Izbira plaščev spredaj&zadaj
- The DarK LoRD
- član
- Prispevkov: 1548
- Pridružen: 07 Okt 2005 20:59
- Kraj: Ravne na Koroškem
Mili, nimaš kaj študirat Maxxis all the way! Spredaj F Minion, zadaj F Minion pa je killah kombinacija. Da je suho, mokro, skale ali zmla oprijem je uber pa še hitre so. Ne dam jih več dol. Tako vozim že od konca zime in sem presrečen.
Nč komplicirat, sam po nove minjonke pa gasa!
LP
Matej
Nč komplicirat, sam po nove minjonke pa gasa!
LP
Matej
Pin it Ya Fairy
- thunderbolt
- član
- Prispevkov: 627
- Pridružen: 28 Feb 2007 20:54
- Kraj: LJ
ok zdaj pa mene zanima katero gumo mi svetujete.
vozim praktično polovico asvalta polovico pa gozd.
da pridem do vrha hriba je 15 kilometrov asvaltnega vzpona, potem pa smuknem v gozd in preko zemlje, kamenja in korenin nazaj do doline.
katera guma bi nudila najboljši oprijem na poti v dolino ampak bi bila še vedno dokaj odporna na asvalt, da je nebi takoj pobralo.
vozim praktično polovico asvalta polovico pa gozd.
da pridem do vrha hriba je 15 kilometrov asvaltnega vzpona, potem pa smuknem v gozd in preko zemlje, kamenja in korenin nazaj do doline.
katera guma bi nudila najboljši oprijem na poti v dolino ampak bi bila še vedno dokaj odporna na asvalt, da je nebi takoj pobralo.
ja to je res. Ampak raje flikam (defekte imam zelo poredko), kot pa imam 0.5 kg več za par gum. Vse gume, kar sem jih imel v rokah tam 450+/- gramov so ful tanke-posebej stranske stene. Ko to otipam imam mešane občutkethunderbolt napisal/-a:Piranha:
1) plašč zelo občutljiv na predrtja (itak to že teža sama po sebi nakazuje)

Torej ni dobra za spredaj?
- Zvezdica Zaspanka
- član
- Prispevkov: 1051
- Pridružen: 24 Okt 2005 12:12
- Kraj: Coklburg
seveda je... ampak... več kot boš imel zahtevnih, skalnih singel, bolj boš flikal.
Jaz maxis 2 ply gum sploh še nisem flikal odkar sem jih odkril pred 1, 5 letom (skale, trni vsak teden). Res pa je da so težje in da po makadamu je več matra. Držijo pa povsod in vedno, samo v mrazu so malo ... gumi.
Your call.
zz
Jaz maxis 2 ply gum sploh še nisem flikal odkar sem jih odkril pred 1, 5 letom (skale, trni vsak teden). Res pa je da so težje in da po makadamu je več matra. Držijo pa povsod in vedno, samo v mrazu so malo ... gumi.
Your call.
zz
Ježeš Marija, kaj so mi storili?
Jaz sem si včeraj na moj ReignX montiral nove Continental Rubber Queen 2,4". Danes sem jih kar poskušal na dolgem, tehničnem spustu in te gume so res zelo, zelo dobre. In to v bistvu v vsaki disciplini
. Pa tudi če je to bila prav vožnja - meni se Rubber Queen boljši zdi kakor vse podobne gume katere sem do sedaj peljal (Maxxis Minion F/R; WTB Weirwolf, WTB Timberwolf, Schwalbe Muddy Mary, Schwalbe Big Betty).

-
- član
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 13 Okt 2004 09:48
- Kraj: Lj
@Depresija: In že pre pozno
.
@mountainbajker: Ja, v bistvu že.
širina: 60mm
višina: 59mm
teža: 840g
Edini manko katerega do sedaj vidim je, da so stene še kar tinke. Sedaj niso ravno papirnate, ampak tanjše kakor Big Betty na vsak način. Tukaj bi se morda lahko pojavili problemi v skalnatem terenu. Sicer sem pa včeraj tudi zapeljal z gumo v eno ali drugo skalo in stena je še cela.

