



Brenči, brenčita, brenčijo ...milko55 napisal/-a:Da se ne bo samo nakladalo. Tu je konkretna akcija in potrebno bo dosti pridnih rok, za spraviti stezico v solidno stanje.
Tomo, to je primerno, ko gre za odstranitev padlih vej in sušic ali utiranje poti (izžaganje prehoda) skozi veje orjaških dreves, ki so padla na pot (z ročno žago). Ko gre za ekonomski les ne ukrepajte, odstraniti ga sme le lastnik (pravzaprav ga mora, pa ga pogosto ne) oz. markacisti, če lastnik to dovoli. Stvari utegnejo biti tudi zelo nevarne, kot je omenil že Žiga (markaciste šolamo za to delo, pa še izpit za delo z motorno žago morajo imeti po novem).Tomo napisal/-a:Pa vseeno upam da bomo posamezniki še brenčali in opravili tisto kar se da samo z investicijo v malo časa in ročnim orodjem - ob vsaki možni priložnosti.
In da bo to postalo redna praksa.
V duhu Jocovega odgovora - rekel bi da ne gre. Če ne spraviš v žep je preveliko za posege ..MarE napisal/-a:A s kakim malim goseničarjem pa ne gre?
http://www.fhwa.dot.gov/download/hep/fs ... 231207.pdf
morda je bilo dovolj razburjanja v temi: Cesta na JakobMarE napisal/-a:A s kakim malim goseničarjem pa ne gre?
http://www.fhwa.dot.gov/download/hep/fs ... 231207.pdf
Gre, nad Petrovim Brdom so menda z njim čistili mulatjero na pobočjih Možica. Uspešno. Za PZS pa je to prevelik finančni zalogaj, kajti markacijska sezona je prekratka. Morda se povežemo s kakšnim s.p.-jem, ki ima kakšno tako "žvau". Bomo videli.MarE napisal/-a:A s kakim malim goseničarjem pa ne gre?
ZigaK napisal/-a:Da se ne bomo samo prepirali med sabo (tudi to je treba), sem se odločil odpreti temo, kjer bomo kolesarji pokazali, da znamo biti zelo konstruktivni in koristni. Dajmo pokazat, da smo v veliki večini gorski kolesarji veliki pozitivci, ki se veselimo življenja na splošno ter še posebej s kolesom v naravi. Da nikomur ne želimo slabega, da se radi ustavimo in vržemo kakšno vejo s poti. Da smo torej koristen člen družbe, ki se ga po nepotrebnem prepoveduje.
Ena malo bolj kompleksna podrtija težavnosti "4/10".cebelca napisal/-a:Če je slučajno kdo pozabil....ZigaK napisal/-a:Da se ne bomo samo prepirali med sabo (tudi to je treba), sem se odločil odpreti temo, kjer bomo kolesarji pokazali, da znamo biti zelo konstruktivni in koristni. Dajmo pokazat, da smo v veliki večini gorski kolesarji veliki pozitivci, ki se veselimo življenja na splošno ter še posebej s kolesom v naravi. Da nikomur ne želimo slabega, da se radi ustavimo in vržemo kakšno vejo s poti. Da smo torej koristen člen družbe, ki se ga po nepotrebnem prepoveduje.
