Pozdravljeni,
Ali je res mogoče, da bi se občutila razlika v hitrosti oziroma potrebnem naporu pri premagovanju upora v primeru, da menjam gume, ki imajo upor RR=14Watt z gumami, ki imajo upor RR=10Watt ?
Primer izpostavljam sicer za Cestno kolo a velja enako tudi za MTB:
Npr:
- trenutno Continental Ultra Sport III z RR=14,1 Watts pri 8.3 bar
- predlog Continental GP 500 z RR=10 Watts pri 8.3 bar
https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews
TYRE Rolling Resistance
Re: TYRE Rolling Resistance
Sicer ne vem pri kateri teži kolesarja, hitrosti in podlagi so to merili a če prišparaš z dvema gumama 8W mogoče tega ne boš takoj občutil, pozna pa se.
S koliko Watti pa voziš. cca 200?
S koliko Watti pa voziš. cca 200?
Re: TYRE Rolling Resistance
Ko sem zamenjal svoje gume iz Eliminator Grid Trail na Maxxis Hookworm, se je kolo praktično vozilo samo. Je pa tudi res, da sem se potem razbil na prvem ovinku, ker je bil na asvaltu pesek in rabil tri mesece za okrevanje.
Načeloma se na dolgih turah pozna vsak watt, pravo vprašanje je zdaj kaj ti je zdaj bolj pomembno, prevoženi kilometri al fitness? Nikoli nisem razumel ljudi, ki vozijo kolo za rekreacijo in potem vlagajo sredstva v to, da se kolo vozi s čim manj vloženega truda.
Načeloma se na dolgih turah pozna vsak watt, pravo vprašanje je zdaj kaj ti je zdaj bolj pomembno, prevoženi kilometri al fitness? Nikoli nisem razumel ljudi, ki vozijo kolo za rekreacijo in potem vlagajo sredstva v to, da se kolo vozi s čim manj vloženega truda.