@mountainbajker: Ja, v bistvu že.
širina: 60mm
višina: 59mm
teža: 840g
Edini manko katerega do sedaj vidim je, da so stene še kar tinke. Sedaj niso ravno papirnate, ampak tanjše kakor Big Betty na vsak način. Tukaj bi se morda lahko pojavili problemi v skalnatem terenu. Sicer sem pa včeraj tudi zapeljal z gumo v eno ali drugo skalo in stena je še cela.
Zadnje serije betk z snake skinom imajo tanjše stene (Vir.: Lov2xtrskajrd) in so lažje 50 gramov. Sedaj teža približno tako kot Rubber Queen. Trg je neizprosen. 100 gramov razlike in takoj bi zgubili prvougradnjo na nova kolesa.
Pa še mogoče zanimiva informacija glede Muddy Mary GG, Dvostenska. Vsi čepi na zunanji
strani so se odprli in se vidi karkaso. Not good. Zadeva zaenkrat povsem špila, ampak guma ima samo cca. 500 km. Res je, da jo vozim na zelo nizkem tlaku, ampak Schwalbe ostaje švalbe.
Pa še mogoče zanimiva informacija glede Muddy Mary GG, Dvostenska. Vsi čepi na zunanji

Res ne vem kaj tako bluzite s temi gumami. Kenda Nevegal 2.5 Stick-E je v folding verziji lažja od Betke in zame boljša po mehkejši podlagi. Tudi na skalah se je super obnesla, če le ne voziš po skrajnem zunanjem robu, kjer se knofi zvijejo, a to se tudi pri Betki. Za hardcorovce je boljša DH verzija, a je meni že svinjsko težka.
"We do not stop playing because we grow old;
We grow old because we stop playing."
George Bernard Shaw
We grow old because we stop playing."
George Bernard Shaw
A ti pa nisi zabluzu? Neka Kenda Nevemkaj 2.5 ...Nemis napisal/-a:Res ne vem kaj tako bluzite s temi gumami. Kenda Nevegal 2.5 Stick-E je v folding verziji lažja od Betke in zame boljša po mehkejši podlagi. Tudi na skalah se je super obnesla, če le ne voziš po skrajnem zunanjem robu, kjer se knofi zvijejo, a to se tudi pri Betki. Za hardcorovce je boljša DH verzija, a je meni že svinjsko težka.

Ma nee, sej sploh ni rjes ...
evo, se moj mini projekt: naj zacnem z mislijo, da se ne morem ravno pohvalit, da redno menjam gume in testiram vse mozne kombinacije. dejstvo je, da so moje mobsterke in highrollerce 2,5 preizvele 3 vilice v svoji zivljenski dobi do pred ure, ko so klavrno koncale v kanti za smeti.
ze nekaj casa imam v glavi idejo, da moram za moj do-it-all kolo narediti nekaj v smeri kotalece se mase, zato sem izbral nekaj pod kilogramom tezko gumo, natancneje sem sel na maxxis advantage. preprican sem, da je za nakup prevladala na koncu cena - nekaj pod 60 EUR za par. moti ze v startu, da so precej trde zmesi (60a; prej spredaj 50a), kar je za 1-ply gumo sicer logicno, saj bi drugace ojacal roke s pumpanjem, a zna v mokrem terenu spodrsavati ko hudic. bomo videli ... se zna zgodit, da se mi bo kolcalo po prejsnjih plascih
ze nekaj casa imam v glavi idejo, da moram za moj do-it-all kolo narediti nekaj v smeri kotalece se mase, zato sem izbral nekaj pod kilogramom tezko gumo, natancneje sem sel na maxxis advantage. preprican sem, da je za nakup prevladala na koncu cena - nekaj pod 60 EUR za par. moti ze v startu, da so precej trde zmesi (60a; prej spredaj 50a), kar je za 1-ply gumo sicer logicno, saj bi drugace ojacal roke s pumpanjem, a zna v mokrem terenu spodrsavati ko hudic. bomo videli ... se zna zgodit, da se mi bo kolcalo po prejsnjih plascih