Fajn, po eni strani ste očistili del planinske poti, pri pomoči so se izkazali tudi bajkerji. Na drugi strani pa berem tale članek, kjer je v prvem zaključku zapisano, da pač po ZoG in ZoPP ni dovoljeno bajkat
Seveda ne, spustili smo se po mulatjeri v Tolminske Ravne. Strogo formalno po planinski poti, kar zaenkrat ni dovoljeno. Prisotni na okrogli mizi pa smo s strani predstavnikov države dobili informacijo, da nameravajo odpreti kolovoze in grajene gozdne vlake na področjih, ki niso pod posebnim naravovarstvenim režimom. V tem primeru se s stališča države ta pot nekoč lahko odpre. Ker pa gre za markirano pot je potreben tudi predlog skrbnika, to pa je PD Tolmin. Glede na to, da iz Raven na Razor vodi alternativna strmejša markirana planinska steza, ki jo uporablja velika večina pohodnikov, pričakujem, da bo v tem primeru takšen predlog podan. Potem je potreben še žegen ministra za okolje in prostor. Zapleteno kaj, kolesarji in markacisti bomo postali pisarji, država pa bo zaposlila nove uradnike.urbe napisal/-a: Zanima me, kje je potekal spust z Razorja – menda ne po makadamu čez Pl. Kuk/Lom/Stador v Ljubinj?![]()
Moj point je bil ravno in samo to: za udeležbo na "pikniku" ni treba "zvijati rok". Pa v bistvu mi ni treba verjet, da so akcije uspešne, ker vem, da so, vem pa tudi, da je potrebnega kar nekaj truda, da so.Tomo napisal/-a:
Èe boš ti ali Joc napisala takšen koledar skupnih za konec leta - lahko tud za naslednje leto sem prvi poleg. Pripravljen sem tud zviti par rok da bo udeležba èim višja
Predalčkanje? Od kje ti to? Pa ja ne misliš Orteliusa ki je naredil dva predala: enega za udeležence vaše akcije in enega za kričače? Tega pa ja ne moreš resno jematCvika napisal/-a: Drugače pa - naslov teme je Kolesarji (množina) vzdržujemo poti -
nehajmo se že predalčkat - fajn je, in spoštujem vsakega, ki se mu na turi da ustavit - pa naj bo to zato, da počisti in naredi potko prevozno (in pri tem seveda ne uniči detaljov) ali pa le zato, da ne sesuje poti, ker trenutno presega njegovo tehnično znanje.
S "totematskimi kričači" sem mislil tiste, ki se oglašajo na to temo - temo "imidža gorskih kolesarjev". Če bi mislil tiste, ki se oglašajo v *tej temi*, bi napisal "tutematski kričači" (sem si pa čisto na jasnem, da sta obe besedi povsem spačeni in brezvezni, a tako mi je pač priletelo izpod prstov).Ortelius napisal/-a:In za imidž gorskega kolesarjenja ste s to akcijo zagotovo naredili neprimerno več kot nabijanje in piz**nje vseh totematskih kričačev tu na Tabli.
Predlagam, da se debata nadaljuje v tej smeriTomo napisal/-a: Kot sem že omenil : izbere naj se pot potrebne prave obdelave, naredi dvodelen program (delo in after - le da bi tokrat after bila turca).
Po moje pozitivna. Kot markacisti se pogosto znajdemo v situaciji, da smo, čeprav v dvoje ali troje, prešibki, da bi potegnili s poti ležeče deblo (zdravo smrekovo deblo ne smemo razžagati na kose, bi nas lastnik za ušesa). Deblo v takšnih primerih oklestimo in počakamo na mimoidoče pohodnike, ki v večini primerov rade volje pomagajo. Zavedajo se namreč, da obhodi okoli ležečih dreves pomenilo nepotreben dodatni poseg v naravo.urbe napisal/-a:Sicer tudi sam kdaj pa kdaj odstranim kakšno nadležno vejo ipd. Si pa ne predstavljam situacijo, ko ob poti parkiram bajk, začnem žagat eno deblo ali pa vejo, ki moti bajkanje, pa pride nek planinc zraven … Ali pa da mi naključno mimoidočega planinca prosil za pomoč pri prestavitvi debla, ki je predebelo za žaganje z zložljivo žago???
Kakšna bi bila njegova reakcija???
škoda bi bilo brisati te posteTomo napisal/-a:admin tega ne more storit .. se bo drugače tale zadeva očistila.
super nasvet, ga bom preizkusil ob priliki, z bukvo bi pa znal biti problemJoc53 napisal/-a:Po moje pozitivna. Kot markacisti se pogosto znajdemo v situaciji, da smo, čeprav v dvoje ali troje, prešibki, da bi potegnili s poti ležeče deblo (zdravo smrekovo deblo ne smemo razžagati na kose, bi nas lastnik za ušesa). Deblo v takšnih primerih oklestimo in počakamo na mimoidoče pohodnike, ki v večini primerov rade volje pomagajo. Zavedajo se namreč, da obhodi okoli ležečih dreves pomenilo nepotreben dodatni poseg v naravo.urbe napisal/-a:Sicer tudi sam kdaj pa kdaj odstranim kakšno nadležno vejo ipd. Si pa ne predstavljam situacijo, ko ob poti parkiram bajk, začnem žagat eno deblo ali pa vejo, ki moti bajkanje, pa pride nek planinc zraven … Ali pa da mi naključno mimoidočega planinca prosil za pomoč pri prestavitvi debla, ki je predebelo za žaganje z zložljivo žago???
