Ah bejz nocebe napisal/-a:Vitto1, to se strinjam, ampak vsaj za Demo-ta vem, da je bicikel, ki je razvit, da "pravilno" in dobro deluje pri "dirkalnih hitrostih", ker je dirkalno dh kolo. In niso testirali in razvijali pri "jajcanju" pa BP-ih.Kje pa mislis, da testirajo kolesa?
Samo na WC progah ali kaj?
Pojdi v Whistler pa povej, ce vidis kaksen prototip v parku
![]()

In tudi delček razvoja ni anrejen z mislijo o jajcanju z dh bajkom!

...live for something or you'll die for nothing!
Re: Mnenje Specialized Status
Zanimiva debata, z napačnim naslovom...
Teoretiziram, ker DH-ja nikoli nisem imel. Po mojem imajo DH in FR bajki oboji mesto na tem svetu, razlika pa je taka kot med tema dvema
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3510
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3511
Če si odpreš vsakega v svojem zavihku in potem preklapljaš med zavihkoma, vidiš v čem je razlika med kolesom za dirkat in kolesom za kruzat. In najbrž je podobno pri DH vs Park kolesih.

Teoretiziram, ker DH-ja nikoli nisem imel. Po mojem imajo DH in FR bajki oboji mesto na tem svetu, razlika pa je taka kot med tema dvema
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3510
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3511
Če si odpreš vsakega v svojem zavihku in potem preklapljaš med zavihkoma, vidiš v čem je razlika med kolesom za dirkat in kolesom za kruzat. In najbrž je podobno pri DH vs Park kolesih.
Re: Mnenje Specialized Status
No, sem si vzel zdaj 5 minut casa, da sem pogledal tega Statusa malo bolj podrobno. V bistvu je to ze DH okvir s crap opremo, ki jo itak s cajtom zamenjas, ko crkne.
Ampak je to se vedno tezek in dolg bajk in nic kaj "lazje vodljiv", kot "pravi" DH bajk. Zakaj potem ne raje kaksnega Demota npr?
) in 2ply plasce, Noton 2.0 ima lazjo vilo in naj bi imel EXO plasce (tako kaze slika) - samo v plascih je za dobrih 700 gramov razlike.
Jaz bi npr raje vzel Tuesa, kot Notona. Zakaj? Ker sem imel ze par FR bajkov in ce se z FR bajkom ne da plezat, potem mi je vseeno in zato raje DH bajk. Ker je bolj tog, ima vec hoda (drugace se obnasa vzmetenje), (je skoraj vedno) nizji BB in daljsa medosna naredita bajk bolj stabilen pri visji hitrosti in so komponente po vecini bolj trpezne.
@MatevzV, sej ce imas samo en bajk, potem itak endurota - been there, done that.
Ampak je to se vedno tezek in dolg bajk in nic kaj "lazje vodljiv", kot "pravi" DH bajk. Zakaj potem ne raje kaksnega Demota npr?
Vec ali manj je razlike v tezi zaradi tega, ker ima Tues 2.0 coil vzmetenje (ali katerega naj gledam?Spikster napisal/-a:Če primerjam Tuesa in Notona (YT Industries). Poleg geometrije, ju pri podobno vrednoteni opremi na koncu ločuje še cena in teža, v prid Notona.

Jaz bi npr raje vzel Tuesa, kot Notona. Zakaj? Ker sem imel ze par FR bajkov in ce se z FR bajkom ne da plezat, potem mi je vseeno in zato raje DH bajk. Ker je bolj tog, ima vec hoda (drugace se obnasa vzmetenje), (je skoraj vedno) nizji BB in daljsa medosna naredita bajk bolj stabilen pri visji hitrosti in so komponente po vecini bolj trpezne.
@MatevzV, sej ce imas samo en bajk, potem itak endurota - been there, done that.

Re: Mnenje Specialized Status
Status je prav fajn in prav fajn leti po luftu, pa še enmal bolj je okreten od Demota.
ride now work later
Re: Mnenje Specialized Status
prav to velja tudi v primerjavi z end/FR.whatever napisal/-a:nizji BB in daljsa medosna naredita bajk bolj stabilen pri visji hitrosti in so komponente po vecini bolj trpezne
Res je, da če posameznik zlorablja enduro kolo dovolj, da mu ga je žal, potem se bo po vsej verjetnosti dobro znašel na DH kolesu. tukaj moj argument, da so ljudje prepočasni odpade, ker potem zna bit tudi FR kolo preveč krava-st.
Ampak

Tako da, I still call BS on "ce ne enduro, potem DH" thing.

je pa vse to moje nakladanje subjektivno in navijasko, saj motam 180/180,65,5°

Re: Mnenje Specialized Status
Ja, s tem da je enduro (bolj) vsestranski.Spikster napisal/-a:prav to velja tudi v primerjavi z end/FR.
Misljeno je bilo v primeru, da nimas kolesa in bos imel samo enega - to sem sklepal iz prvega posta.Spikster napisal/-a:Tako da, I still call BS on "ce ne enduro, potem DH" thing.
a) mislis vozit gor in dol, obcasno obiskat bp? enduro.
b) bajk bos imel samo za v park in ga bos porival na vrh klanca na lokalnih trejlih? DH.
FR nekako ne najdem