-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5956
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Sem imel cez praznike priloznost kar konkretno stestirat Nobby Nice 2.4" (triple compound, EVO casing) v zelo kamnitih pogojih in to na trdaku.Moram reci, da sem kar presenecen, da sem prisel skozi brez kacjih pikov, pa jih nisem ravno sparal.Se je pa pokazala ena druga slabost, ocitno tipicna Schwalbejeva: ze po prvih dveh konkretnih spustih (recimo skupaj dobrih 2000 visincev) je bilo precej stranskih knofov natrganih.V nadaljevanju sicer ni bilo videt kaksnega drasticnega poslabsanja, ampak za kamnit teren jih vseeno ne morem 100% priporocit.So v takih razmerah npr High Rollerji bolj vzdrzljivi.Pa tudi 100g na gumo tezji.Bi pa dal super tacky oz se raje 50a samo za spredaj, zadaj naj bo kar 60a, ker jo sicer prehitro pobere.Badzo napisal/-a:1. Super tacky oz. 50 trdota.tinker napisal/-a:1. Maxxis Highroller 2.35, spredaj - zadaj
2. Schwalbe Nobby Nic, snake skin, spredaj-zadaj
2. NN v velikosti 2.40 spredaj, zadaj bi mogoče celo dal 2.25. Kot je že rekel tinker oba nujno snake skin.
Marko
A 50a sploh se izdelujejo ali gre samo za stare zaloge? Prav tako 40a, vsaj obeh verzij nimajo vec na spletni strani.
Glede Nobby Nic in kamnov: nova 2,4 guma je bila po tednu tolminskih skal za v smeti, lahko Maac pove kaj vec. Preprosto ima pretanke stene za kamnit teren oz. so podlegle se preden bi se zaceli trgati cepki
Glede Nobby Nic in kamnov: nova 2,4 guma je bila po tednu tolminskih skal za v smeti, lahko Maac pove kaj vec. Preprosto ima pretanke stene za kamnit teren oz. so podlegle se preden bi se zaceli trgati cepki

-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5956
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Zanimivo, da jaz problemov s stenami nisem imel nic kljub zelo primernim pogojem za toLOV2XLR8 napisal/-a:Glede Nobby Nic in kamnov: nova 2,4 guma je bila po tednu tolminskih skal za v smeti, lahko Maac pove kaj vec. Preprosto ima pretanke stene za kamnit teren oz. so podlegle se preden bi se zaceli trgati cepki

Marko
da nebi odpiral nove teme. zanima me predvsem iz prakse:
kako se na hitrosti in trpeznosti pozna, ce zamenjas Albert Sport 2.25 z Nobby Nick 2.25. Imam Albert 2.25 in sem z njimi zadovoljen, ker mi jih na XC se ni uspelo predreti, ceprav ne bi imel nic proti, ce bi bil malo hitrejsi
?
Tekmovalna hitrost mi vseeno ni toliko pomembna (ceprav se udelezujem XC tekmovanj kot rekreativec), bolj mi je pomembno, da skoz ne flikam. Zato verjetno ne pride v postev Racing Ralph? ali pa? kaksne so vase izkusnje?
kako se na hitrosti in trpeznosti pozna, ce zamenjas Albert Sport 2.25 z Nobby Nick 2.25. Imam Albert 2.25 in sem z njimi zadovoljen, ker mi jih na XC se ni uspelo predreti, ceprav ne bi imel nic proti, ce bi bil malo hitrejsi

Tekmovalna hitrost mi vseeno ni toliko pomembna (ceprav se udelezujem XC tekmovanj kot rekreativec), bolj mi je pomembno, da skoz ne flikam. Zato verjetno ne pride v postev Racing Ralph? ali pa? kaksne so vase izkusnje?
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5956
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5956
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Ko je že toliko govora o betkah in trganju knofov. Ali vam trga knofe samo na GG ali tudi na 3C?
Moja sprednja GG je že občutno načeta, knofi natrgani in že čisto okrogli. Zadnja 3C je pa še čisto lepa brez natrganih bumbov in knofi imajo še čisto ostre robove.
Jaz kar malo razmišljam, da bi poleti fural zadaj ORC in spredaj 3C.
Moja sprednja GG je že občutno načeta, knofi natrgani in že čisto okrogli. Zadnja 3C je pa še čisto lepa brez natrganih bumbov in knofi imajo še čisto ostre robove.
Jaz kar malo razmišljam, da bi poleti fural zadaj ORC in spredaj 3C.
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5956
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
zanimivo mi je brat tole o odtrganih/odpadlih "izrastkih" na Schwalbe gumah... jaz imam Maxxis Ignitor 2.35 gor in do sedaj še ni nič odpadlo dol... vem, da precej ljudi po nakupu hitro zamenja te gume za kakšne druge, bolj grobe... samo, meni so pa všeč... dober kompromis... kljub ne preveč globokemu profilu imajo dober oprijem... res pa v mokrem ne blestijo preveč...
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5956
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
-
- član
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 13 Okt 2004 09:48
- Kraj: Lj
- Depresija
- Ti, ti, ti!
- Prispevkov: 10321
- Pridružen: 09 Sep 2003 07:12
- Kraj: .. jst bi temu rekel Pekel ..
- Kontakt:
Niti ne ..mountainbajker napisal/-a:očitno je problem samo v mehkejši verziji
Prva BBGG je ostala totalno škrbasta že po parih mesecih vožnje. Druga pa zgleda da bo šla v pokoj zaradi obrabe in ne zaradi škrbavosti. Odpadel niti en stranski čep. Teren in način vožnje pa isti. Isto od Nuklearnega .. njegova se tudi celo poponoma spodobno obrablja po sredini (moja 'razpada' kot je Pospeševalčeva)
Torej .. ali sploh ne znajo nadzorovat ''kvaliteto'' izdelave .. ali pa so nekaj malega naredili na temu problemu ..
Škoda da kvaliteta plašča tako niha .. ker guma je res ok.
Posvetilo:
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
O vzroku da ne izpolnujejejo ISO je MUJO

