Oval je prisel preko cestnega sveta... In tam pocasi izginja.
Zakaj?
Montaza ovalnega zobnika mora biti tocno na mestu, kjer ga uporabnik potrebuje, da "preskoci" mrtev del obrata. Kje ima kdo ta del, se zelo razlikuje, zato bi morala biti opcija montirati ovalen zobnik na max. 5stopinj zamika in ga tako optimizirati na uporabnika. Tega pa ni... Kot tudi dvomim, da bi sel kdo delat teste, kje ima ta "mrtev" del in kako velik/dolg je, kar pogojuje potem kako "ovalen" mora bito zobnik, itd.
To in se drugo so razlogi, da se na cesti ovali umikajo, saj so po vecini, kljub profesionalizmu, bili montirani napacno, neprimerno. In zaradi tega poskodovali veliko tekmovalcev.
Na gorcu ogromno koleaarjev sedi KATASTROFALNO in posledicno zelo slabo koristijo svoj potencial. Z ovalom dobijo par procentov vec moci med potiskom, zato je vecini ok. Na sreco velika vecina dela precej manj km kot cestarji, hkrati pa tudi z manjso mocjo, zato tezave niso tako izrazite oz ne pride tako kmalu do njih.
Jaz osebno na dolgi rok odsvetujem uporabo ovalnega zobnika, mogoce le obcasno za tekmovalce, da dodajo tist procent v mozaik na dirki.
Veliko bolj smiselno je iti na manjsi zobnik in najti nacin za optimizacijo pozicije, s katero veliko pridobimo pri izkoristku gonjenja.
(mojih 5 centov

)