Zakaj imas FR bajk in ne DH, Spikster? Ker sem imel nekaj FR bajkov, potem DH bajk, pa enduro bajk, zdaj imam enduro in DH bajk (oz enduro je sel, zdaj je poleg DH-ja , hardtail - Dartmoor Hornet) in ce se s FR bajkom ne da gonit, brezveze

Re: Mnenje Specialized Status
Točno to je moj namen, men niso važne sekunde, predvsem mi je škoda AM enduro kolesa za 2000€+ za v bike park in skakat skoke za katere kolo ni narejeno-posledično padec pa zjeban bike. Aja pa neki flow traili niso zame, jaz mam rad pa pobereš vsako korenino in kamenmrd napisal/-a:No in če pogledaš to zdaj na ta način kot ti Whatever poskuša dopovedat...
Kot je zdaj jasno tisti, ki sprašuje očitno zna vozi ker mu je škoda uničevat enduro bajk... pa čeprav mu tukaj ravno ne dam preveč prav (o tem v zaključku)... je očitno na točki kjer je hitrost že velika in ne več trail hitrost in to pomeni, da bo kljub temu, da se mu ne gre za sekunde, DH bajk pomagal pri napakah in zgrešenih skokih.
Edini zadržek k nakupu je pa tisto kar ste omenjali in sicer precenjevanje lastnega znanja in temu posledično penzionistično furanje z DH bajkom po speglanih trailih v bajkparkih ko še jaz, ki sem daleč od hitrih, moram z enduro bajkom prehitet par takšnih ali pa vozit v vrsti za njimi.

Re: Mnenje Specialized Status
Hvala, točno ta podatek sem hotel slišat. Hvala vsem za udeležbo in nasvete.MatevzV napisal/-a:No sedaj se bom pa še jaz oglasil, ki sem lastnik statusa, in sicer enke modelno leto 2012, in bom napisal kar si mislim o kolesu, ki ga IMAM ne tako kot drugi ki pišejo kar nekaj na pamet! Ja kolo je težko, geometrija ravno ni za gonit, oz. moraš imeti jekleno voljo, bil sem z njim na enduro Cerkno in nisem uspel dokončati, bil sem na endurotu na Javorniku, kjer sem uspel celo dokončati, vendar sem si pred tem omislil zadaj piramido 12-36 ter sprednji zobnik od RFja 30T, vendar kolo ni za ta namen, se da zgoniti klance, ki so dolgi tudi kakšnih 9km, odvisen od naklona. Vendar kolo je delano za bikeparke, če bi ruknu gor dvomostovno vilico, oz če bi imel statusa dvojko, je kolo čisto uredu za dh tekme, oz za razf.... vozit, u glavnem v bikeparku z njim letim, pa se ne hvalim s tem, ampak bolj kot kakšna dh krava, ampak kolo je mišljeno bolj kot zabava v parku in ne hitrost, in to se tudi takoj opazi, ko vozim s prijatelji ki imajo dh krave, jih ne morem dohajat, kolo enostavno ni dovolj hitro oz. jaz nimam dovolj jajc. Če imaš namen vozit bikeparke, pride u poštev, če misliš tekmovat u dhju kip čistokrvno dh mašino, če misliš klance zgonit kupi endurota. sicer ga bom pa po vsej vrjetnosti jaz prodajal v jeseni.
LP
Re: Mnenje Specialized Status
@whatever
Sem vozil pet let trdaka po Kaninu in v KG, tako da sem bil navajen na bolj živahno varianto
Probaval sem Gembler/Demo/Pitch/SX Trail in imel pri zadnjem boljši občutek. Prva dva sta bila občutno bolj okorna. Tako da me je to bolj nastrojilo proti FR.
Potem pa je prišla ena zanimiva ponudba na tabli in sedaj se mi zdi da je to, to. Pa sem odpeljal tudi aftermath kakšno furo z DH kolesom in so občutki še vedno enaki kot pri prvotnih testnih vožnjah.
Cenim tudi to, da je vila lažja od dvomostovne in da lahko vozim gume s tanjšimi stenami, brez da bi me preganjala modna policija, tako da se pozna nekaj na kilaži.
Vztrajam pri tem, da je na terenu kot je KG park, kjer ne pride do nekih vratolomnih hitrosti, FR kolo jaće od DH
(enduro pa še vedno prešvoh)
Sem vozil pet let trdaka po Kaninu in v KG, tako da sem bil navajen na bolj živahno varianto

Probaval sem Gembler/Demo/Pitch/SX Trail in imel pri zadnjem boljši občutek. Prva dva sta bila občutno bolj okorna. Tako da me je to bolj nastrojilo proti FR.
Potem pa je prišla ena zanimiva ponudba na tabli in sedaj se mi zdi da je to, to. Pa sem odpeljal tudi aftermath kakšno furo z DH kolesom in so občutki še vedno enaki kot pri prvotnih testnih vožnjah.
Cenim tudi to, da je vila lažja od dvomostovne in da lahko vozim gume s tanjšimi stenami, brez da bi me preganjala modna policija, tako da se pozna nekaj na kilaži.
Vztrajam pri tem, da je na terenu kot je KG park, kjer ne pride do nekih vratolomnih hitrosti, FR kolo jaće od DH