[/quote]Schwalbe napisal/-a: Unser mitarbeiter Samir has eine flaše balkanisches schliwofitz gefunden und schpeter gumi lezung in mašine und....
... viele probleme mit demm ...
... Herr acelerator mit der gumi in die kurve zu schnell ... nopen weg, aber
...jetzt alle glucklich. Samir ist jetzt besser. Schwalbe uber alles!!!
urh-OrlI-prule
Se popolnoma strinjam, po moje jih matra QC/QA, sam že drugo sezono spredaj vozim 3C, nič natrgano, nič odtrgano, lepa zvezna obraba..., zadaj že drugo po vrsti vozim 2.25 Albert-ko, tudi vsi knofi, nič odtrgano, zvezna obraba.Depresija napisal/-a: Niti ne ..
Prva BBGG je ostala totalno škrbasta že po parih mesecih vožnje. Druga pa zgleda da bo šla v pokoj zaradi obrabe in ne zaradi škrbavosti. Odpadel niti en stranski čep. Teren in način vožnje pa isti. Isto od Nuklearnega .. njegova se tudi celo poponoma spodobno obrablja po sredini (moja 'razpada' kot je Pospeševalčeva)
Torej .. ali sploh ne znajo nadzorovat ''kvaliteto'' izdelave .. ali pa so nekaj malega naredili na temu problemu ..
Škoda da kvaliteta plašča tako niha .. ker guma je res ok.
grizzly is a TRAIL bear
Zadnje dve točki držita kot pribito (za prvo pa ne morem komentirat, ker nimam ne vem koliko km s Piranho). Zaradi druge točke sem včeraj doživel hud padec po dolgem času. Mi je prav žal, da sem naredil zamenjavo.thunderbolt napisal/-a:Piranha:
1) plašč zelo občutljiv na predrtja (itak to že teža sama po sebi nakazuje)
2) oprijem je porazen: je zelo nepredvidljiva guma
3) edino pozitivno stvar na tej gumi vidim v tem, da ima zelo nizek kotalni upor in je res hitra (dimenzije 2.35)
še jaz, še jaz
vsi neke valarje vozite
mi lahko kdo svetuje katere XC plašče (2.0") naj vzamem.
prej sem vozil Hutchinson python; zelo všečni, le po mokrem se niso obnesle preveč.
vozim pa asfalt do izhodišča. potem makadam do vrha, nazaj v dolino pa gozd in kolovoze .
bere se kot pravi AT.
michelinke A/T so podobne kot pythonke. trde.
če prav razumem, je pa ravno velika trdota "krivec" za slabo obnašanje po mokri podlagi.
gledam Maxxis larsen, crossmark, advantage; ranchero mi je že preveč nazobčan
pa še kak nasvet za mešane komplete (ignitor spredaj, larsen zadaj?)...
tubeless varianta doprinese le k zmanjšanju mase ali dobim z njimi tudi kakšne druge - meni (še) neznane - koristi?
nič se bat, kar odpisat...
vsi neke valarje vozite
mi lahko kdo svetuje katere XC plašče (2.0") naj vzamem.
prej sem vozil Hutchinson python; zelo všečni, le po mokrem se niso obnesle preveč.
vozim pa asfalt do izhodišča. potem makadam do vrha, nazaj v dolino pa gozd in kolovoze .
bere se kot pravi AT.
michelinke A/T so podobne kot pythonke. trde.
če prav razumem, je pa ravno velika trdota "krivec" za slabo obnašanje po mokri podlagi.
gledam Maxxis larsen, crossmark, advantage; ranchero mi je že preveč nazobčan
pa še kak nasvet za mešane komplete (ignitor spredaj, larsen zadaj?)...
tubeless varianta doprinese le k zmanjšanju mase ali dobim z njimi tudi kakšne druge - meni (še) neznane - koristi?
nič se bat, kar odpisat...
enthusiasm never dies!
Sam sem za zelo podobno voznjo zelo zadovoljen z Racing Ralphi. Tudi ce so 2.25, so krepko hitrejse (po makedamu in zemlji, po asfaltu so pa tam tam) kot ostale 1.9-2.0 gume, katere sem vozil pred tem. Je pa res, da je tudi RR po mokrem vse prej kot idealna guma. 08 model je malenkost boljsi, ampak vseeno dalec od dobre gume za po mokrem.
Na včerajšnji AM turci sem na zadnjem obroču imel novo Continental Rubber Queen 2,4". Zaenkrat kaže, da sem dobro izbral. Nobenega zdrsa po mokrem kamenju navzgor in tudi po blatni progi navzdol se je zelo dobro držala. Je zelo mehka in udobna za vožnjo. Boljši občutek kot pri Betki.
Tko je blo na Banjški planoti. Jutri jo sprobam še v Aplah
Tko je blo na Banjški planoti. Jutri jo sprobam še v Aplah

