Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Varilna postaja je bila robotizirana, varilo se je z MIG tehniko in glave niso bile bistveno drugačne od tistih za ročno rabo. Kontrola pa je potekala optično na 5x bolj komplicirani postaji z kamerami in različnimi osvetlitvami ter merjenjem upornosti skozi zvarjen kos... v bistvu pa je zadeva precej počasnejša od izurjenega varilca... edina prednost stroja je dejansko to, da so vsi kosi tudi vizuelno enaki.
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
A bejž noVitto1 napisal/-a:upam si trdit, da Merida uporablja robote izključno zaradi prihranka na ceni.

A ni prihranek ves point robotizacije različnih proizvodenj? Oz. razlog za selitev le-teh v Azijo in druge države z nižjim standardom, kjer je človeška delovna sila cenejša (za posledico smo pa fasali anomalijo, da ti karbonski okvir dandanes izdelajo praktično samo Azijci, drugje pa ni znanja oz. primernih proizvodnih zmožnosti, vsaj ne za neke normalne količine).
Ravno zaradi cene sem rekel, da ne bi bil presenečen, če robote uporabljajo na najbolj masovnih (beri: poceni) okvirjih, dražje modele z manjšim številom kosov in pogostejšim spreminjanjem zasnove pa varijo na roke. Ne ker bi bilo bolje (pustimo ob strani a je al ni, če je var slabši pač prirediš konstrukcijo, da zadeva zdrži) ampak ker je cenejše.
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5954
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Zanimivo, kako se ves cas omenja poceni azijsko delovno silo.Ampak Tajvanci, ki zvarijo lep del top alu okvirjev, imajo standard precej podoben nasemu.
Marko
Marko
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Tajvanci imajo kar nekoliko višji standard od nas. Je pa res, da je pri njih običajen delovni urnik od 7-19, 5-7 dni letnega dopusta... je pa zato plača višja za cca 50% od naše... tako da, naj kar še naprej varijo okvirje in sestavljajo televizorjeproblematiks napisal/-a:Zanimivo, kako se ves cas omenja poceni azijsko delovno silo.Ampak Tajvanci, ki zvarijo lep del top alu okvirjev, imajo standard precej podoben nasemu.
Marko

Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Kaj ti nuca potem ves denar in standard?yogo napisal/-a:Tajvanci imajo kar nekoliko višji standard od nas. Je pa res, da je pri njih običajen delovni urnik od 7-19, 5-7 dni letnega dopusta... je pa zato plača višja za cca 50% od naše... tako da, naj kar še naprej varijo okvirje in sestavljajo televizorjeproblematiks napisal/-a:Zanimivo, kako se ves cas omenja poceni azijsko delovno silo.Ampak Tajvanci, ki zvarijo lep del top alu okvirjev, imajo standard precej podoben nasemu.
Marko
Kolesarim, torej sem...
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5954
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Ne vem, če je to o delovnem urniku res.Tedenski nabor ur naj bi se vsaj po uradnih podatkih po vseh branžah gibal nekje med 40-46 urami.
Marko
Marko
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Saj pri nas se uradno tudi samo tja do max. 40. V realnost je pa, vsaj v gospodarstvu, stvar "malenkost" drugacna 

-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5954
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
No, pa naštej mi par velikih firm, kjer imajo stalni 12-urni delavnik.
Marko
Marko
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Zidar iz SCTja je enkrat po TVju povedal, da on ima v 55 letih dejansko 110 let delovne dobe ker je delal dvojne delovnike vsak dan. Torej sklepam, da če je on delal po 16 ur so njegovi podrejeni vsaj 12 vsak danproblematiks napisal/-a:No, pa naštej mi par velikih firm, kjer imajo stalni 12-urni delavnik.
Marko

Žalostna resnica je, da so delavci res delali po 12 ur pa še 8 niso bili plačani.
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Živijo!
Sicer za Tajvan nisem na tekočem, vem pa, da imajo Kitajci podobno malo osebnega dopusta. A ko upoštevaš razne mid-autumn fest in spring fest (državni kolektivci) imajo le 2-3 dni manj prostih dni kot mi! In vsaj folk katere poznam, so dejansko prosti. Črna in siva ekonomija pa tako kot pri nas nima praznikov.
Kar se pa Zidarja tiče: če te zaposljuje ena firma, in v delavnem času počneš kakšne druge pizdarije, še ne pomeni, da se ti v osmih urah štejeta dva šihta, bi si pa prav gotovo zaslužil dvojno čuzo
Sicer za Tajvan nisem na tekočem, vem pa, da imajo Kitajci podobno malo osebnega dopusta. A ko upoštevaš razne mid-autumn fest in spring fest (državni kolektivci) imajo le 2-3 dni manj prostih dni kot mi! In vsaj folk katere poznam, so dejansko prosti. Črna in siva ekonomija pa tako kot pri nas nima praznikov.
Kar se pa Zidarja tiče: če te zaposljuje ena firma, in v delavnem času počneš kakšne druge pizdarije, še ne pomeni, da se ti v osmih urah štejeta dva šihta, bi si pa prav gotovo zaslužil dvojno čuzo

Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Pred pol leta sem se menil z eno kitajko (ko sem naročeval vizitke) in je rekla, da je ful vesela, ker gre zdaj prvič na dopust.
Stara je 26-27 let.
In ko sem jo vprašal kam gre na dopust, je rekla da to ni čist tko dopust, kot pri nas, ampak da mora opraviti ful blind date-ov, ki so ji pripravili starši in da je to nekaj povsem normalnega.
Stara je 26-27 let.
In ko sem jo vprašal kam gre na dopust, je rekla da to ni čist tko dopust, kot pri nas, ampak da mora opraviti ful blind date-ov, ki so ji pripravili starši in da je to nekaj povsem normalnega.
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5954
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Kitajska pa Tajvan nista ravno isti svet
Marko

Marko
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Ja saj to, 'poceni', takrat ko se je masovno premaknilo tja, je bilo to res. Danes pa imajo tudi Kitajci minimalca mislimd a že na nekje 300 €, torej je samo vprašanje časa, da nas ujamejo. Razlog, da je vsa ta proizvodnja še vedno čez lužo, se pa pomojem skriva v višjem standardu drugje (žal, naš je precej slab, čeprav bi bil lahko še bistveno slabši), v dobrih poslovnih vezah ter v obstoječi infrastrukturi. V Evropi bi se namreč težko šli tolikšen obseg proizvodnje, drugi slabo razviti predeli sveta (J. Amerika, Afrika) imajo pa logistične in energijske probleme.problematiks napisal/-a:Zanimivo, kako se ves cas omenja poceni azijsko delovno silo.Ampak Tajvanci, ki zvarijo lep del top alu okvirjev, imajo standard precej podoben nasemu.
Marko
Upoštevajoč vedno dražji prevoz še vedno vztrajam, da se bo vsaj nekaj proizvodnje v nekaj 5 letih vrnilo v Evropo.
Glede dopustov pa vsega tega, v testih se izkaže, da so delavci v primerjavi s 5-dnevnim 8-urnim delavnikom bolj produktivni na koncu tedna/meseca, če delajo 6/5 oz. 8/4, ne glede na manjše število opravljenih delovnih ur. Tisto z visenjem v firmi od sedmih do petih, šestih v Sloveniji pa morda samo pomeni, da je tistih 8 ur vseeno treba oddelati

Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Tam kjer stružim nastavke za bleedkit so mi rekli, da se ful proizvodnje vrača v evropo. Razlogov je več, niti nima smisla govorit o tem.PIPI napisal/-a: Upoštevajoč vedno dražji prevoz še vedno vztrajam, da se bo vsaj nekaj proizvodnje v nekaj 5 letih vrnilo v Evropo.
Največja jeba pa je, da je treba v bližini evrope "ustvariti" poceni delovno silo. Evo ti projekt Grčija.
Če kaj berete Boštjana Videmška...
Včasih kar smrdi, da ne bo Slovenija na vrsti za tak "projekt" . Logistično smo bližje.

Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Mislim, da smo vlak za vracanje proizvodnje v Evropo ze zamudili, oz odkar so veselo izvozili vso proizvodnjo in tehnologijo tja cez, ta vlak sploh ne obstaja vec. Mogoce v kaksnih nisnih proizvodih kot je kolesarstvo ze, v bolj pomembnih stvareh, kot so recimo obleke in obutev, nas bo pa to se mocno teplo. Tudi ce se najde poceni delovna sila, ali pa ko bodo Kitajci rekli, da majica ni vec 0.001eur pac pa 15eur in bo dobra tudi draga delovna sila, bo hudo tezko vse skupaj prestaviti nazaj v Evropo. Prvo kot prvo ni vec nobene proizvodnje. Ni vec nobenih strojev, in za povrhu ni vec ljudi, ki bi karkoli znali se narediti. Zadnja generacija ljudi, ki je delala v tekstilni industriji je danes stara koliko? 40, 50let ali pa se vec. In preden se bo na novo izsolalo dovolj ljudi za spraviti resno veliko proizvodnjo nazaj sem, nas bodo Kitajci ze vse pokupili... no saj to so nas bolj kot ne ze. No mogoce pa se motim in bo manj crno vse skupaj... in upam da se.
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Mah, kakorkoli, kolesa in še marsikaj bodo masovno še vedno proizvajali v Aziji, že zaradi okoljskih predpisov, onesnaževanja in poceni riža. Sicer bo pa takrat, ko bodo Kitajci želeli uveljaviti svojo premoč s ciljem dviga standarda na EU / ZDA raven ( po domače povedano, hladilnik, LCD in avtomobil v vsako gospodinjstvo), nova svetovna vojna. Tako, da ni straha...jim Rothschildi in ostali "jebači" tega nikdar ne bodo dopustili
. Omenjeno bi povzročilo sesutje samozadostne parazitske ureditve katero danes strokovno imenujemo kapitalizem.

Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
BTW. Kitajci so že zdaj za veliko stvari predragi, mainstream za tekstil ni Kitajska že dolgo, bicikli se delajo na veliko v Vietnamu, 70% hokejskih palic je narejenih v Mehiki... Tale tema je polna pavšalnega BS-a.
On the internet you can be anything you want.
It's strange that so many people choose to be stupid.
It's strange that so many people choose to be stupid.
Re: Alu Treke dela Giant...dokazano :)
Pomojem je samo še vprašanje časa. Pa po hitrem postopku spraviti v Evropo preostanek Balkana. Potem je pa precej lepo zaledje od naše severne meje navzdol (pa vzhodno vključujoč Madžarsko), kjer je standard precej klavrn. Severnejši vzhod je sicer trenutno še pred nami, a gre Baltskim državam pa predvsem Slovaški (14 % fiksni davek precej pomaga, preje avtomobilske industrije se seli tja) iz leta v leto bolje. Itak pa če tako pogledaš Slovenija že JE proizvodna država. Stalno se govori, kako se potrebuje strojnike, pravzaprav se pa potrebuje bolj tehnike, ki skrbijo za proizvodnjo. Izdeluje se pa večinoma po načrtih s severa, večinoma za nemško avtomobilsko industrijo.Jabooz napisal/-a:Tam kjer stružim nastavke za bleedkit so mi rekli, da se ful proizvodnje vrača v evropo. Razlogov je več, niti nima smisla govorit o tem.PIPI napisal/-a: Upoštevajoč vedno dražji prevoz še vedno vztrajam, da se bo vsaj nekaj proizvodnje v nekaj 5 letih vrnilo v Evropo.
Največja jeba pa je, da je treba v bližini evrope "ustvariti" poceni delovno silo. Evo ti projekt Grčija.
Če kaj berete Boštjana Videmška...
Včasih kar smrdi, da ne bo Slovenija na vrsti za tak "projekt" . Logistično smo bližje.
Če imam pa preveč črn oz. pesimističen pogled na stanje pa do tell, z veseljem slišim bolj veselo različico

Oblaičal in obutev zlahka ostanejo tam, dokler bo cenovno še vsja malo ceneje. Razlog za to je poceni prevoz. V kontejner zbašeš na tisoče T-shirtov, po drugi strani pa samo dva avta. Zato avtomobilska industrija tudi ostaja ne le v Evropi, temveč tudi v Severni Ameriki. Res je, da je vedno več tovarn v S. Ameriki tudi v Mehiki, pa vseeno.PJ napisal/-a:Mislim, da smo vlak za vracanje proizvodnje v Evropo ze zamudili, oz odkar so veselo izvozili vso proizvodnjo in tehnologijo tja cez, ta vlak sploh ne obstaja vec. Mogoce v kaksnih nisnih proizvodih kot je kolesarstvo ze, v bolj pomembnih stvareh, kot so recimo obleke in obutev, nas bo pa to se mocno teplo. Tudi ce se najde poceni delovna sila, ali pa ko bodo Kitajci rekli, da majica ni vec 0.001eur pac pa 15eur in bo dobra tudi draga delovna sila, bo hudo tezko vse skupaj prestaviti nazaj v Evropo. Prvo kot prvo ni vec nobene proizvodnje. Ni vec nobenih strojev, in za povrhu ni vec ljudi, ki bi karkoli znali se narediti. Zadnja generacija ljudi, ki je delala v tekstilni industriji je danes stara koliko? 40, 50let ali pa se vec. In preden se bo na novo izsolalo dovolj ljudi za spraviti resno veliko proizvodnjo nazaj sem, nas bodo Kitajci ze vse pokupili... no saj to so nas bolj kot ne ze. No mogoce pa se motim in bo manj crno vse skupaj... in upam da se.
En point izpostavlja tudi yogo. Nekje sem zasledil, da naj bi bila predelava ALU 7000 precejšnja svinjarija in da naj bi bilo to v masovni obliki torej dovoljeno samo v Aziji... Koliko je na tem resnice pa ne bi vedel za 100 %.