TYRE Rolling Resistance

Splošna debata na temo gorskega kolesarjenja.
Odgovori
Frgazar
član
Prispevkov: 17
Pridružen: 16 Nov 2019 16:54

TYRE Rolling Resistance

Odgovor Napisal/-a Frgazar »

Pozdravljeni,

Ali je res mogoče, da bi se občutila razlika v hitrosti oziroma potrebnem naporu pri premagovanju upora v primeru, da menjam gume, ki imajo upor RR=14Watt z gumami, ki imajo upor RR=10Watt ?

Primer izpostavljam sicer za Cestno kolo a velja enako tudi za MTB:
Npr:
- trenutno Continental Ultra Sport III z RR=14,1 Watts pri 8.3 bar
- predlog Continental GP 500 z RR=10 Watts pri 8.3 bar

https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews
Uporabniški avatar
Surfac
član
Prispevkov: 2133
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic
Kontakt:

Re: TYRE Rolling Resistance

Odgovor Napisal/-a Surfac »

Sicer ne vem pri kateri teži kolesarja, hitrosti in podlagi so to merili a če prišparaš z dvema gumama 8W mogoče tega ne boš takoj občutil, pozna pa se.

S koliko Watti pa voziš. cca 200?
Adephx
član
Prispevkov: 63
Pridružen: 31 Jul 2013 09:27

Re: TYRE Rolling Resistance

Odgovor Napisal/-a Adephx »

Ko sem zamenjal svoje gume iz Eliminator Grid Trail na Maxxis Hookworm, se je kolo praktično vozilo samo. Je pa tudi res, da sem se potem razbil na prvem ovinku, ker je bil na asvaltu pesek in rabil tri mesece za okrevanje.

Načeloma se na dolgih turah pozna vsak watt, pravo vprašanje je zdaj kaj ti je zdaj bolj pomembno, prevoženi kilometri al fitness? Nikoli nisem razumel ljudi, ki vozijo kolo za rekreacijo in potem vlagajo sredstva v to, da se kolo vozi s čim manj vloženega truda.
Odgovori