Ma nee, sej sploh ni rjes ...
Ja na kamnitih delih pri dhju sem imel 3 defekte na maxxis high roller 2.35 single ply, zdj pa malo gruntam kombinacije kaj bi dal na kolo za dh pa fr.
Doma imam pa:
2x nokian gazzalodi G
1x high roller 2.5 2 ply samoje že kar znucana tko da bo počasi potrebna menjave
1x high roller 2.35 single ply
1x kenda nevegal 2.35 single ply
Kakšno kombinacijo bi izbrali vi?
Doma imam pa:
2x nokian gazzalodi G
1x high roller 2.5 2 ply samoje že kar znucana tko da bo počasi potrebna menjave
1x high roller 2.35 single ply
1x kenda nevegal 2.35 single ply
Kakšno kombinacijo bi izbrali vi?
a-a
... si imel original gor Ignitor 2.35 na Prophetu? Koliko je ta Rubber Queen 2.4 širša... ker, če gledam pri mojem Prophetu, kaj dosti širše gume od teh originalnih Ignitor ne bi šle gor... (tudi v original "user manual" od C-ja piše max 2.35... Kakšne izkušnje si imel z Ignitor modelom, primerjava z Rubber Queen? Jaz sem sicer z Ignitorji zadovoljen, sprašujem bolj za naprej...tomix napisal/-a:Na včerajšnji AM turci sem na zadnjem obroču imel novo Continental Rubber Queen 2,4".
Še jutri za turco po visokogorju jo bom mel gor, pol jo dam dol k za vsak dan tle okoli lahko drajsam karkoli druzga. Bom zmeril višino in širino te in Ignitor in bom zapisal mere. Vsekakor pa ne drsa nikjer, ima še skoraj 1 cm lufta na vsaki strani nihajke.Manyana napisal/-a:...Koliko je ta Rubber Queen 2.4 širša...
Z Ignitor ni primerjave. Le-ta je dober do zelo dober na suhem in trdem in kamnitem, Kraljica Radirka se je pa odlično izkazala po blatnem in mokrem, kot je bilo včeraj. Vsekakor bo dobra tudi po suhem (predvidevam), vendar razlika zelo verjetno ni tolikšna, kot po mokrem. Jebenti sem se zavozlal ...

Ma nee, sej sploh ni rjes ...
Zanima me, če je velika razlika med gumami Maxxis High Roller (2.35-nameščene spredaj in zadaj) ter Maxxis Minion DHF (2.35, spredaj in zadaj oz. spredaj DHF in zadaj DHR)??
IT' S A FIXED GEAR BIKE SHOP!
http://www.pici-bici.com
http://www.pici-bici.com
-
- član
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 13 Okt 2004 09:48
- Kraj: Lj
- thunderbolt
- član
- Prispevkov: 627
- Pridružen: 28 Feb 2007 20:54
- Kraj: LJ
Jst sm jo vzel tle:mountainbajker napisal/-a:kje v sloveniji se dobi to gumo?
http://www.bike-discount.de/shop/k371/a ... ml?mfid=77
Ma nee, sej sploh ni rjes ...
- thunderbolt
- član
- Prispevkov: 627
- Pridružen: 28 Feb 2007 20:54
- Kraj: LJ
Gledam malce na velotovi strani te njihove low budget continentalove plašče (16,90€). Kako se to kaj obnese?
- powderrider
- član
- Prispevkov: 286
- Pridružen: 30 Avg 2004 14:47