Kakšna bi bila njegova reakcija???
Seveda, deblo, ki leži na poti, ne da žagam zdravegaJoc53 napisal/-a:Po moje pozitivna. Kot markacisti se pogosto znajdemo v situaciji, da smo, čeprav v dvoje ali troje, prešibki, da bi potegnili s poti ležeče deblo (zdravo smrekovo deblo ne smemo razžagati na kose, bi nas lastnik za ušesa). /…/ Zavedajo se namreč, da obhodi okoli ležečih dreves pomenilo nepotreben dodatni poseg v naravo.urbe napisal/-a:/…/
Tako je. Markacisti imajo namreč že tako dela čez glavo zadosti in ne bi bilo prav, da bi dobili občutek, da kolesarji rabimo posebno urejanje (da imajo tak občutek sem zaznal med pogovorom z markacisti). To bi lahko sprožilo dodaten odpor proti uporabi poti s strani kolesarjev.Joc53 napisal/-a:Surfač je po mojem želel poudariti še nekaj: markacisti včasih zmotno menijo, da bi morale biti dvouporabniške poti bolje urejene, ker bodo po njih vozili tudi kolesarji. Kar se podlage tiče nikakor ne, če ji nismo kos pač tam ne bomo vozili.
Zabluzil. Mislil sem napisati da se takega debla/drevesa ne sme žagati, pika. Razen veje.urbe napisal/-a:OK. Rekel bi, da se vidi oz. se lahko presodi, katero drevo je lahko »ekonomsko« še uporabno, katero pa ne …
Poleg tega pa drevo oz. deblo, ki mi ga z veliko truda uspe prežagat z zložljivo žago na pol, zagotovo ne bom šel še dodatno žagat na koseTo se mi pa res ne bi dalo.
pomoje ni večurbe napisal/-a:Na mojem koncu že ene-par let leži čez singlo ena smreka – pač, se je zlomila iz kakršnegakoli vzroka že. Ne vem, no, če je ta smreka še ekonomsko uporabna po večletnem ležanju in izpostavljenosti vremenskim vplivom.
isto
Zložljiva žagica tehta manj kot 200 g. Torej manj kot zračnica. Škarje se po mojih izkušnjah ne obnesejo.ZigaK napisal/-a:...Pomembno je to, da se te ideje zasidrajo v glavah gorskih kolesarjev. Da bi v žepu poleg pumpe, vezic in orodja za ketno zraven našla svoje stalno mesto še žagica. Ali pa škarje za trto rezat...
Eni imate pač anoreksične bicikle, kondome namesto plaščev, light zračnice in 4 bare...ZigaK napisal/-a:200g zračnica? ccc
škarje so odlične za tanjše veje, recimo borovce ali makijo
Nejc, PZS je glede kolesarjev razklana, kar se je jasno pokazalo tudi v zelo različnih stališčih članov predsedstva na tej okrogli mizi. Nekateri so odločno proti kolesarjem, zagovarjajo pohodniški monopol ne glede na širino in ustroj poti, in niso pripravljeni na strpen pogovor. Čas jim sicer zagotovo ne bo dal prav, toda škodo delajo PZS tukaj in danes, v varnem zavetju velikih besed o varovanju narave. Žal.Nejc>40 napisal/-a:Z malo več spretnosti bi lahko PZS z logiko daj-dam imela veliko hitreje očiščene poti, ker ne dvomim v mobilizacijsko sposobnost MTB-jevcev. Okrogle mize so po mojem bolj same sebi v namen in vedno utonejo v kaki nesklepčni povprečnosti, kot "zakon tudi če je neživljenski je treba spoštovati
Danes tega debla ni bilo več!urbe napisal/-a:Na mojem koncu že ene-par let leži čez singlo ena smreka – pač, se je zlomila iz kakršnegakoli vzroka že. Ne vem, no, če je ta smreka še ekonomsko uporabna po večletnem ležanju in izpostavljenosti vremenskim vplivom. Mimo nje gre tudi dovolj širok kolovoz, da bi jo lastnik lahko že zdavnaj odvlekel …
In enkrat se je bom lotil – odžagal bom pa le tisti del, ki zapira pot.